מציג תוצאות 1 עד 4 מתוך 4
  1. #1
    נהג צעיר (> 150 הודעות) הסימלון של gil_a
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2009
    הודעות
    332

    מיצבושי לנסר החדשה-שרשרת או רצועה של טיימינג?

    למיצובישי לנסר החדשה יש שרשרת או רצועה של תימיינג מנוע 1.8?

    מיצובישי לנסר 09 שחורה 143 כ"ס
    פיאט בראבו 98 1.6


  2. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    בעניין: אולי יעניין אותכם גם


  3. #2
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    יוני 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    437

    בעניין: מיצבושי לנסר החדשה-שרשרת או רצועה של טיימינג?

    ציטוט gil_a כתב: הצג הודעה
    למיצובישי לנסר החדשה יש שרשרת או רצועה של תימיינג מנוע 1.8?
    שרשרת

  4. #3
    בעל מקצוע מומחה הסימלון של ניסן חזאזי
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2006
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    3,030

    בעניין: מיצבושי לנסר החדשה-שרשרת או רצועה של טיימינג?

    סתם לידע כללי שיהיה, בתחילה יצרניות הרכב עבדו עם שרשראות אך החומרים שמהם יוצרו השרשראות בעבר היו גורמים לרעשים רבים בפעולת המנוע, לכן עברו היצרניות לרצועות תזמון.
    כיום כשהעולם כולו התפתח וניתן לייצר שרשראות תזמון שלא גורמות לרעשים מיותרים חזרו יצרניות הרכב לשרשראות.
    בדגמים מסויימים החיבור בין גל הארכובה לגל הזיזים נעשה באמצעות גלגלי שיניים.


  5. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    בעניין: אולי יעניין אותכם גם


  6. #4
    ספונסר פורום הסימלון של מוסך זיסו
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2005
    מיקום
    תל אביב - יפו
    הודעות
    1,192

    בעניין: מיצבושי לנסר החדשה-שרשרת או רצועה של טיימינג?

    שלום רב
    ההבדל בין השרשרת לרצועה הוא בבחירת החברה
    יש חברות שתמיד השתמשו בשרשראות ויש חברות שזיגזגו בין שתי התצורות
    החשיבה של היצרניות מושפעת מעלויות יצור . יש חברות שרוצות להוריד רעשי תזמון ( vag) .עלויות תחזוקה עתידי של הצרכנים ( רווח החברה על חלקי החילוף רצועות וכד" ) ועוד
    לגבי השרשראות למעשה אין שוני רב ההבדל בנושא רעש מהשרשרת נובע משימוש בשמנים איכותיים וצורת המותחן

    לגבי השרשרת יש את הנושא של התארכות השרשרת דבר שהיצרנים פתרו בשימוש במותחנים אקטיבים אשר מווסתים את ההתארכות . במערכות אלו יש חשיבות גדולה לטיב השמן מכיוון שהמתיחה נעשת ע"י בוכנה שמקבלת שימון .בעבר השתמשו בשמנים מינרלים אשר נהפכו לבוצתיים ואז מעברי השמן היו נסתמים ולמעשה הבוכנה היתה מפסיקה לעבוד דבר אשר היה גורם לרעשי השרשרת .
    כיום פתרו זאת ע"י שני דברים הראשון המותחים כיום הרבה יותר גדולים
    ודבר שני השימוש עים שמנים סנטטים איכותיים פתר את בעיות הבוצה והתפסות המותחים
    בברכה זיסו יוסי

נושאים דומים

  1. פולו 2003 1.2 - רצועה או שרשרת תזמון?
    By Hovav in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 12/10/09, 13:28
  2. האם בסוויפט החדשה יש רצועת טיימינג או שרשרת?
    By moshe-s in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 08/07/09, 19:14
  3. פיאסטה דינמיק 98 8V רצועה או שרשרת טימינג?
    By shnoni in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11/05/09, 11:47
  4. טויוטה קרינה - האם יש רצועה או שרשרת תיזמון?
    By erl in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17/05/08, 13:13
  5. תיזמון פורד פיאסטה שנת 87 - רצועה או שרשרת ?
    By פולו,גולף in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 26/06/07, 23:14

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •