דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 21
  1. #1
    רב הפורום וחבר מועדון ה 5 הסימלון של חן פרחי
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2004
    מיקום
    כאן שם ובכל מקום
    הודעות
    11,952

    דור הולך ודור בא - הגטס הוחלפה ב I20 חדשה.

    אז זהו, לאחר 5 שנים וזוג גטסים נירכשה בעיסקת ליסינג מימוני I20 חדשה.
    לפני כחודש קיבלה זוגתי מיסרון שבו נימסר לה שיש באפשרותה להחליף את הגטס ב I20 חדשה, למרות שטרם ניסתיימה תקופת החכירה שלה.
    ניגשנו לסוכנות יונדאי ראשל"צ על מנת להתרשם מהמכונית, ולאחר נהיגת מבחן לא קצרה, הוחלט להזמין את המכונית "על תנאי", כשהתנאי היה קבלת 5 כוכבים במבחן הריסוק התקני.
    לאחר שהתנאי מולא במלואו, התהליך יצא לדרך, ולפני כשבועיים קיבלנו את המכונית, ובכוונה "משכתי" את הדיווח, כדי לבדוק, איך לא, את צריכת הדלק.
    המכונית הוזמנה בצבע ירוק מטאלי מזעזע, תרתי משמע, וברמת הגימור הגבוהה PREMIUM.
    רמת הגימור הגבוהה הגבוהה כוללת בקרת אקלים דיגיטאלית, גג שמש חשמלי, פנסי ערפל קדמיים, אזעקה מקורית ופס קישוט מניקל בחזית המכונית.
    נקודת הממשק הראשונה עם מכונית, כל מכונית מתחילה ב..מפתח.
    ל I20 מפתח מתקפל אה-לה-מרצדס,שכולל את מתגי הנעילה והפתיחה, ואפילו המפתח עצמו זכה לקבל ציפוי כרום בוהק.
    פתיחת הדלת המאסיבית וכניסה למכונית, מבהירה היטב את השיפור העצום מהגטס.
    תא הנוסעים זכה לעיצוב מודרני, החומרים באיכות גבוהה, המושבים חובקים היטב, כשנקודה ראוייה לציון מהווה מנגנון כיוונון גובה המושב ומישענות הראש הנוחות.
    נקודות ראויות לציון הן נוכחותו של שעון חום, פריט שהולך ונעלם בימינו, כושר הקירור של המזגן, הנדסת האנוש הטובה, תא הכפפות המואר והגימיק המיותר של קיפול המראות החשמלי.
    לגנאי יצוינו המגבים שחסרים מצב השהייה (!) ופתחי האיוורור הקשים לכיוונון.
    כתוצאה מהארכת בסיס הגלגלים ב 8 ס"מ מהגטס, שהיתה מרווחת גם כך, המרווח הפנימי גדל משמעותית, ותא הנוסעים מרווח ומציע 4 מקומות ישיבה נוחים, גם בנסיעה ארוכה.
    האיבזור בגירסה זו שופע למדי, וכולל בקרת אקלים יעילה ונוחה להפעלה, גג שמש לא שימושי, הגה וידית הילוכים מעור, ומערכת קול מקורית באיכות טובה מאד, בייחוד בשמיעת דיסקים.
    ל I20 מנוע 1.4 חדש, שמהווה גירסה מוקטנת של מנוע ה 1.6 של ה I30, וגם כאן השיפור גדול.
    פעולתו שקטה בהרבה, גמישותו עדיפה ובכלל המכונית מרגישה נימרצת בהרבה, תולדה של משקל עצמי נמוך למדי.
    הגיר אמור להיות בעל בינה מלאכותית, וזה מורגש גם אם לא ברמה של ה AL4, לטוב ולרע.
    חבל רק שיונדאי לא העתיקו את מסילת ההילוכים של אחותה הגדולה, ה I30, שהינה נוחה בהרבה לשימוש ונאה יותר.
    וכאן אנו מגיעים לצריכת הדלק - למרות המיתוס הידוע, הגטס בעלת מנוע ה 1.4 הציעה צריכת דלק סבירה למדי, וגם כאן השיפור ניכר.
    הצריכה הממוצעת, בנסיעה מעורבת עם רוב עירוני, עומדת על 13.2 ק"מ לליטר, כשנסיעה עירונית בלבד, בעומס גבוה יחסית, מניבה 10.7 ק"מ לליטר ואילו נסיעה בין עירונית רגועה מניבה 16.5 ק"מ לליטר.
    גם ההתנהגות שופרה, ומערכת ה ESP לא ממהרת להתערב, וגם כשהיא מתערבת היא עושה זאת בעידון יחסי.
    ההגה חשמלי, כמובן, וכמו רבים מבני מינו הוא בעיקר קל בנהיגה עירונית, בעל משקל נכון מחוץ לעיר, ובעיקר אילם למדי.
    כנראה שנאלץ להשלים עם הגזרה הזו.
    לאחר שבועיים עם המכונית ו 850 ק"מ, זוגתי ואני מרגישים את השיפור העצום מהגטס, בעיקר בתחום העידון, הביצועים וההרגשה של מכונית "גדולה".
    לטובת היבואן תצויין העובדה שהמכונית מיובאת לארץ במפרט הבטיחות עימו היא זכתה ב 5 כוכבי בטיחות, ונקווה שזה ישאר כך גם כשתגיע המכונית לציי הרכב.
    למרות השיפור העצום מהגטס, ואולי בשל ניסיון רב עם ה I30, ציפיתי ליותר, האמת, בעיקר בתחומי ההתנהגות ונוחות הנסיעה, ועוד השקעה לא רבה היתה מניבה מכונית מצויינת.
    סביר להניח שמתחרותיה יהיו המאזדה 2 והסוזוקי סוויפט, ומולן היא מיתמודדת ללא קושי, עם הטובות שבאירופאיות - ממש לא בטוח.

    VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.
    15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.


  2. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    בעניין: אולי יעניין אותכם גם


  3. #2
    משקיען (> 750 הודעות) הסימלון של רוטנברג
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2006
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    799

    בעניין: דור הולך ודור בא - הגטס הוחלפה ב I20 חדשה.

    תגיד יש לך מניות ביונדאי ?
    נערך לאחרונה על ידי רוטנברג : 20/06/09 ב-13:07

  4. #3
    כותב. הרבה. הסימלון של RS
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2004
    מיקום
    טרמינל 3, נתב"ג.
    הודעות
    11,987

    בעניין: דור הולך ודור בא - הגטס הוחלפה ב I20 חדשה.

    חן, תתחדשו - I20 היא בהחלט קפיצת מדרגה ביחס לגטס.

    בחנו אותה ב"וואלה" מול חלק מהמתחרות - פביה, איביזה ופיאסטה החדשה (אם איני טועה) - והיא יצאה האחרונה.

    יונדאי (וקיא) השתפרו עד מאוד והרכבים החדשים שלהם בהחלט מוצלחים - למרות שעדיין ישנו הפער לטובת האירופאים (והגרמנים בפרט).

    מתי מצלמים אותה קצת?
    נערך לאחרונה על ידי RS : 20/06/09 ב-13:09
    Abarth 595 Turismo BiColor 2017

    Seat Ateca XCELLENCE 2017

  5. #4
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של Shmelov
    תאריך הצטרפות
    אפריל 2007
    מיקום
    ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴
    הודעות
    2,810

    בעניין: דור הולך ודור בא - הגטס הוחלפה ב I20 חדשה.

    מה יש לצלם אותה? תרשום בגוגל I20 והופה מלא תמונות בלי לצאת מהבית!
    דבר ראשון חן תתחדש.
    מההתרשמות שלי הרכב מרגיש זול ברמות, אין מה להשוות בכלל עם פאביה (ואני לא חובב פאביות...).
    ציפיתי ליותר והתאכזבתי חבל על הזמן.לעומת זאת, העיצוב החיצוני שלה ממש חמוד ומוצלח.
    על גטס אין מה לדבר בכלל...

    ציטוט outlander כתב: הצג הודעה
    אבל בכל זאת, אני שם לב שאנשים משתחווים כשאני עובר בכביש. אני מצידי משתדל לנופף להם לשלום, בנימוס של אבירים.



  6. #5
    רב הפורום וחבר מועדון ה 5 הסימלון של חן פרחי
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2004
    מיקום
    כאן שם ובכל מקום
    הודעות
    11,952

    בעניין: דור הולך ודור בא - הגטס הוחלפה ב I20 חדשה.

    ציטוט רוטנברג כתב: הצג הודעה
    תגיד יש לך מניות ביונדאי ?
    הלוואי..
    בניגוד לכמה ממיתחרותיה המכובדות, מכירותיה של יונדאי בקו עלייה מתמיד גם בימים קשים אלו.
    הסיבה העיקרית שבחרתי ביונדאי פיננסית בעיקרה - חברת המימון שלהם נותנת לי חשבונית מס, ובתור עוסק מורשה אני מקזז את המע"מ, וכמו כן חלק מהקנייה מוכרת לי במס.
    וכשאתה מוריד מהסכום ששילמתי 15.5% בתוספת ההנחה שקיבלתי, מיתקבל הפרש של 15-20K ממיתחרותיה, וזה כבר משמעותי.
    אגב, בשל טעות בחישוב, קיבלתי צ'ק על סך 2791 ש"ח חזרה..
    שרק ירבו טעויות כאלו.
    VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.
    15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.

  7. #6
    חורך אספלט מצוי (> 2500 הודעות) הסימלון של AlonBar
    תאריך הצטרפות
    מאי 2006
    הודעות
    3,216

    בעניין: דור הולך ודור בא - הגטס הוחלפה ב I20 חדשה.

    ציטוט חן פרחי כתב: הצג הודעה
    החומרים באיכות גבוהה
    (?)


    תתחדש !
    המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג
    HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

  8. #7
    מוביל דעה
    תאריך הצטרפות
    אוקטובר 2007
    הודעות
    4,766

    בעניין: דור הולך ודור בא - הגטס הוחלפה ב I20 חדשה.

    חן, תתחדשו. נהניתי לקרוא את הסיקור המקיף והכנה. ולוואי ורבים אחרים ילמדו מהכנות הזו ביחס לרכבם שלהם, שהוא כמובן "טאבו" ואינו נתון לכל ביקורת שהיא.

    לעניין I30, זו אכן הציבה רף מאד גבוה ביחס למתחרותיה, קל וחומר ביחס ליונדאי קודמות. אני מוצא בה את הברק וחדוות הניהוג שפעם היו בילט אין בכל פיז'ו - והיום מאופסנים עמוק בבוידעם בסושו, צרפת. לפיכך, I20, מכונית שתוכננה להיות אטרקטיבית בעיקר באיבזור/תמחור/בטיחות פאסיבית, אינה מציעה מתלה אחורי נפרד והקפדה דינמית יתרה. חבל.

    לא מזמן נהגתי באיביזה החדשה, 1.6 DSG, חמש דלתות מהדגם הבסיסי. למעט המנוע הרועש, זו מכונית שמציעה חדוות הגה וקלילות מהסוג שגורם לך לחייך מהק"מ הראשון(למרות ה-ESP שאינו מתנתק, המושב האחורי הגבוה ועוד כמה זוטות).

  9. #8
    נהג חדש (> 40 הודעות) הסימלון של NUZZZ
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2003
    הודעות
    83

    בעניין: דור הולך ודור בא - הגטס הוחלפה ב I20 חדשה.

    ציטוט חן פרחי כתב: הצג הודעה
    וכאן אנו מגיעים לצריכת הדלק - למרות המיתוס הידוע, הגטס בעלת מנוע ה 1.4 הציעה צריכת דלק סבירה למדי, וגם כאן השיפור ניכר.
    הצריכה הממוצעת, בנסיעה מעורבת עם רוב עירוני, עומדת על 13.2 ק"מ לליטר, כשנסיעה עירונית בלבד, בעומס גבוה יחסית, מניבה 10.7 ק"מ לליטר ואילו נסיעה בין עירונית רגועה מניבה 16.5 ק"מ לליטר.
    לפי בדיקה של כלכליסט:
    http://www.calcalist.co.il/articles/...305482,00.html
    הם נסעו בצורה דומה לשלך (משולב עם רוב עירוני) והגיעו ל1:10.5 בבדיקה,

    אתה צורך 25% פחות דלק.
    יכול להיות שאחד הנהגים שנסעו תידלק את האוטו ולא אמר לך?
    נערך לאחרונה על ידי NUZZZ : 20/06/09 ב-16:49
    A simple prop to occupy my time

  10. #9
    רב הפורום וחבר מועדון ה 5 הסימלון של חן פרחי
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2004
    מיקום
    כאן שם ובכל מקום
    הודעות
    11,952

    בעניין: דור הולך ודור בא - הגטס הוחלפה ב I20 חדשה.

    אין סיכוי, ויתכן שצריכת הדלק הנמוכה יותר אצלנו נובעת מבקרת האקלים, שבה לא תמיד המדחס פועל בספיקה המירבית שלו.
    לאחר שהמנוע ישתחרר אני יבדוק את נתוני הצריכה בנסיעת "קריעה" ואשוב לדווח על התוצאה.
    VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.
    15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.

  11. #10
    Carpe Diem
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    הודעות
    4,742

    בעניין: דור הולך ודור בא - הגטס הוחלפה ב I20 חדשה.

    ציטוט NUZZZ כתב: הצג הודעה
    לפי בדיקה של כלכליסט:
    http://www.calcalist.co.il/articles/...305482,00.html
    הם נסעו בצורה דומה לשלך (משולב עם רוב עירוני) והגיעו ל1:10.5 בבדיקה,

    אתה צורך 25% פחות דלק.
    יכול להיות שאחד הנהגים שנסעו תידלק את האוטו ולא אמר לך?
    סגנון הנהיגה של כתבי רכב בכלל שונה מסגנון הנהיגה של מר ישראל ישראלי.
    בנוסף למה שחן ציין לגבי בקרת האקלים אני נוטה להאמין שהמספרים שהוא מתאר משקפים נכון יותר את המציאות מאשר המספרים שיקבל כל עיתונאי.
    Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss


    Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  12. #11
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אפריל 2009
    הודעות
    512

    בעניין: דור הולך ודור בא - הגטס הוחלפה ב I20 חדשה.

    תתחדש! ושהיהי רק במזל!
    לפני כמה ימים באחד מהסיורים הלייליים שלי בת"א ראיתי אחת, הראשונה שראיתי LIVE.
    עצרתי ליד והסתכלתי על הרכב, אני מציין שהיה לילה.
    הרכב נראה טוב ובהחלט נראה שיפור בתא הנוסעים לעומת הגטס הספרטנית (למרות שאהבתי את הפשטות של הגטס) אב לדבר אחד הפריע לי - החלק הקדמי של הרכב נמוך מאד והספליטר או הדיפיוזר או איך שתקראו לחתיכה השחורה מתחת לטמבון תשפשף בקלות מדרכות גם נמוכות וכמובן תתלש עם הזמן. לא טוב.
    כמו כן אחד הדברים שהפריעו לי בדור השני של הגטס היה מחסור בשעון חום, טוב שהוא שב הבייתה
    כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.
    השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

  13. #12
    נהג שודים (> 1000 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    דצמבר 2007
    הודעות
    1,427

    בעניין: דור הולך ודור בא - הגטס הוחלפה ב I20 חדשה.

    ציטוט 504L כתב: הצג הודעה
    חן, תתחדשו. נהניתי לקרוא את הסיקור המקיף והכנה. ולוואי ורבים אחרים ילמדו מהכנות הזו ביחס לרכבם שלהם, שהוא כמובן "טאבו" ואינו נתון לכל ביקורת שהיא.

    לעניין I30, זו אכן הציבה רף מאד גבוה ביחס למתחרותיה, קל וחומר ביחס ליונדאי קודמות. אני מוצא בה את הברק וחדוות הניהוג שפעם היו בילט אין בכל פיז'ו - והיום מאופסנים עמוק בבוידעם בסושו, צרפת. לפיכך, I20, מכונית שתוכננה להיות אטרקטיבית בעיקר באיבזור/תמחור/בטיחות פאסיבית, אינה מציעה מתלה אחורי נפרד והקפדה דינמית יתרה. חבל.

    לא מזמן נהגתי באיביזה החדשה, 1.6 DSG, חמש דלתות מהדגם הבסיסי. למעט המנוע הרועש, זו מכונית שמציעה חדוות הגה וקלילות מהסוג שגורם לך לחייך מהק"מ הראשון(למרות ה-ESP שאינו מתנתק, המושב האחורי הגבוה ועוד כמה זוטות).
    על איזה "ברק וחדוות נהיגה" אתה מדבר?? ההגה גרוע יש לו שטח מת של מגרש כדורגל, ב308 ההגה לפחות מדויק ויש פידבק,היונדאי בנסיעה בכביש גלי מתנדנד כמו סירה ובכביש משובש מתרסק על הבורות בלי ריסון מהבולמים.אני מציע לקחת סיבוב על ה308 לפני שאתה יוצא בהצהרות שהם פשוט לא נכונות!.
    דרך אגב גם לעומת הגולף שנחשבת לאמת מידה מבחינת האיכויות שלה ה308 צויינה בכל השוואה כבעלת התנהגות כביש טובה יותר.
    נערך לאחרונה על ידי pizo : 21/06/09 ב-10:46

  14. #13
    משפטפטן הפורום
    תאריך הצטרפות
    פברואר 2009
    הודעות
    15,120

    בעניין: דור הולך ודור בא - הגטס הוחלפה ב I20 חדשה.

    ציטוט חן פרחי כתב: הצג הודעה
    הלוואי..

    הסיבה העיקרית שבחרתי ביונדאי פיננסית בעיקרה - חברת המימון שלהם נותנת לי חשבונית מס, ובתור עוסק מורשה אני מקזז את המע"מ, וכמו כן חלק מהקנייה מוכרת לי במס.
    וכשאתה מוריד מהסכום ששילמתי 15.5% בתוספת ההנחה שקיבלתי, מיתקבל הפרש של 15-20K ממיתחרותיה, וזה כבר משמעותי.

    .
    ראשית תתחדשו ותזכו לנסוע בה בהנאה.
    היה מאוד מעניין לקרוא על הרכב על מעלותיו וחסרונותיו בעיניך. מדהים איך לפעמים חוסכים בשטויות כמו השהיית מגבים .

    אני חושב שאתה טועה ועלול לשלם ביוקר בנושא המע"מ. בדוק את עצמך ואם תמצא שזה חוקי, השכילנו

    כל רוכש רכב מקבל חשבונית עם מע"מ בתוכה. מע"מ זה אסור בקיזוז. בכלל כל המשפט הקשור למיסוי לדעתי בטעות יסודו ומציע לך תבדוק את עצמך היטב עם בעלי מקצוע. בעוונותי אני רואה חשבון אבל עזבתי את המקצוע לפני 20 שנה, כך שאל תבנה עלי.

    זה נוסח תקנות מע"מ בתוקף להיום
    14. (א) המס שהוטל על מכירת רכב פרטי לעוסק או על ייבוא רכב כאמור בידי עוסק לא יהיה ניתן לניכוי.

    תק' (מס' 2) תשל"ח-1978 תק' (מס' 3) תשל"ט-1979
    (ב) הוראות תקנת משנה (א) לא יחולו במקרים הבאים:

    תק' (מס' 5) תשמ"ו-1986
    (1) (בוטלה);
    (2) הייבוא או הרכישה נעשו –
    (א) בידי עוסק שעיקר עסקו מכירת רכב, לרבות רכב פרטי משומש לגבי רכב שאין בו שימוש ואינו מיועד לשימוש לבד ממכירתו במהלך העסק;
    תק' (מס' 2) תש"ם-1980 תק' (מס' 2) תשנ"ז-1997
    (ב) בידי עוסק אחר אם הרכב משמש אך ורק לאחד מאלה:
    ללימוד נהיגה בבית ספר לנהיגה;
    להשכרת רכב בידי מי שעסקו השכרת רכב;
    להסעת נוסעים במהלך העסק, בידי מי שעסקו הסעת נוסעים;
    לסיורים וטיולי שטח, בידי מי שעסקו ארגון סיורים או טיולים כאמור.
    ישראל סבא בסבבא של

    סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  15. #14
    כותב. הרבה. הסימלון של redroze
    תאריך הצטרפות
    אוגוסט 2002
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    8,265

    בעניין: דור הולך ודור בא - הגטס הוחלפה ב I20 חדשה.

    תתחדש חן, לא מאמין שהזמנת בצבע ירוק המזעזע א-לה מאזדה 2.
    אנחנו הזמנו היום I10 ולכן רק עוד כחודש+ תהיה חוות דעת. חברה שלי גם החזירה גטס 2006 לסוכנות אבל לי דווקא יש הרבה דברים רעים להגיד על האוטו (החברה הייתה מאוד מרוצה במהלך השנתיים שהם בילו ביחד).
    אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.
    ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).


  16. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    בעניין: אולי יעניין אותכם גם


  17. #15
    רב הפורום וחבר מועדון ה 5 הסימלון של חן פרחי
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2004
    מיקום
    כאן שם ובכל מקום
    הודעות
    11,952

    בעניין: דור הולך ודור בא - הגטס הוחלפה ב I20 חדשה.

    ביום שני בלילה, כנראה כהכנה לחופש הגדול, החליט מישהו מאד נחמד שהגיע העת לעשות מעשה, ובחניית ביתי המשותף נוקבו צמיגיהן של כמה מכוניות, וכמובן שגם המכונית שלנו נהנתה מהעובדה הזו..
    מאחר והמכונית חדשה בארץ, ומידת הצמיגים לא ממש מקובלת (175X70X14), לא נימצא צמיג מתוצרת הנקוק מהדגם שבו מצויידת המכונית, החלטתי להחליף את זוג הצמיגים הנותרים לפירלי P400.
    אמנם ה "תענוג" עלה לי 1200 ש"ח, אבל השיפור בנוחות הנסיעה, הרעש וההתנהגות במיגבלות גדול.
    מעז יצא מתוק..
    VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.
    15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.

דף 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. חדשות רכב - יונדאי I20, מחליפת הגטס.
    By חן פרחי in forum רכב כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 04/09/08, 1:16
  2. אריקסון K800I וSIM דור 2,לא הולך טוב?
    By asafay1 in forum אוף-טופיק
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 11/12/07, 21:02
  3. שאלה לגבי סוג הפנסים, בגולף דור 4 ודור 5.
    By פולו,גולף in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17/10/06, 20:19
  4. ניתוחים דור שלישי. בא לכם בטוב ?
    By zoobin in forum אוף-טופיק
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 17/02/06, 1:12
  5. לגאסי דור II ודור III
    By גל סובארו in forum ייעוץ ברכישת רכב
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 19/01/03, 1:36

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •