דף 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 36
  1. #1
    כותב הרבה. מאוד. הסימלון של אייל
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש במארק שש
    הודעות
    12,834

    בעיה בפולו 2003- נורת CHECK ENGINE+EPC

    שלום חברים,
    אשמל לעזרתכם בפתרון בעיה בפולו 2003 אוטומט קוד מנוע BBY - אחד הרכבים במשפחה שלי. (כן, VW לא מושלמים -תחסכו את זה ממני)

    הסימפטומים: נורת EPC + נורת CHECK ENGINE נדלקות יחד



    באחד המקרים הרכב נכבה תוך כדי נסיעה (במהירות נמוכה - כמעט עצירה) - קרה פעם אחת בלבד.
    למעט הידלקות הנורות לא רואים שומדבר ולא מרגישים שומדבר,
    הרכב נוסע כרגיל, ולאחר כיבוי והתנעה נעלמת נורת ה CHECK ENGINE, לאחר זמן מה גם נכבית ה EPC. זה קרה פעמיים בשבוע האחרון.
    התקלה היחידה שנרשמה במחשב הרכב הינה :


    על פי חיפוש באינטרנט התוצאות היבשות לקוד תקלה זה הן:
    Mass Air Flow Sensors (G70) faulty
    Intake Air System faulty/leaking (false Air)
    Throttle Pedal faulty
    Throttle Body dirty/faulty

    השאלה היא האם יש למישהו נסיון אישי עם הבעיה הזאת ויכול לתת טיפים וכיוון.
    ברור לי שצריך להכנס למוסך , אבל יש לי תחושה שמדובר בתקלה חמקמקה שיכולה לחזור אחרי החלפת סנסור כזה או אחר לכן חשוב לי לפסול כמה שיותר אופציות בהתחלה (בצ'מפיון דרך אגב, המליצו על החלפת חיישן למבדא שזה נשמע לי קצת נמהר ובעיקר יקר !)

    הרכב יועבר אליי בסוף השבוע, ועד אז כל מה שנותר לי זה "להשתעשע" בספקולציות מעל גבי הפורום.

    תודה,
    אייל.



  2. תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    בעניין: אולי יעניין אותכם גם


  3. #2
    סמכות אודיו - חשמל הסימלון של מרק10
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2005
    מיקום
    Mexico
    הודעות
    23,031

    בעניין: בעיה בפולו 2003- נורת CHECK ENGINE+EPC

    1. בדוק את הקונקטור של חיישן מצב מצערת בצד ימין של דוושת המצערת בחלק העליון האם הוא מחובר כראוי והחיווט תקין, או תייתכן תקלה בחיישן עצמו.

    2. התקלה יכולה להופיעה גם עקב חיישן כמות אוויר או מצערת תקולה

    3. בדוק גם האם מפסק של הקלא'צ תקין

    4. בדוק מפסק של אור ברקס (אני הייתי בודק שכול המנורות תקינות)

    מה מצב הטורים בסרק האםסל"ד סרק עלה ? האם הרכב סוחב היטב ?
    הפורום הוא ביתך שמור עליו !

  4. #3
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אפריל 2005
    הודעות
    679

    בעניין: בעיה בפולו 2003- נורת CHECK ENGINE+EPC

    תוכנת אוטודטה- בהעלאת מספר תקלה:

    Heated oxygen sensor (HO2S) 3, bank 1 - circuit malfunction

  5. #4
    סמכות אודיו - חשמל הסימלון של מרק10
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2005
    מיקום
    Mexico
    הודעות
    23,031

    בעניין: בעיה בפולו 2003- נורת CHECK ENGINE+EPC

    יוני,

    אם כול הכבוד לתוכנת אוטודאטה (בסיס נתונים) אבל מנוע אמור להתכבה עקב חיישן למדה (חמצן) תקול וגם מנורת EPC לא אמורה לדלוק.
    הפורום הוא ביתך שמור עליו !

  6. #5
    סמכות מחשוב אודיו הסימלון של עתיד
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2003
    הודעות
    7,885

    בעניין: בעיה בפולו 2003- נורת CHECK ENGINE+EPC

    מנוע אמור להתכבות בגלל למדה תקול ? מרק אני חושב שאתה טועה, יש מפות חירום שמתגברות על זה
    כמו שיש מפות חירום לMAF, ולעוד הרבה חיישנים,

  7. #6
    נהג שודים (> 1000 הודעות) הסימלון של PorSche-911
    תאריך הצטרפות
    ינואר 2007
    הודעות
    1,083

    בעניין: בעיה בפולו 2003- נורת CHECK ENGINE+EPC

    רכב לא אמור להכבות מחיישן למדא תקול , מנסיון גם ב-306 שהייתה לי (למרות שהיא לא הדליקה CHECK ENGINE )
    ובסויק של ההורים (2004 , הדליקה CHECK ENGINE ) אף אחד מהרכבים לא נכבה.

    דרך אגב מזה מנורת EPC ?

  8. #7
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    אפריל 2005
    הודעות
    679

    בעניין: בעיה בפולו 2003- נורת CHECK ENGINE+EPC

    האמת? אין לי מושג אם חיישן תקול יגרום לכיבוי הרכב אך בכל אופן, כתבת מספר תקלה והעליתי לך תוצאה.
    בהצלחה

  9. #8
    כותב הרבה. מאוד. הסימלון של אייל
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש במארק שש
    הודעות
    12,834

    בעניין: בעיה בפולו 2003- נורת CHECK ENGINE+EPC

    תודה,
    האבחנות שאני העליתי הן מתוך ROSS TECH.

    התקלות בAUTODATA בדרך כלל נכונות אבל שטחיות. לעתים התקלה נגרמת מגורמים אחרים מאלו שנרשמים , לכן הצעתם של בעלי נסיון חשובה מאוד.

    למשל: 2 תקלות שונות שקשורות למצערת שנרשמו במחשב בגולף ונגרמו מצינור נשם קרוע (צינור פשוט של חצי מטר) שמשך אוויר.

  10. #9
    סמכות אודיו - חשמל הסימלון של מרק10
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2005
    מיקום
    Mexico
    הודעות
    23,031

    בעניין: בעיה בפולו 2003- נורת CHECK ENGINE+EPC

    ציטוט עתיד כתב: הצג הודעה
    מנוע אמור להתכבות בגלל למדה תקול ? מרק אני חושב שאתה טועה, יש מפות חירום שמתגברות על זה
    כמו שיש מפות חירום לMAF, ולעוד הרבה חיישנים,
    שכחתי מילה אחת מה הסיפור ?

    "יוני,

    אם כול הכבוד לתוכנת אוטודאטה (בסיס נתונים) אבל מנוע לא אמור להתכבה עקב חיישן למדה (חמצן) תקול וגם מנורת EPC לא אמורה לדלוק."
    הפורום הוא ביתך שמור עליו !

  11. #10
    סמכות אודיו - חשמל הסימלון של מרק10
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2005
    מיקום
    Mexico
    הודעות
    23,031

    בעניין: בעיה בפולו 2003- נורת CHECK ENGINE+EPC

    ציטוט אייל כתב: הצג הודעה
    תודה,
    האבחנות שאני העליתי הן מתוך ROSS TECH.

    התקלות בAUTODATA בדרך כלל נכונות אבל שטחיות. לעתים התקלה נגרמת מגורמים אחרים מאלו שנרשמים , לכן הצעתם של בעלי נסיון חשובה מאוד.

    למשל: 2 תקלות שונות שקשורות למצערת שנרשמו במחשב בגולף ונגרמו מצינור נשם קרוע (צינור פשוט של חצי מטר) שמשך אוויר.
    כתבתי לך מה לבדוק !
    תתחיל מזה.
    הפורום הוא ביתך שמור עליו !

  12. #11
    כותב הרבה. מאוד. הסימלון של אייל
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    גודש במארק שש
    הודעות
    12,834

    בעניין: בעיה בפולו 2003- נורת CHECK ENGINE+EPC

    תודה מרק,
    כפי שרשמתי כשאקבל את הרכב לידיי, אתחיל בבדיקות, בינתיים יצא לי לבצע לו בסופ"ש הקודם את הסריקה באמצעות המחשב. מכיוון שלא דלקו נורות במשך מספר ימים וגם בזמן ביקורי שם, ביצעתי איפוס של התקלה בתקווה שכמו בפעם הקודמת, היא תיעלם ליותר משנה - אבל מכיוון שהיא חזרה אחרי יומיים אז צריך לתת לה בראש

    אייל.

  13. #12
    סמכות אודיו - חשמל הסימלון של מרק10
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2005
    מיקום
    Mexico
    הודעות
    23,031

    בעניין: בעיה בפולו 2003- נורת CHECK ENGINE+EPC

    תתחיל מעשה זאת בעצמך...

    1. תסיר את בית פילטר האוויר ונקה את בית המצערת בעזרת סמרטוט טבול באציטון ולא ספריי קרבורטורים ! באיזורים המסומנים בציור+ניקוי כאשר היא פתוחה

    2. לאחר הניקוי בצע כיוון בסיסי של המצערת

    3. אני לא זוכר אם ברכב שלך יש MAF או MAP לפי דעתי בדגם שלך קיים חיישן MAP (שניהם אני בטוח שלא)
    נקה בעזרת ספריי מגעים סרוויסול בצורה ייסודית את החיישן

    4. לפי דעתי חיישן מצב מצערת תקול (למעשה זה פוטנציומטר עם שני מסלולים)
    תמונות מוקטנות שצורפו תמונות מוקטנות שצורפו שם: N24-10124.png‏ - מספר צפיות: 765 - גודל: 5.1 קילובייט  
    הפורום הוא ביתך שמור עליו !

  14. #13
    נהג צעיר (> 150 הודעות)
    תאריך הצטרפות
    מאי 2008
    הודעות
    442

    בעניין: בעיה בפולו 2003- נורת CHECK ENGINE+EPC

    אם מישהו יוכל לענות לי על שתי שאלות קטנות אשמח. מה זה הנורה של eps יש לי אותה בפאסט שלנו ואני לא מבין מה זה.
    וגם כיצד אפשר לבדוק תקלות עם תוכנה ומחשב מישהו מוכן להסביר לי זאת?

  15. #14
    סמכות מחשוב אודיו הסימלון של עתיד
    תאריך הצטרפות
    מרץ 2003
    הודעות
    7,885

    בעניין: בעיה בפולו 2003- נורת CHECK ENGINE+EPC

    ציטוט מרק10 כתב: הצג הודעה
    תתחיל מעשה זאת בעצמך...

    1. תסיר את בית פילטר האוויר ונקה את בית המצערת בעזרת סמרטוט טבול באציטון ולא ספריי קרבורטורים ! באיזורים המסומנים בציור+ניקוי כאשר היא פתוחה

    2. לאחר הניקוי בצע כיוון בסיסי של המצערת

    3. אני לא זוכר אם ברכב שלך יש MAF או MAP לפי דעתי בדגם שלך קיים חיישן MAP (שניהם אני בטוח שלא)
    נקה בעזרת ספריי מגעים סרוויסול בצורה ייסודית את החיישן

    4. לפי דעתי חיישן מצב מצערת תקול (למעשה זה פוטנציומטר עם שני מסלולים)

    אני גם בעד שתתחיל לבד ותראה לאן מתקדם

  16. הסימלון של מנהל-המערכת
    תאריך הצטרפות
    יולי 2002
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    1000

    בעניין: אולי יעניין אותכם גם


  17. #15
    סמכות אודיו - חשמל הסימלון של מרק10
    תאריך הצטרפות
    ספטמבר 2005
    מיקום
    Mexico
    הודעות
    23,031

    בעניין: בעיה בפולו 2003- נורת CHECK ENGINE+EPC

    ציטוט PorSche-911 כתב: הצג הודעה
    רכב לא אמור להכבות מחיישן למדא תקול , מנסיון גם ב-306 שהייתה לי (למרות שהיא לא הדליקה CHECK ENGINE )
    ובסויק של ההורים (2004 , הדליקה CHECK ENGINE ) אף אחד מהרכבים לא נכבה.

    דרך אגב מזה מנורת EPC ?
    לחבר שלום,

    EPC=Electronic Power Control

    בקצרה, בקרת כוח אלקטרונית

    הרכב של אייל אינו מצוייד בכבל גז המחובר מצידו האחד לדוושת הגז ומצידו השני למצערת כמו ברכבים ישנים.

    הרכב מצוייד בחיישן מצב מצערת המחובר לדוושת הגז ומשם למחשב ניהול מנוע. כאשר הנהג לוחץ על דוושת הגז הוא למעשה 'מבקש' יותר כוח (מומנט) ממחשב הרכב, מחשב הרכב הוא זה ששולח אות חשמלי למצערת חשמלית בעלת מנוע שמשנה את הזווית של שסתום המצערת.

    כמובן המערכת מוזנת בעוד הרבה פרמטרים מחיישנים שונים כגון: חיישן מצב הקלא'צ,חיישן אור ברקס אחורי וגם מידע לגבי צרכנים שעובדים כגון מזגן.
    תמונות מוקטנות שצורפו תמונות מוקטנות שצורפו שם: חיישן מצב מצערת.JPG‏ - מספר צפיות: 772 - גודל: 27.0 קילובייט   שם: מצערת אלקטורנית.JPG‏ - מספר צפיות: 772 - גודל: 59.8 קילובייט  
    הפורום הוא ביתך שמור עליו !

דף 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. נורת CHECK ENGINE בסופר לנסר
    By mitsugli in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 17/09/08, 15:31
  2. תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 23/07/07, 23:13
  3. נורת check engine - סוזוקי סויפט
    By yehuda-k in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 29/06/05, 13:00
  4. ספידומטר מפסיק לעבוד + נדלקה נורת Check engine.
    By zvih in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 13/05/05, 0:37
  5. מישהו שמבין במיצובישי צ'אמפ, נורת CHECK ENGINE
    By Supakilla in forum טכני, אחזקה וטיפולים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 14/03/05, 15:39

כללי פרסום הודעות

  • לא באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך הודעות
  •