שלום חברים! המחשב רכב הציג לי שגיאה כזאת, אני יודע שזה קשור לסליל הגה. רציתי לדעת מה המספר המק''ט של החלק הזה כדי להזמין מחו''ל.
והאם מישהו יודע אם זה תואם לדגם כזה שנת 2005
הצעה שלי תכניס אותה לאחד הכפרים או תבקש מחבר שיעשה לך את זה אם אתה מפחד.
היתה לי תאונה כזאת לפני כמה שני בדיוק באותה צורה כמו שלך, ותיקון כזה עלה לי שם 3000 כולל פחחות מלאה וצביעה כללית לאוטו.
לא.
הבעיה הייתה גם לפני כן, זה רק במשך הזמן נהיה יותר קשה.
בהתחלה זה היה רק כשהייתי שובר הגה מצד לצד בעיקר בעמידה, וכשהייתי לוחץ על הגז זה היה מחליק יותר מהר ועכשיו גם לחיצה עלהגז לא עוזרת. קרי גם בנסיעה רגילה מרגישים קושי
שלום לחברי הפורום!
ברשותי הרכב הנ''ל, ולאחרונה שמתי לב שההגה קשה כאילו אין הגה כח, בעמידה זה 'ממש מורגש ובנסיעה קצת פחות, אבל עדין יש קושי שמרגישים כאילו התנגדות.
על מה זה מצביע על משאבת הגה תקולה? יש לציין שאין סימני נזילה באיזור המשאבה, וכמובן שאין חוסר בשמן.
אז למה בעצם לא ללכת על היונדאי?
איזה עלות תחזוקה חריגות יש בה? ואיך היא מבחינת רכב יום יום יש לה נוחות נסיעה יש בה פאר?
יש משהו מסוים לבדוק בה?
כי שנת 2007 זה לא ממש מיושן כמו שzvit כתב.