בהמשך למה שRS כתב, כל מילה בסלע, יש לי את הרכב כשלושה חודשים, אתה מוזמן לשאול שאלות.
הרכב מרגיש מאוד נוח, מאוד מפנק לנהג, מבחינת אביזרים אתה מקבל הכל עם הרכב (הרמקולים חרא).
המנוע מאוד לינארי אבל מרגיש תמיד זמין - וזה אני יכול לומר בוודאות אחרי הטיול נהיגה אתמול, האחיזת כביש דומה מאוד לזו של הפיאסטה אם כי הרכב מרגיש טיפה פחות יציב.
השורה התחתונה - תשאל את עצמך מה יותר חשוב לך -
הפיאסטה מגיעה מכוילת מדהים, מי שתכנן אותה פגע בול (אחרי שאתמול נסעתי בשתיהן) הקשיחות של המתלים שלה היא בדיוק מה שצריך לדעתי ומבחינת הנוחות ההבדל בינה לבין ה208 לא משמעותי, מה שכן בכביש מפותל תחושת הביטחון שמקבלים בפיאסטה יותר גבוהה, החיבוק של מושבי הרקארו משמעותי הרבה יותר מהמושבים הנוחים מאוד של ה208. מצד שני, הפיאסטה מגיעה לכאורה בלי כלום, מסך פצפון ומיושן אבזור פנימי פשוט.
אני בחרתי בסוף ב208 בגלל שטיול נהיגה יוצא פעם בחודש בערך ועם הרכב אני נוסע יום יום והחלטתי "להתפשר" לטובת הנוחות והאבזור.
בהצלחה.