דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 18
  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2008
    הודעות
    161

    תחרות זחלנים בשלט מקצועית הראשונה בארצנו

    שלום לכולם
    בתאריך 26/02/10 יום שישי מהשעה אחת במצפה מודיעין
    תתקיים תחרות זחלנים על שלט הראשונה והמיקצועית ביותר בארץ
    התחרות תהיה כמו בליגות המקצועיות בחול
    ותכלול בין היתר שופטים,ניקוד,מיגבלות,ועוד... כמו שכתוב בספר
    לזוכים במקומות ראשון,שני,שלישי יחולקו גביעים מושקעים ויפים
    וכמו כן יחולקו מתנות דרך הספונסרים שיפורסמו בתחרות
    התחרות הולכת להיות גדולה ומעניינת
    המלצה חמה להגיע למי שחושב לרכוש זחלן ועדיין לא יודע מה זה
    ובכלל מומלץ מאוד להגיע כי יהיו שם זחלנים מקצועיים מאוד
    לכול אלו שאוהבים רכבי שטח מומלץ לבוא וללמוד מהקטנים
    מה זה מהלכי מתלה,עבירויות מדהימות,וטיפוסים שאין כמותם!
    בתחרות יהיו שני מקצים
    הראשון יהיה מקצה לזחלני סקייל 2.2 כגון טאמייה CR-01,אקסיאל וכול....
    והמקצה השני יהיה מקצה לזחלני ביצועים 2.2 (זחלני המפלצות)
    והמקצה יהיה בסגנון חופשי לכול זחלני הביצועים המקצועיים
    בימים אלו אנחנו סוגרים עם כמה שיותר ספונסרים ודרך אגב מי שרוצה להיות ספונסר
    נקבל אותו בברכה ומומלץ לפרסום כי יהיו שם הרבה אנשים
    עידכון סופי יהיה בהמשך
    מי שמעוניין בעוד פרטים יכול ליצור איתי קשר טלפוני 0502153344
    וזו טעימה של איך נראית תחרות זחלנים מקצועית
    תהנו!!!!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=u7sU2NB3XqM

    http://www.youtube.com/watch?v=FBckQG7iFkU


  2. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    בעניין: אולי יעניין אותכם גם


  3. #2
    נהג שודים (> 1000 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    פברואר 2003
    מיקום
    מדינת בננות
    הודעות
    1,590

    בעניין: תחרות זחלנים בשלט מקצועית הראשונה בארצנו

    בהצלחה! בסרטונים זה נראה מאוד מעניין. ממליץ לכם לצלם וידאו גם!

  4. #3
    כותב. הרבה. הסימלון של Nakamichi
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    12,316

    בעניין: תחרות זחלנים בשלט מקצועית הראשונה בארצנו

    מגניב.

    רק לא הבנתי למה חלק מה"נהגים" בסרטון הראשון לובשים קסדה...

  5. #4
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2009
    הודעות
    263

    בעניין: תחרות זחלנים בשלט מקצועית הראשונה בארצנו

    שלום ביטון!
    נראה מגניב העניין הזה.

    כמה שאלות בעניין , האם את הרכבים אתם קונים או מייצרים לבד ?
    הסתכלתי בסרטונים ולא הבנתי מדוע משתמשים בסרנים הרי יש לכם אפשרות לשים מנוע נפרד לכל גלגל (או להשתמש ביחידת העברת כוח שתפיק ממנוע אחד חלוקה שווה ל4 גלגלים ע"י שרשרת או רצועה ) ואז אפשר לבנות כלי שלכל גלגל יש יחידת הנעה משלו עם מתלה מסוג SWING שיתן אחיזה טובה ויכולת טיפוס גבוהה.

    בהצלחה,
    עדי
    זה לא משנה שגדלת בלול תרנגולות כל עוד בקעת מביצה של ברבור...

  6. #5
    נהג חדש (> 40 הודעות) הסימלון של osher4441
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2007
    הודעות
    136

    בעניין: תחרות זחלנים בשלט מקצועית הראשונה בארצנו

    נשמע מאוד מעניין, איפה זה בדיוק מצפה מודיעין?
    אני מעוניין להגיע ולצפות בתחרות.
    הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה
    לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.

  7. #6
    Bosch diagnostic
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2005
    מיקום
    מחזק למומנט הרצוי
    הודעות
    1,257

    בעניין: תחרות זחלנים בשלט מקצועית הראשונה בארצנו

    כולם מונעים על דלק או שחלקם חשמליים?

    נראה מגניב
    על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

  8. #7
    כותב. הרבה. הסימלון של Nakamichi
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    הודעות
    12,316

    בעניין: תחרות זחלנים בשלט מקצועית הראשונה בארצנו

    ציטוט osher4441 כתב: הצג הודעה
    נשמע מאוד מעניין, איפה זה בדיוק מצפה מודיעין?
    אני מעוניין להגיע ולצפות בתחרות.
    בדרך למודיעין, אם אתה בא ב-433 מכיוון ת"א, אז זה לפני מודיעין.

  9. #8
    כותב. הרבה. הסימלון של edan82
    תאריך הצטרפות
    יולי 2003
    מיקום
    HK
    הודעות
    7,768

    בעניין: תחרות זחלנים בשלט מקצועית הראשונה בארצנו

    ציטוט adi-ros כתב: הצג הודעה
    שלום ביטון!
    נראה מגניב העניין הזה.

    כמה שאלות בעניין , האם את הרכבים אתם קונים או מייצרים לבד ?
    הסתכלתי בסרטונים ולא הבנתי מדוע משתמשים בסרנים הרי יש לכם אפשרות לשים מנוע נפרד לכל גלגל (או להשתמש ביחידת העברת כוח שתפיק ממנוע אחד חלוקה שווה ל4 גלגלים ע"י שרשרת או רצועה ) ואז אפשר לבנות כלי שלכל גלגל יש יחידת הנעה משלו עם מתלה מסוג SWING שיתן אחיזה טובה ויכולת טיפוס גבוהה.

    בהצלחה,
    עדי
    רוב הרכבים הנ"ל נקנים כקיט הרכבה בסיסי שאותו ניתן לשפר כאוות נפשך ובהתאם לתקציב העומד לרשותך, קיימים לא מעט חברות שמייצרות מוצרי AFTER MARKET משופרים לתחום המכוניות על שלט בכלל ולתחום הזחלנים בפרט, וכמובן יש את המשוגעים לדבר שמייצרים בעצמם חלקים משופרים לרכב שלהם.

    מבחינת מערכת הנעה נפרדת לכל גלגל,זה די מיותר.
    הרכבים האלה מצויידים במנועים חשמליים עתירי מומנט שמותאמים לדרישות הזחלן,ובצירוף עם תיבות העברה ויחסים העברה כמו ברכב שטח אמיתי (LOW-HIGH) ונעילות דפרנציאל אורכיות ורוחביות יכול העבירות והטיפוס אליהן מגיעים הזחלנים גבוהים יותר ממה שרכב שטח אמיתי יכול (כמובן כשאתה מתאים את קנה המידה של השטח לקנה המידה של הרכב...).

    בנוסף,חלק ניכר מהזחלנים מצויידים במערכת היגוי כפול,כלומר גם הגלגלים הקדמיים וגם האחוריים פונים מה שלעיתים מסייע במצבים בעייתיים בשטח.
    ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

    www.sheynjewellery.com.hk

  10. #9
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2009
    הודעות
    263

    בעניין: תחרות זחלנים בשלט מקצועית הראשונה בארצנו

    ציטוט edan82 כתב: הצג הודעה
    רוב הרכבים הנ"ל נקנים כקיט הרכבה בסיסי שאותו ניתן לשפר כאוות נפשך ובהתאם לתקציב העומד לרשותך, קיימים לא מעט חברות שמייצרות מוצרי AFTER MARKET משופרים לתחום המכוניות על שלט בכלל ולתחום הזחלנים בפרט, וכמובן יש את המשוגעים לדבר שמייצרים בעצמם חלקים משופרים לרכב שלהם.

    מבחינת מערכת הנעה נפרדת לכל גלגל,זה די מיותר.
    הרכבים האלה מצויידים במנועים חשמליים עתירי מומנט שמותאמים לדרישות הזחלן,ובצירוף עם תיבות העברה ויחסים העברה כמו ברכב שטח אמיתי (LOW-HIGH) ונעילות דפרנציאל אורכיות ורוחביות יכול העבירות והטיפוס אליהן מגיעים הזחלנים גבוהים יותר ממה שרכב שטח אמיתי יכול (כמובן כשאתה מתאים את קנה המידה של השטח לקנה המידה של הרכב...).

    בנוסף,חלק ניכר מהזחלנים מצויידים במערכת היגוי כפול,כלומר גם הגלגלים הקדמיים וגם האחוריים פונים מה שלעיתים מסייע במצבים בעייתיים בשטח.

    שלום עדן,
    מערכת הנעה נפרדת לכל גלגל זה מיותר לכלי שנועד לטיפוס על סלעים? איך הגעת למסקנה הזאת ?
    כשאתה מפריד בין כל הגלגלים (שהם לא מחוברים ע"י סרן ) יש לך אפשרות להגיע למצב ש3 גלגלים עומדים ישר וגלגל אחד 12 ס"מ באוויר (במקרה של הרכבים על שלט שלכם ) , זה לא מגביל לא את המערכת כוח של HI LOW לא דפרנציאל ולא היגוי אחורי וקדמי.

    עדין לא הבנתי מדוע אתם לא משתמשים בטכניקה הזאת שכבר הוכיחה את עצמה.

    בכל אופן בהצלחה,
    עדי
    זה לא משנה שגדלת בלול תרנגולות כל עוד בקעת מביצה של ברבור...

  11. #10
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2008
    הודעות
    161

    בעניין: תחרות זחלנים בשלט מקצועית הראשונה בארצנו

    שלום לכול המגיבים
    עדן אמר דברים נכונים מאוד
    תפרידו לרגע בין זחלנים על שלט לבין הדבר האמיתי
    בזחלן שיש לו זוג דריפנציאלים וגיר מרכזי,
    מנוע אחד עושה את העבודה ובצורה הטובה ביותר
    יש גם זחלנים ללא מנוע מרכזי עם מנוע על כול סרן
    ומערכת אלקטרוניקה ממוחשבת ויקרה מאוד
    אשר מסוגלת להפריד בין הסרן האחורי והקידמי בזמן נסיעה
    וגם מסוגלת לחלק את הכול בין הסרנים באופן שווה או חלקי
    אין כזה דבר זחלן על ניטרו או בנזין כול הזחלנים חשמליים
    כי הזחלן חייב לעבור בצורה הכי איטית עם המומנט הכי גבוהה
    נושא הזחלנים בהובי הוא הכי יקר מבין הכלים על גלגלים
    זחלן בסיסי שמגיע קיט בלבד מתחיל מ-350 דולר
    ומכאן השמיים הם הגבול
    הזחלן שלי דוגמא מושקע ב- 1200 דולר ויש עדיין מה לשפר
    אני יכול לכתוב עד מחר ושום דבר לא יכול להמחיש מה זה זחלן
    מומלץ להגיע לתחרות
    ומומלץ להגיע היום משעה 12 בצהריים ליום אימונים במסלול
    יהיו הרבה זחלנים!!!
    עולים על כביש 443 עד שרואים שלט "מצפה מודיעין" ימינה
    חונים ומקום המפגש נמצא בצד ימין
    מי שרוצה עזרה יכול להתקשר אליי 0502153344 תומר

  12. #11
    כותב. הרבה. הסימלון של edan82
    תאריך הצטרפות
    יולי 2003
    מיקום
    HK
    הודעות
    7,768

    בעניין: תחרות זחלנים בשלט מקצועית הראשונה בארצנו

    לא הבנת אותי כראוי.

    ברור שמערכת הנעה אינדיבידואלית לכל גלגל יכולה לתרום,העניין הוא שזה מאוד יסרבל את העבודה של הרכבים כיוון שזה אומר 4 מנועים חשמליים,4 בקרי מהירות נפרדים וכמובן 4 ערוצי שליטה נפרדים לכל גלגל,וזה עוד לפני שפינית ערוץ אחד למערכת התמסורת,ערוץ אחד (לפחות) להיגוי וכו'.

    זה יעשה את הרכבים מאוד מאוד מורכבים ומסובכים.

    מעבר לזה, בהרבה מקרים מגבלת גובה השילדה\מרכב יכולה להוות מכשול עוד לפני שמגיעים למגבלת כוח\היגוי וכו'.

    צריך לראות את הכלים האלה ואת הזוויות אליהם יכולים להגיע עם המתלים בשביל להבין שמה שאתה מדבר עליו לא ממש הכרחי במכוניות האלה.

    נכון ולא נכון להשליך את עולם המכוניות האמיתיות על הרכבים האלה.
    זה נכון מכיוון שהרבה מכלולים שבשימוש המכוניות על שלט הועתקו בעצם ממכוניות אמיתיות.
    זה לא נכון כי במכוניות יש הרבה פעמים הגבלות של מהלכי מתלה וכו' בגלל שיקולי בטיחות,זה כמובן שדבר שלא קיים במכונית על שלט,כשהיא מתהפכת פשוט הופכים אותה חזרה וממשיכים לנסוע.

    ועכשיו תגיד (בצדק) שעדיין,אפשר לעשות את זה עוד יותר טוב,זה נכון,אבל במקביל יהפוך את המכוניות ליותר מדי יקרות,וזה מלכתחילה לא תחביב ממש זול.

    יצא לי לראות מכוניות שמשתמשות במערכת הנעה נפרדת לכל סרן (אחת לקדמי ואחת לאחורי), לא יצא לי לראות כאלה עם 4 מערכות הנעה).
    ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

    www.sheynjewellery.com.hk

  13. #12
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2009
    הודעות
    263

    בעניין: תחרות זחלנים בשלט מקצועית הראשונה בארצנו

    שלום לכולם,
    לא מדובר על 4 מנועים שכל אחד מהם צריך סרבו משלו.
    מדובר על מנוע אחד וגיר אחד שמחלק ע"י שרשרת או רצועה ל4 גלגלים בעלי מתלה SWING נפרד.
    זה לא משפיע על הגיר של HIGH ו LOW
    אני לא משווה את זה לרכב אמיתי אני רק שואל למה לא מייעלים את כל העניין הזה עד הסוף , אם קייימת האפשרות.

    בכל אופן זה נראה יפה מאד ונראה שיהיה לכם מהנה בשבת,
    עדי.
    זה לא משנה שגדלת בלול תרנגולות כל עוד בקעת מביצה של ברבור...

  14. #13
    כותב. הרבה. הסימלון של edan82
    תאריך הצטרפות
    יולי 2003
    מיקום
    HK
    הודעות
    7,768

    בעניין: תחרות זחלנים בשלט מקצועית הראשונה בארצנו

    אוקיי,נראה לי שהבנתי את הכוונה שלך,אתה רוצה שתשאר בעצם אותה יחידת כוח בודדת,אבל במקום שהיא תעביר את הכוח של ל-2 ציריות (קדמית לסרן קדמי ואחורית לסרן אחורי) היא תעביר את הכוח שלה בנפרד לכל אחד מ-4 הגלגלים ישירות ?

    בהנחה וזה באמת מה שהתכוונת אליו,זה לא ייתן ייתרון כזה או אחר מהסיבה שהזוויות אליהן יכולים להגיע המתלים ברכבים האלה מאוד מאוד גדולות.

    הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה שתצדיק לעשות את מה שאתה מתאר זה אם באמת עושים מערכת שתיהיה מורכבת מ-4 מנועים+4 בקרי מהירות,אבל זה לא ריאלי כי זה יהיה יקר,מסורבל ומסובך מאוד לתפעול.

    אם המטרה היא רק לשפר את מהלך המתלה זה כבר באמת יהפוך להיות קצת מיותר במקרה הזה.

    קח דוגמא קצרה למהלכי המתלה עליהם אני מדבר (וזה עוד ברכב עם מהלך מתלה סביר,לא מעבר,יש רכבים הרבה יותר רציניים).

    http://www.youtube.com/watch?v=N0fhCtBkxeQ
    ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

    www.sheynjewellery.com.hk

  15. #14
    נהג חדש (> 40 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2009
    הודעות
    69

    בעניין: תחרות זחלנים בשלט מקצועית הראשונה בארצנו

    נראה ממש מגניב, אני מקווה שהצליח להגיע וללמוד קצת יותר על הכלים האלה.

    האם הוספת משקל לא יעזרו לזחלנים לטפס?
    כי בסרטון שהעלתה רואים הרבה פעמים
    שלזחלן אין מספיק אחיזה והגלגלים שלו מסתובבים במקום.

  16. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    בעניין: אולי יעניין אותכם גם


  17. #15
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2009
    הודעות
    263

    בעניין: תחרות זחלנים בשלט מקצועית הראשונה בארצנו

    ציטוט edan82 כתב: הצג הודעה
    אוקיי,נראה לי שהבנתי את הכוונה שלך,אתה רוצה שתשאר בעצם אותה יחידת כוח בודדת,אבל במקום שהיא תעביר את הכוח של ל-2 ציריות (קדמית לסרן קדמי ואחורית לסרן אחורי) היא תעביר את הכוח שלה בנפרד לכל אחד מ-4 הגלגלים ישירות ?

    בהנחה וזה באמת מה שהתכוונת אליו,זה לא ייתן ייתרון כזה או אחר מהסיבה שהזוויות אליהן יכולים להגיע המתלים ברכבים האלה מאוד מאוד גדולות.

    הסיבה היחידה שאני יכול לחשוב עליה שתצדיק לעשות את מה שאתה מתאר זה אם באמת עושים מערכת שתיהיה מורכבת מ-4 מנועים+4 בקרי מהירות,אבל זה לא ריאלי כי זה יהיה יקר,מסורבל ומסובך מאוד לתפעול.

    אם המטרה היא רק לשפר את מהלך המתלה זה כבר באמת יהפוך להיות קצת מיותר במקרה הזה.

    קח דוגמא קצרה למהלכי המתלה עליהם אני מדבר (וזה עוד ברכב עם מהלך מתלה סביר,לא מעבר,יש רכבים הרבה יותר רציניים).

    http://www.youtube.com/watch?v=N0fhCtBkxeQ


    שלום עדן ,
    בסרט שהראת מראים בהחלט יכולות יפות.
    אבל לא מהלך מתלה יעיל לטיפוס אף על פי כן שהוא לא רע בכלל.
    בסרט הזה רואים יפה מאד שהזווית גישה והזוית נטישה הם מצויינות , אבל כשהוא מנסה לטפס במדרגות מעץ הוא נתקל בבעיה ואחרי מדרגה אחת הוא מחליק הצידה ולא ממשיך לטפס.
    בכדי שתבין על מה דיברתי אני שולח לך קישור לאתר שדובר פה בפורום על היכולות שלו.
    כמובן שבזחלן לא צריך לא תוכל לשים בוכנה הידרואלית לכיוון המתלה אז אפשר לעשות מוט שמעביר לבולם אנכי שמשפיע על המתלה השני .
    הנה הלינק -
    http://www.team-bhp.com/forum/4x4-ve...ain-drive.html

    בהצלחה,
    זה לא משנה שגדלת בלול תרנגולות כל עוד בקעת מביצה של ברבור...

דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. תגובות: 42
    הודעה אחרונה: 20/03/08, 11:23
  2. אופנועים נדירים בארצנו...
    By EYAL-MR2 in forum פורום אופנועים
    תגובות: 41
    הודעה אחרונה: 19/04/05, 11:43
  3. מפגשים בארצנו הקטנה
    By Maserati in forum רכב כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 14/11/03, 16:10
  4. מכוניות בשלט רחוק
    By yaron_z in forum רכב כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 06/03/03, 20:28
  5. מכוניות בשלט רחוק
    By David in forum אוף-טופיק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01/01/70, 19:39

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •