Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רקבון ברצפה ...


redroze
שימו לב! השרשור הזה בן 7569 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ביום ראשון הכנסתי את המנטה למוסך בתקווה לעשות כמה סידורים אחרונים ולקחת אותה עוד השבוע לטסט ...

אבל כשהעלתי אותה על הליפט חשכו עניי, הרכב במצב רקבון רציני, פשוט חושך ...

כמובן שכך הרכב לא יכול לעבור טסט ...

 

עכשיו לשאלה, כמה יעלה לסדר את הרצפה של הרכב ???

כרגע אני מחפש רק משהו זמני שרק יעבור לי טסט, כי גם ככה אני מתכנן לקחת את הרכב בשנה הקרובה לפחחות רצינית, פשוט כרגע אין לי את הכסף ואת הזמן לשלוח אותה לפחח שיסדר לי אותה ...

 

התשובה שלכם מאוד חשובה לי, מכיוון שאם לא אני אצטרך למכור אותה או לשלוח אותה למגרש הגרוטאות הקרוב לבית ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שאתה מוכר או שולח לגריטה - תדע לך שההההההכל אפשר לסדר.

ובמיוחד אם יש לך עוד אחת לחלקים.

אפשר לחתוך ולרתך חלקי פח שלמים, או אפילו פלאחים בנויים כמו שצריך, ואם העבודה מקצועית זה נראה פשוט חדש.

אני ראיתי חבר משקם טנדר מוריס מיינור שנראה היום חדש, ובטא כמו שלי שהיו לה פשוט חורים ברצפה.

 

אם זה רק כדי לעבור טסט ולא מדובר בחורים ענקיים של ממש, אפשר לעבור עם פילר ולרסס זפת.

 

נמחק על ידי בני (עידוד לעבור על החוק)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

להלן דרך לא נכונה לדעתי לסתום חורים, אך זאת דרך זמנית לסתום חור שבאמת מפריע או מסוכן וכמובן לעבור טסט....אך ממש ממש ממש לא לשיפוץ רכב...

 

השלבים הם כאלה... :

 

הפח :

ליד כמעט כל פחח רכב תמצא זרוקה איזה דלת או כנף ממכונית אחרי תאונה, קח אותה הבייתה אחרי שווידאת כמובן שהיא באמת נזרקה לפח.

 

השטיח :

 

אם יש לך שטיח ברכב, זה הזמן להרים אותו ואולי גם את יריעת הזפת/בידוד שמתחבאת תחתיו (במקרה האופטימי....) ולהתחיל לשפשף את כל מה שמסביב לחור/ים עם מברשת ברזל.

 

במקביל, דאג לשפשף את החור, או יותר נכון את כל מה שמבסביבו עם מברשת ברזל.

 

המוהל :

 

זהו שלב החיתוך... חתוך חתיכת פח שתכסה את כל החור/ים מהחלק העליון של הרכב, כלומר מבפנוכו...חשוב שתשאיר כ3-4 סנטימטר היקף פח מסביב לחור.

 

תגידי, זה טבעי או שהגדלת?

 

כאן בא שלב הסיליקון.... שים סיליקון בחלקו הפנימי של הרכב, באותו אזור אותו שפשפת, מסביב לחור, תן לו לנשום דקה שתיים והדבק את חתיכת הפח עליו כך שתכסה את החור/ים.

תן לזה להתייבש כמה שעות טובות לפני שתכסה מחדש את הכל עם השטיח.

 

מה שלא עושה הטבע, עושה הצבע

 

במקרה הזה זהו לא הצבע, אלא הזפת. בכל חנות כמו ACE וכדומה תמצא ספריי זפת. ההכנה לספריי צריכה להיות אם אפשר שטיפת קיטור קלה מתחת לרכב ואפילו שטיפה בלחץ עם צינור יכולה לעזור .

 

כמובן אחרי שהכל התיבש טוב טוב תכנס מתחת לרכב עד כמה שתוכל, מומלץ אפילו לשים שני גלגלים על המדרכה ואם יש לך בוקים, מה טוב. דאג להתיז ספריי זפת באופן אחיד בכל האמבטיות (כל החלק התחתון שלמעשה הוא המקום לרגליים והכסאות בחלק העליון, ההוא, של הרכב).

 

 

אחרי כמה שעות, צא לאיזה סיבוב שתיים כדי שהזפת לא תשאר מבריקה ונקייה.

 

 

התוצאה :

 

סתמת את החור, אפילו לכמה חודשים עד שתעשה את השיפוץ הרציני שלך אך חשוב מאד לזכור! זהו תיקון זמני בלבד.....לחלודה יש תיאבון גדול ואפילו בעודינו מדברים, היא ממשיכה לאכול לך את הרכב...טפל בחורים האלה כמו שצריך כמה שיותר מהר...

 

 

שיפוץ ה"אמיתי" למעשה עושים אותו דבר בדיוק אך במקום רק לכסות את החור, חותכים את כל החלודה עד שמגיעים לפח נטו ומרתכים את אותה חתיכת פח במקום להדביק אותה זמנית עם סיליקון וזו המלצתי, תשקיע קצת יותר עכשיו, זה משתלם.

 

עדכן אותנו כאן אם עשית משהו בנידון :wink:

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תודה רבה לכם על העזרה ...

 

הרגע התייעצתי עם אבי כתריאל והוא ייעץ לי בערך מה שליאור ייעץ לי ...

 

בכל מקרה, מחר נבקש הצעת מחיר לסידור הרצפה, אם המחיר לא יהיה בשמיים אז נסדר אותה כבר עכשיו, אם לא אז נחשוב על משהו אחר ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלעד מה המצב???

אם סמתה לב שבאתה לקחת את החלקים מהבית שלי במחסן הלבן יש רתכת גדולה עם בלון ירוק. זוהי הרתכת שלי היא רתכת co2, אם תוכל תיקנה אחת כזאת והיא תעזור לך די הרבה בחיים, אפילו יותר מברנד (דרך הגב לכל האספנים לפני שאתם מכניסים רכב לפחחות וצבע תיבדקו שעובדים על הפח עם co2 ולא עם ברנר!!!) שמחמצן את הפח, אם היה לך רתכת כמו שלי כל מה שהיה נישאר לך זה לקחת דיסק, לחתוך את המקום עד הפח הנקי (בתקווה שיש כזה), לחתוך חתיכת פח (לא מדלתות של רכב עדיף שתילך למגרש של הערייה שם יש מכוניות שעברו ריסוק עם הצפרדע של המשאית שלהם) מריצפה של כל רכב שאתה מוצא (ולא של השכן) לחתוך ממנה כמה שיותר לקחת הביתה עם האוטו של אמא (זה שבאתה איתו אלי) לחתוך ולתפור תפר מלא עם הרתכת כאשר השעון של הרתכת מכווון על 160 ווט, והבלון פתוח בערך על האמצע (ככה זה ברתכת שלי) שים לב אם אתה הולך לעשות את זה אצל פחח הוא בחיים לא ירתך לך תפר מלא הוא ירתך לך נקודות ואז החלודה שהיא כמו סרטן תמשיך להתפשט, אז תעשה לחורים שלך טיפול כימיאוטרפי מההתחלה!

ירין אלקיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר שגיליתי שהרצפה של המנטה שלי רקובה בטירוף אני שוקל למכור אותה ...

 

המחיר שאני דורש עליה הוא 2000 ש"ח, אני קניתי אותה ב-1500 ש"ח והשקעתי עליה עוד לפחות 1000 ש"ח. הרכב כולל חלקים נוספים שהבאתי בשביל להעביר אותה טסט (דשבורד, לוח שעונים, דלת נהג, פנסים וכו').

הרכב היה מופקד 4 שנים, אני הוצאתי אותו מהפקדה לפני חצי שנה ככה שאם לא מחזירים אותו לכביש בחצי שנה הקרובה הוא יצטרך מכון תקנים עד שהוא יהפוך לאספנות ...

 

לאחר עריכה:

הרכב במצב מכאני מצויין, הוא הניע ללא בעיות. המצב החיצוני של הרכב גרוע מאוד, דרושה עבודת פחחות רצינית עליה ...

 

ייאוש הוא דבר שאסור שיהיה בלקסיקון של משפצי רכב מיושן/אספנות !!!

 

בתור אחד שמבקש פרטים נוספים על כל גרוטאה שמספרים עליה פה הייתי מצפה ממך לקצת יותר תושיה.

 

יש כמה דברים שמי שהולך לשפץ רכב מיושן/אספנות צריך לדעת:

 

1) צריך בשביל זה הרבה זמן וסבלנות, הרבה יותר ממה שנראה בהתחלה.

 

2) כמה שהמצב נראה גרוע (ויכול להיות שהוא באמת כזה) לא להתייאש ! כרגע נתקלת

במכשול הממשי הראשון (כנראה) בתהליך השיפוץ במקרה הגרוע זה יאריך קצת את זמן

השיפוץ, אבל גם בכל מכונית אחרת שתשפץ תתקל בבעיות כאלה ואחרות שלא נתקלת

בהן קודם.

 

3) מצב השלדה והמרכב (רקבונות) הוא אחד הקריטריונים הראשונים בבחינת רכב מועמד

לשיפוץ.

 

4) כך בחשבון שהשיפוץ הוא בעיקר תחביב, ותחביב עולה כסף. מעטים האנשים (אם בכלל)

שמחזירים את השקעתם ברכב המשופץ ההנאה שבשיפוץ ובתוצאה היא השכר על השיפוץ.

 

5) לדעתי מי שרוצה להתנסות בשיפוץ רכבים כדאי שיקח בהתחלה פרוייקט קל יחסית שקל

למצוא לו חלקים, ושחלקים אינם יקרים, ללימוד "דרך הרגלים" אין תחליף.

 

6) מומחים ממני ודאי יוכלו להוסיף ( ואולי להעיר...) ובסוף אולי נוכל לשים איזה

מסמך "דביק" למעוניינים בשיפוץ רכבי אספנות...

 

 

לא להתייאש !!!! שב תנוח כמה ימים ותמשיך הלאה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאחר שגיליתי שהרצפה של המנטה שלי רקובה בטירוף אני שוקל למכור אותה ...

 

המחיר שאני דורש עליה הוא 2000 ש"ח, אני קניתי אותה ב-1500 ש"ח והשקעתי עליה עוד לפחות 1000 ש"ח. הרכב כולל חלקים נוספים שהבאתי בשביל להעביר אותה טסט (דשבורד, לוח שעונים, דלת נהג, פנסים וכו').

הרכב היה מופקד 4 שנים, אני הוצאתי אותו מהפקדה לפני חצי שנה ככה שאם לא מחזירים אותו לכביש בחצי שנה הקרובה הוא יצטרך מכון תקנים עד שהוא יהפוך לאספנות ...

 

לאחר עריכה:

הרכב במצב מכאני מצויין, הוא הניע ללא בעיות. המצב החיצוני של הרכב גרוע מאוד, דרושה עבודת פחחות רצינית עליה ...

 

ייאוש הוא דבר שאסור שיהיה בלקסיקון של משפצי רכב מיושן/אספנות !!!

 

בתור אחד שמבקש פרטים נוספים על כל גרוטאה שמספרים עליה פה הייתי מצפה ממך לקצת יותר תושיה.

 

יש כמה דברים שמי שהולך לשפץ רכב מיושן/אספנות צריך לדעת:

 

1) צריך בשביל זה הרבה זמן וסבלנות, הרבה יותר ממה שנראה בהתחלה.

 

2) כמה שהמצב נראה גרוע (ויכול להיות שהוא באמת כזה) לא להתייאש ! כרגע נתקלת

במכשול הממשי הראשון (כנראה) בתהליך השיפוץ במקרה הגרוע זה יאריך קצת את זמן

השיפוץ, אבל גם בכל מכונית אחרת שתשפץ תתקל בבעיות כאלה ואחרות שלא נתקלת

בהן קודם.

 

3) מצב השלדה והמרכב (רקבונות) הוא אחד הקריטריונים הראשונים בבחינת רכב מועמד

לשיפוץ.

 

4) כך בחשבון שהשיפוץ הוא בעיקר תחביב, ותחביב עולה כסף. מעטים האנשים (אם בכלל)

שמחזירים את השקעתם ברכב המשופץ ההנאה שבשיפוץ ובתוצאה היא השכר על השיפוץ.

 

5) לדעתי מי שרוצה להתנסות בשיפוץ רכבים כדאי שיקח בהתחלה פרוייקט קל יחסית שקל

למצוא לו חלקים, ושחלקים אינם יקרים, ללימוד "דרך הרגלים" אין תחליף.

 

6) מומחים ממני ודאי יוכלו להוסיף ( ואולי להעיר...) ובסוף אולי נוכל לשים איזה

מסמך "דביק" למעוניינים בשיפוץ רכבי אספנות...

 

 

לא להתייאש !!!! שב תנוח כמה ימים ותמשיך הלאה.

 

zvit, תאמין לי שאני מכיר את כל מה שרשמת ...

אני באמת צריך לנוח כמה ימים ואז לראות מה קורה ...

רכב אספנות זה בדיוק ההפך מהשקעה, אתה בחיים לא תחזיר את הכסף שהשקעת באוטו ...

 

אריאל, אם התכוונת אליי אז חבל שאתה סתם מלכלך ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

... זוהי הרתכת שלי היא רתכת co2, אם תוכל תיקנה אחת כזאת והיא תעזור לך די הרבה בחיים... ירין אלקיים

 

ירין, אחי, כמה יכולה לעלות רתכת כזו משומשת וחדשה? אם אפשר, תן בבקשה פרטים פה שכולם יוכלו להבין סדר גודל של מחירים לזה...

 

האם היא תוכל לעזור באותה דרך גם לשיפוץ כנפיים? כי מלמעטה כנפיים אצלי ממש אכולים... ואם מחליפים אז אפשר לרתך חדשות עם אותה רתכת?

 

תודה, מקס.

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם עושים חשבון כלכלי נכון - אין שום הגיון בשיפוץ של רכב כמו שמתאר שושן אדום (הרשתי לעצמי לעברת).

אין סיכוי, ולו הקלוש ביותר, שהרכב יהיה שווה אי פעם את מה שנדרש להשקיע בו.יותר מזה - אפשר בסכום נמוך בהרבה להביא רכב זהה נהדר שלא דורש שום השקעה ושעלות קניתו, הובלתו ומיסויו יהיו פחותים בהרבה מעלות השיפוץ, וללא דם יזע ודמעות (הרבה דמעות).

הסיבה היחידה להכנס לפרויקט כזה היא ההנאה מהעשיה וההכרה של כל בורג באוטו - כלומר ההנאה מהתהליך. מי שזה לא עושה לו את זה, עדיף שלא יכנס לפרויקט שיפוץ כלל. למי שנהנה מזה, רצפה רקובה רק מוסיפה מימד מסעיר לחוויה.

אין לי נסיון רב בשיפוץ כלי רכב. הדבר היחיד שבאמת שיפצתי מההתחלה עד הסוף היה אופנוע טריומף לפני שנים רבות. נהנתי מאוד מהתהליך אבל אחרי שמכרתי אותו (ללא החזרת ההשקעה כמובן) הבנתי שזה לא בשבילי והתמקדתי בפרויקטים קטנים במכוניות שונות שהיו לי. חדוות היצירה זהה, ההשקעה פחותה בהרבה והתוצאה הסופית מהנה לא פחות.

אם אתה כמוני - לא בנוי לזה - עדיף לא להתחיל במשהו שגדול על מידותיך. תמכור או תשבית את הפגר לחלפים ותקנה משהו מוכן.

 

נמרוד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

... זוהי הרתכת שלי היא רתכת co2, אם תוכל תיקנה אחת כזאת והיא תעזור לך די הרבה בחיים... ירין אלקיים

 

ירין, ידידי היקר, כמה יכולה לעלות רתכת כזו משומשת וחדשה? אם אפשר, תן בבקשה פרטים פה שכולם יוכלו להבין סדר גודל של מחירים לזה...

 

האם היא תוכל לעזור באותה דרך גם לשיפוץ כנפיים? כי מלמעטה כנפיים אצלי ממש אכולים... ואם מחליפים אז אפשר לרתך חדשות עם אותה רתכת?

 

תודה, מקס.

היי מקס!

את הרתכת co2 שלי אני קניתי דרך עיתון ידיעות אחרונות,יש שם לוח שקוראים לו מסוף, תיפתח את הלוח הזה ותחפס בציוד לבנין או בשונות וכו... אנשים שסוגרים מפעלים, ומוכרים רתכות co2, אין שבת אחת שפתחתי את העיתון ולא מצאתי לפחות איזה שתים שלוש רתכות כאלו. אני קניתי את הרתכת שלי ב2500 ש"ח היא תלת פזית ואחת כזאת חדשה לא עולה פחות מ12-13 אלף שקל יש לי רתכת גדולה, זה היה מיפעל שניסגר ומכר 23 רתחות כאלה, בדקתי את כולם עד שמצאתי את בחירת ליבי. ואני לא מתחרת על כל שקל שסמתי עליה, גם אם הוא היה מבקש ממני 6-7 אלף הייתי משלם לו עליה, את הכסף שלה כיסיתי מיזמן עם הזברים שריתכתי איתה.

וכן רק רתכת מהסוג הזה יכולה לעזור לך לשפץ חלקי פח של רכב ולתפור כל חלק שאתה רוצה על ידי חיתוך פח מדלת או מכל חלק אחר של רכב מודרני במידה שאתה צריך ותפירה מלאה של החלק שרציתה לתפור.

ושוב אני חוזר על עצמי ברנר זה הדבר הכי מתומתם לרתך איתו חלקי פח של רכב.

אני לא מבין את הסיבה לריתוך עם ברנר בכלל, מורידים פח חלוד תופרים חדש ואחרי חודשיים נהייה שוב חלודה כי הפח היתחמצן.

ודבר נוסף אם אתה הולך ליקנות רתכת כזאת אל תמהר ותרתך ישר את הרכב שלך אתה צריך להתרגל אליה, תיתאמן קודם כל על חלקי פח אחרים (אפילו שהרתכת הזאתי היא הרתכת הכי קלה בעולם כי אין לה אלקטרודות יש לה סליל ברזל, ובלון חמצן co2 ואם אתה לא לוחץ על ההדק שום דבר לא קורה אתה יכול לנגוע בפח כמה שאתה רוצה איתה)

בקיצור מומלץ בחום!

ירין אלקיים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7569 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...