במוסך בדקו ואמרו שיש חלק טיפה שבור ושנכנס אוויר הטורים עולים
הבעיה שהם לא מוצאים חלק חליפי.
בנתיים סידרו עם סוג של פלסטילינה והמצב הרבה יותר טוב
אבל חודש כבר ולא מוצאים לי חלק
אז שאלתי מה זה החלק הזה שגם אני אחפש אמרו לי מחזיר שמן
אבל לא זה עזר לי שאני מברר בחלקי חילוף אומרים שזה לא מספיק להגיד מחזיר שמן צריכים לראות את החלק או תמוונה לפחות
טעות שלא צילמתי, זה נראה כמו צינור T בצבע שחור שמתחבר למנוע מתחת לטורבו
אמרו לי שצריך לסדר מהר כי לא בריא למנוע יכול להיכנס אוויר או לדלוף שמן
מישהו אולי יכול לנחש מה החלק ולעזור לי לחפש חליפי במחיר נורמלי?
לא רוצה עוד פעם סתם אלך למוסך אחר יקחו 200 בדיקה ולא יהיה את החלק.
אוקטביה 1.2 2011