Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בחיפוש מידע על טיווטר של חברת Macrom


Soundman
שימו לב! השרשור הזה בן 5957 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הגיע לידי טיווטר של מקרום. (מורל בתחפושת.)

הדגם הוא MACROM 57.06.

 

MARCA



MODELLO

NUMERO

PAGINA

AUTORE

NOTE

 

 

Macrom



57.06

8

110

MN

Il piu' eclettico dei tweeter Macrom per un sistema semplice ed assai musicale

 

 

זה המידע שהצלחתי למצוא.

משהוא יכול לפרש את הכתוב?

או לאתר לי מידע נוסף לגביו

 

תודות למוצא הישר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי מידע על 57.10, 57.11, 57.13, 57.16S 57.18 ו 57.19, אבל לא על 57.06. יכול להיות שיש טעות באתר? יש לך תמונה של הטוויטר? בכל מקרה סביר מאוד להניח שמדובר בטוויטר משנת 98-99, קח את זה בחשבון.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין טעות.

הדגם הוא 57.06 בוודאיות יש עדיין על אחד מהם את הפתק!

זה המידע שיש באינטרנט. רק שאני לא מבין מה הוא אמר.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.emmanet.ru/main/

 

אמרו לי שיש כאן מידע עליו. והשוואה איתו. למי שמבין רוסית ויוכל לעזור.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

http://www.emmanet.ru/main/

 

אמרו לי שיש כאן מידע עליו. והשוואה איתו. למי שמבין רוסית ויוכל לעזור.

באתר הזה לא ממש יש מדעה על טוויטר הזה, אבל יש כן:

http://www.exoteric.it/stampa.asp

 

באיטלקית, אני תרגמתי לרוסית וגם לאנגלית, קבל:

 

 

Мы рассматриваем систему в деталях.

И источник состоит из альпийских CD-тюнер 7906R, аппарат оснащен Radio Data системы (RDS), и двойной выход, спереди и сзади, и воспользовавшись этой возможностью, а в два раза, установки строил план на имплантат. Мощность передней 7906R и отправлено на электронный кроссовер Macrom 48,02; фильтрации добиться этого компонента имеют наклон 12 дБ / октава и частоты пересечения имеют выбираемые в 50, 80, 120 и 160 Гц. Вы получаете это два отделения, один togliato вниз, а другой вверху, первой и используется для привода сабвуфер, который и место позади дивана обратно путем усиления или работой двух из четырех каналов для окончательного 4406 Macrom. Это симметричный магниты-4 диаметром от 25 см и оснащен двойной катушкой. В симметричный концепции Macrom второго баса на двух систем и двух двойных магнитных катушек читать Hexatech на 75 мм, которые используются для перемещения одного конуса. Еще один конус, что на более высоких частотах, экспериментальные пары Финал Macrom 4214, моно моста конфигурации, для мощностью в 150 ватт СКО равно каждый канал на 4 Ом, который усиливает сигнал для трех выступающих местах, и раньше. Эти tweeters 57,06, 80 мм в диаметре и 91 дБ sensibilit а, расположенном в тщетной расположены на приборной панели, из midrange 59,16, 16 см в диаметре и двойной магнит помещается в дверь, и midwoofer 59,10, расположенный в тщетной подготовлен серийный, который расположен в ног для передних пассажиров, эти датчики являются в сочетании с помощью пассивных фильтров построена теми же установки. Звуковые системы для задних сидений и, возложенные на другой паре ораторов Macrom, движимый заднего выхода из источника и дополняются оставшиеся два канала доступна для 4406 Macrom. Резка Частота и эксплуатируемые же усилитель, который обеспечивает электронный низкочастотный фильтр и низким уровнем передачи и 4 выходных каналов, каждый из которых способен доставлять 65 Ватт RMS на 4 Ом. В двух колонках, midwoofer 59,1 3 (13 см в диаметре и двойной магнит), и tweeters 57,00 (мягкий купол), в дверь, внутри жилого панель для установки.

 

 

 

 

We see the system in detail.

И source constituted by Alpine CD tuner 7906R, apparatus equipped with Radio Data system (RDS) and double output, front and rear, and its taking advantage of this opportunity а double, the installer has built the outline of the implant. The output of the front 7906R и sent to the electronic crossover Macrom 48.02; filtering accomplished by this component have slope 12 dB / octave and frequencies of intersection are selectable in 50, 80, 120 and 160 Hz. You get so two branches, one togliato down and the other at the top, the first и used to drive the subwoofer, which и place behind the sofa back through amplification or the work of two of the four channels available to the final 4406 Macrom. This is a push-pull magnets to 4 diameter of 25 cm and fitted with double coil. The push-pull concept Macrom second Basa is on two systems and two double magnet coils read Hexatech by 75 mm, which are used to move a single cone. Another cone, that at higher frequencies, pilot a pair of Final Macrom 4214, mono bridge configuration, for a capacity of 150 watts rms well per channel on 4 ohm, which amplifies the signal for the three speakers places before. These tweeters 57.06, 80 mm in diameter and 91 dB sensibilit а, located in vain arranged on the dashboard; of midrange 59.16, 16 cm in diameter and double magnet placed in the door, and midwoofer 59.10, located in vain prepared serial which is located in legroom for front passengers; these transducers are coupled through a passive filter built by the same installer. The sound system for the rear seats и entrusted to another pair of speakers Macrom, driven by the rear exit of the source and amplified by the remaining two channels available for the 4406 Macrom. Cutting Frequency и operated by the same amplifier, which provides electronic high-pass filter and low-pass and 4 output channels, each capable of delivering 65 watts RMS at 4 ohms. The two speakers, midwoofer 59.1 3 (13 cm in diameter and double magnet) and tweeters 57.00 (soft dome), in place door, inside the housing panel for the installer.

 

57.06, 80 mm in diameter and 91 dB sensibilit .

זה משה נתן לדעת.

חוץ מזה חפשתי באתר שלהם והבנתי שאין אותם. יש רק משה איתמר נתן לך, אבל אני חושב שאפשרי לשלוח להם MAIL.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5957 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...