fatboy1340
-
הודעות
2,978 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
צפיות אחרונות בפרופיל
5,529 צפו בפרופיל
הנקודות של fatboy1340
חורך אספלט מצוי (8/14)
524
מוניטין
-
שרשור פוליטי של אחרי/לפני/באמצע בחירות/מלחמות/שלום/חומוס בדמשק
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של roee בתוך אוף-טופיק
רק נותר להשוות את תרומתו של גולן למדינה (או של ברק , אייזנקוט וכד), לתרומתו של בן גביר. יש כאלה שהרוויחו ביושר הזדמנות לפתוח פה ( גם אם נחלו איזה כשל שפתי פה ושם). -
הוצל"פ נגד עובד זר
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של NAPOLEON בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
דילגת על כמה שלבים בדרך. קודם כל תחליט לתבוע אותו בתביעות קטנות (לצורך כך תצטרך להגיש לו את הזימון לדין ), אם השופט יכריע לטובתך, תצטרך להמתין עד גמר התקופה בה היה אמור לשלם לך. ורק אח"כ תוכל לפתוח תיק הוצל"פ. תקווה שהוא עדיין יהיה בארץ בשלב זה. כן מגרשים, וכן שוללים רשיון נהיגה ישראלי /שלילה על תנאי - אבל זה בעבירות תנועה חמורות/חוזרות. לפי תיאורך,זה לא המקרה. מדוע לא להסתדר איתו בלי משפט? -
הודעה על אי שימוש ברכב מהמשטרה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של ridecruize בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
ידיעתך אינה מעודכנת. במהלך השנה הוכשרו כבר 2 מחזורים של מתנדבים להיות סיירים בוחנים, וצפויים מחזורים נוספים. כמובן שמדובר על מתנדבים בוגרי שלב ב , בעלי ותק מינימלי מסויים. -
הודעה על אי שימוש ברכב מהמשטרה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של ridecruize בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
לפותש, אחרי 15 שנה במשטרת תנועה, תאמין לי ששמעתי אלפי פעמים " לכו תתפסו פושעים אמיתיים". אבל עדיף שתתיחס למקרה שלך ותלמד ממנו ואל תשווה עצמך לאחרים כי זה לא רלוונטי. לשאלתך, כן כל רכב ללא טסט ( גם איחור של יום) יכול לקבל הודעת אי שימוש ודוח. זה החוק. כמות וסוג תקלות נוספות שנמצאו עי סייר בוחן ייקבעו אם יינתנו 48 שעות לתיקונים וביצוע טסט או שהרכב ייגרר ממקום בו עצרו אותך לבדיקה. אגב, גם רכב עם טסט תקף יכול להיות מורד מהכביש, אבל זה לא רלוונטי לעניינך. בתגובה מעליי יש דוגמה לעוד רכב שנעצר לבדיקה ללא טסט, והיה יכול גם לקבל הודעת אי שימוש, אבל במקרה שלו כנראה התקלות לא הצטברו למסה קריטית כדי להגיע לכך. מציע שתלמד מהמקרה, ותבחן את התנהלותך במקום להגיד הוא ככה והוא ככה. -
הודעה על אי שימוש ברכב מהמשטרה
fatboy1340 פרסם הודעה בנושא של ridecruize בתוך פורום משפטי - דיני תעבורה, נזקי גוף, ביטוח ושמאות רכב
הכל חוקי. רכב שנוסע ללא טסט זו עילה מספקת להודעה על "אי שימוש", שמשמעותה תיקון ליקויים וביצוע מבחן רישוי. ברגע שיש תקלות נוספות, כפי שתיארת זה רק מעבה את התיק ומפרט אילו ליקויים נמצאו מעבר לעובדה שהרכב ללא רישוי תקף. כל מפגש שוטר אזרח מתועד עי מצלמת גוף. סייר בוחן בעל סמכות לבחון את רכבך, כולל בדיקת מנעולי דלת, מרימי חלונות ונורות הדולקות בלוח שעונים. בדיוק כמו בודק במכון טסטים -
הפעולה הנכונה והיחידה זה לשלוח צילום רשיון נהיגה שלך לחברת השכרה ולשאול אם זה מספיק מבחינתם. נהגתי בלא מעט מדינות אירופה, כולל ספרד, הרשיון הישראלי תמיד סיפק את השוטרים. רצוי גם צילום דרכון/ דרכון פיזי עלייך
