Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפחתית ל-5 נפשות, מחליפה ל-626 5 דלתות ב-80 אלף [כ"ע]


shaisy
שימו לב! השרשור הזה בן 4761 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היתה לנו 626 5 דלתות נהדרת, אבל הגיע זמנה ללכת בדרך כל מתכת. אנחנו משפחה של 5 נפשות, ומחפשים רכב משפחתי שיכיל את כולנו עם תקציב גג של 80000. חשובים לנו:

1. סחירות (מה לעשות, אנחנו ישראלים...)

2. ביצועים- אבא שלי פסל ג'טה 1.6 כי היא לא זזה....

3. בטיחות.

4.חסכון בדלק, אבל זה לא כל כך קריטי

אנחנו חושבים על מזדה 3 מנוע 2000/קורולה (הדגם הלפני רובוטי)/מזדה 6 (עם התפשרות על שנתון נמוך יחסית)/סוזוקי SX4.

 

אני יודע שלקורולה אין 6 כריות וESP, אבל לצורך הדיון נתעלם מזה, כי יש לה פוטנציאל לא רע בכלל.

 

אשמח לשמוע עוד הצעות ודעות!!

שיהיה חג כשר ושמח.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה-3 וה-6 לא חסכוניות בכלל,

 

המלצה שלי , סיוויק .

 

1. סחירות (מה לעשות, אנחנו ישראלים...) - סחירה בדרך כלל

2. ביצועים- אבא שלי פסל ג'טה 1.6 כי היא לא זזה.... - ביצועים סבירים + (1.8 140 כ"ס)

3. בטיחות. - חפשו את דגם ES עם 6 כריות אוויר (אבל גם ב-LS יש ESP משנת 2007)

4.חסכון בדלק, אבל זה לא כל כך קריטי - אפילו חסכונית יחסית למכוניות שציינת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה על התגובה.

דבר שני-אתה צודק, והלוואי וההונדה היתה בתקציב.

זאת היתה אחת המחשבות הראשונות שלנו.אבל אפילו הLS, לפני כל מיני שקלולים למינהם מתחילה ב87K ש"ח (לקילומטרז'ים נורמלים, ומידים פרטיות), ו80K זה ממש הגבול העליון. אנחנו גם מחפשים קילומטרז' סביר, לא משהו עם 120K ק"מ, כיוון שאנחנו מחזיקים רכב להרבה שנים.

דרך אגב, ה3 וה6 יחסית בסדר מבחינת צריכת הדלק, רוב הנסיעות הן בין עירוניות, ככה שאני מניח שנוכל לסחוט מהן 1/11,1/12., מה עוד שזה לא הקריטריון הראשי בבחירה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טעות שלי, משום מה הייתי בטוח שהסיוויק הגיעה לארץ ב2007, עכשיו אני רואה שהיא הגיעה ב2006.

תודה רבה, אני אתחיל לחפור שוב בלוחות המודעות...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שים לב שהסיויק שהגיעו ב-2006 הם ללא בקרת יציבות ESP. (רק מ-2007)

 

בקשר למחיר הוא אמנם 87K במחירון אבל בפועל השוק חלש ואפשר להוריד מהמחיר .

 

אני בדיוק מוכר את ההונדה שלי (תראה בחתימה) וכניראה סוגר עם מישהו על 83,000.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כדאי להכנס ולשבת ברכבים הללו , המרווח וההרגשת הישיבה והנהיגה שונה מרכב לרכב .

 

מעבר מ מאזדה 626 לאדם מבוגר , לרכב משפחתי רגיל לפעמים לא מתאים או מסתדר .

 

לאבא שלי יש 626 יד ראשונה במצב מעולה , ואני מנסה להעביר אותו כבר שנתיים למאזדה 3 2.0 ליטר ,או הונדה סיוויק , וזה לא הולך .

 

הוא מעדיף לקחת את המאזדה 6 שלי לנסיעות כאילו התרשמות ..icon_wink.gif ולטיולים .

והחליט שכאשר אני מחליף רכב הוא יקח את הרכב ממני .

 

לדבריו ה 6 קצת יותר קשה והדוקה , אבל מרווחת עם הרגשת ראיה ושליטה טובה לנהג , ומעבר אליה יותר מתאים .

 

כך שהכל עניין של הרגשה , כולל טיפולים במוסך שהוא כבר מכיר וכו '

 

כדאי התרשם מהרכבים בפועל ולא רק מקריאה .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באמת ישבנו בכל המכוניות האלה, וידענו מראש שאת המרווח שהיה לנו ב626 כבר לא יהיה לנו שוב, אבל רובן סבירות+.

כנראה שבסוף נלך על SX4, כי היא מצויידת בכל אביזרי הבטיחות (6 כריות וESP), יחסית סחירה, מאוד חסכונית (שוב,יחסית) ומרווחת (יחסית) למרות בסיס גלגלים של 250 ס"מ... וגם תא המטען ענק.

 

חיייתי שנה בארה"ב, וזה כל כך מרגיז ששם אפשר לקנות ג'טה חדשה לחלוטין עם מנוע מטורף ב70000 ש"ח, וכאן אנחנו צריכים להתפשר על בינוניות שכזאת. חג שמח ותודה ולכולם.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

SX 4 מרווחת? לא בדיוק... רכב מאוד פשוט יחסית ובינוני בתקציב כזה יש חלופות עדיפות בהחלט.

 

בתקציב כזה אם אתה מחפש משפחתיות טובות שיעשו את העבודה בצורה מעולה ויענו לך על כל הדרישות.

 

1. פורד פוקוס עם מנוע 2.0 ליטר,בטיחותית, זריזה יחסית, מאוד מרווחת מאוד נוחה ומאובזרת ברמה גבוהה וכבונוס יש לה התנהגות כביש מצויינת ומהנה מאוד, בגלל שהדגם יחסית נדיר ולא נפוץ כמו ה-1.6 לא אמורה להיות בעיית סחירות עתידית.

 

2.קצת קשה למצוא אבל יונדאי I30CW מאיזור סוף 09 אמורה להיכנס לתקציב, מאובזרת טוב, בטיחות גבוהה, מנוע 1.6 הכי זריז בקטגוריה (כמובן חוץ ממנועי ה-TSI שגם ככה לא בתקציב). אם לא גם ה-I30 הרגילה עושה את העבודה בצורה טובה בזכות בסיס גלגלים ארוך המרווח הפנימי מצויין, גם פה ניתן למצוא אחת עם מנוע 2 ליטר שכבר מאוד מאובזרת ואפילו כוללת מושבי חצי עור :shock: מקורים, סאן רוף קרוז קונטרול וכו' (רמת גימור SUPERME).

 

שני הרכבים מצוידים היטב מבחינת איבזור בטיחות (6 כריות אויר + ESP) וציוני בטיחות של 5 כוכבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאמרתי- הכל יחסי... הגג של הסוזוקי גבוה, וזה מאפשר מרווח סביר, גם במושב האחורי.

במחיר הזה לא מצאתי חלופות יותר טובות/סחירות/אמינות ובאותו שנתון.

לגבי הפוקוס-שוב, אתה צודק, הרבה יותר טובה בכל פרמטר, אבל חיפשתי די הרבה זמן פוקוס עם מנוע 2000 ולא מצאתי משהו עם קילומטרז נמוך. גם משום מה נראה לי שהסחירות שלה תהיה פחות טובה (כל פעם שאני מדבר על סחירות זה מכניס אותי לדיכאון...)

לגבי היונדאי- א. היא הרבה מעל התקציב (בסביבות ה90, ואני מדבר על הסטשיין. הדגם הרגיל ממש לא בא בחשבון,קטן מדי). חוצמיזה שהיתה לנו I30 כרכב חילופי לשבוע ולא ממש התלהבנו ממנה. לא שהסוזוקי מלהיבה ברמות מטורפות, אבל איך שהוא- היא קצת יותר מהיונדאי, קשה לי להסביר את זה.ושוב- הסחירות. נראה לי פחות מסוזוקי.

ואולי מישהו יודע איך למדוד את המושג החמקמק הזה שנקרא סחירות לכל הרוחות????

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל- תמיד אכפת מסחירות. גם אם אני מחזיק רכב 10 שנים- ההבדל בין שני דגמים יכול להגיע לאלפי שקלים (תיקח לדוגמא רנו מגאן מודל 2000 לעומת קורולה מאותה שנה, ולא חסרות דוגמאות). ומה לעשות- כסף לא גדל על העצים.

 

דבר שני, אנחנו נדלקנו קשות על הג'טה TSI 160 כ"ס.(גם האוקטביה עם אותו מנוע באה בחשבון...) אממה, לא בתקציב. אז בהחלט יש סיכוי שנמכור את הרכב שבעז"ה נקנה בעוד שנתיים-שלוש,אחרי שהמחיר של הגטה ירד קצת, ולא 6 או 7 כמו שעשינו עד עכשיו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה המחיר של רנו מגאן:

 

http://pricelist.yad2.co.il/cardetails_n.php?SubModelID=20859&Year=2000

 

http://pricelist.yad2.co.il/cardetails_n.php?SubModelID=16562&Year=2000

 

ההפרש הוא כמובן אדיר. אבל!

 

א. היה הפרש של 10 אלף ש"ח בקנייה של הרכב - המגאן הייתה זולה יותר.

ב. צריכת הדלק של הרכב האירופאי נמוכה יותר.

ג. מחירי הביטוח נמוכים יותר (בד"כ) לרכבים צרפתיים.

 

ככה שבין אחד הרכבים הכי מתרסקים במחירון לבין אחד הרכבים הכי שומרי ערך - יש בפועל הבדל של 7000 ש"ח ביום המכירה.

 

אם אתה נוסע על הרכב 11 שנה - וכל שנה יש הפרש של 500 ש"ח בביטוח - רק זה שווה 5500 ש"ח. החיסכון בדלק גם הוא מקזז.

 

 

לא נכנס איתך בכלל עכשיו לנושא האמינות וכו' וכו'. הבאתי לך מחירון מול מחירון.

 

 

מה עוד - שהעובדה שהרכב זול יותר פותחת אותו לקהלים נוספים. אני אישית לא מכיר הרבה אנשים שמוכנים לקנות ב-30 אלף מכונית יפאנית מזדקנת, כשאפשר לקחת רכב אחר, משנת 2008, בתוספת של 20 אלף ש"ח שניתן לפרוש ל-60 תשלומים.

כנס היום לכל חברת ליסינג - וקח לך יונדאי אקסנט שלא נופלת במאום מהקורולה של שנת 2000 - רק שלאקסנט יש 8 שנים פחות על הכביש, אחריות לשנה על מכלולים ופריסת תשלומים נוחה :lol:

 

עכשיו לך תנסה למכור את הקורולה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לגבי סובארו B4 ?

יצא לך לשבת\לנהוג\להרגיש ?

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת היא שגם אני לא מבין איך ירדנו ממאזדה 6, אבל זה איך שהוא התדרדר לו מעצמו. הרכבים החדשים יותר סינוורו אותי.

הפיתוי לקנות רכב צעיר יותר בשנתיים, ועם חצי/שליש מהקילומטרז' של ה6 המוצעות למכירה לא מאפשר להתעלם ממנו. ישראלי,כבר אמרתי?

לגבי הB4 בדיוק היום חשבתי עליה ורחרחתי קצת עליה, על כל הפרמטרים שהזכרתי. צריך לחשוב על זה עוד קצת, כי אם כבר אני מעדיף את ה6 עם ה5 דלתות. לא יאומן כמה שזה נוח. אם אני לא טועה היא קצת יותר זולה ונוחה מה6, אבל בלי ESP, למרות שיש לה את הAWD שקצת מפצה על זה. אשמח לשמוע דעות עליה.

לחלק מכם זה אולי ישמע מוזר, אבל אני לא רוצה להוציא עיינים לאנשים. ומה לעשות, B4 ו6 קצת בולטות בשטח, הרבה יתר מאימפרזה או ממאזדה3 או פוקוס. לפני שהיתה לי את ה626 התלבטתי הרבה אם לקנות אותה בגלל זה.

כנראה שעל זה אומרים שמרוב עצים לא רואים את היער... פעם היתה חיפושית, סוסיתא,פרינס ואסקורט. אה, וגם פיזו ורנו. וכולם היו גרועות באותה המידה, אז לא היה הרבה מה להתלבט :)

היום? היום אפשר לצאת פסיכי מרוב המבחר ומכל הפרמטרים והדרישות.

יאללה, יהיה בסדר. בסוף גם אני אמצא את רכב החלומות (או לפחות ההתפשרות על החלומות...)

 

דרך אגב- אם מישהו שומע על פוקוס מנוע 2000 קילומטרז' סביר- שיגיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4761 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...