Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שווארמה בבאגט ? מאיפה הבאתם את זה ?


razmel
שימו לב! השרשור הזה בן 3231 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

[video=youtube;mQhrrQqq-es]

כתבה למי שלא מכיר: http://food.walla.co.il/item/2861363

 

הייתי השבוע במרכז אצל ההורים אז טעמתי. בוא נתחיל מזה ש: א' - אף שווארמה בטורקיה לא מכינים אותה בצורה כזאת. ב' - אין כבש.

אחרי שראיתי בעיניים איך מכינים את זה, אני לא יכול שלא לחשוב שהם לקחו את הקוקוראץ' (מאכל רחוב טורקי עממי העשוי מחלקי פנים):

ופשוט עשו שווארמה באותה צורה.

 

ניכרת השקעה במקום ובפרטים, אך רחוק מאוד מלהרשים מבחינת הטעם. לא עילוי ולא מיוחד ולא שווה נסיעה מיוחדת. צריך לתת להם ח"ח על מסע היח"צ המוצלח - כנראה למדו כבר מרשת בורגרים איך עובד שיווק בתחום המזון.

 

חשבתי על זה הרבה והבנתי שלדונר הטורקי אין מקום בישראל החמדנית. אנשים פה אוכלים עם העיניים. אם הפיתה לא "מפוצצת" מרגישים ש"דפקו" אותם. בנוסף, אין מקום של שווארמה אחד שהייתי בו ששם לאדם מימנך ולאדם משמאלך אותה כמות. YOU WIN SOME YOU LOSE SOME ודבר כזה אסור שיתרחש בתעשיית המזון.

 

בטורקיה שוקלים לכל אדם את השווארמה במשקל גרמים לפני שהיא נכנסת ללחם. פה אין לזה מקום - וחבל. כי: לא נקבל בחיים בשר איכותי באוכל רחוב, לא נקבל מנות שוות (החבר של המוכר שהוא פינק בבשר זה על חשבונך) ולא נזכה לדונר אמיתי.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור


×
×
  • תוכן חדש...