Jump to content

Night Rider

  • הודעות

    28
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Night Rider

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. לא היו סופטיילים לפני 1984. כנס לאמזון, תקנה ספר על אופנועי הארלי ישנים (יש עשרות), תראה איזה דגמים היו ומתי, תוכל ללמוד קצת על כול אופנוע ולרואת מה מוצא חן בעיינך ומה לא. עולה קצת כסף אבל לפני שנכנסים לפרוייקט כזה שווה לעשות שיעורי בית. בהצלחה.
  2. מצטער על התגובה המאוחרת, נכתבו פה בשירשור הרבה דברים על הרלי, חלקם אפילו נכונים... כמה תשובות, עלות תחזוקה, זולה ביחס להרבה אופנועים אחרים. לא צריך להחליף שרשראות כל הזמן. לא צריך לשמן שרשרת (כי אין). אין כיוון שסתומים, אין רצועות תיזמון, צמיגים מחזיקים בסביבות ה20 אלף ק"מ. מה כן יש להחליף? שמן ופילטר שמן פעם ב8 אלף ק"מ, אם יש פילטר אוויר פתוח (K&N) לשטוף, פלאגים כל 16 אלף וזהו פחות או יותר. האם זה כלי שימושי בחיי היום יום במקום אוטו? תלוי מאוד בשימוש, אפשר לעשות איתו הכול אבל צריך לאהוב את זה, יהיו כלים שיעשו את הדברים האלו טוב יותר. אם מדובר על 100 ק"מ של רכיבה בין עירונית ביום אין הרבה בעיות. פקקים, כבישים משובשים דרום ת"א ועליה על מדרכות, עדיף משהו אחר... צריכת דלק, נמוכה יחסית, בסביבות ה1:20 תלוי בצורת הרכיבה. אני עשיתי גם 1:26 אמינות, יש לי חבר עם ספורטסטר 95 שעשה למעלה מ220 אלף ק"מ כמעט ללא תקלות (שום דבר רציני). האופנוע לא אוכל שמן והקומפרסיה טובה. בעיות אמינות יש לאופנועים שהוזנחו, חסכו עליהם בקומבינה או ששופרו בצורה לא נכונה. שורה תחתונה, אופנוע אמין מאוד. לדעתי, בתקציב של 70 אפשר למצא ספורטסטרים חדשים יותר, למשל 883 2002 עולה 63 במחירון. אם אתה רוצה כבר משהו גדול יותר, 1340, הקפיצה במחיר היא לכיוון ה90 אלף. בהצלחה.
  3. יש פה אנשים שבחיים לא יסכימו עם העובדה שדראג זה ספורט מוטורי. לרוב אלו אנשים שלא מצליחים להבין את הספורט וגם לא ממש יודעים עליו הרבה. לנסות להסביר/לשכנע אותם שזה ספורט זה בערך כמו לנסות לשכנע אותי שכדורגל זה ספורט... מי שאומר לי שדראג זה לא ספורט, מבחינתי זה בסדר. עכשיו, אולי אפשר לומר שמרוצי דראג זה חבורה של שחקני שח מתלהבים עם הרבה כסף שסתם נוסעים בקו ישר על רכבי POWER מקושטים. אבל לבוא ולומר שלא צריך כישרון ומספיק רגל ימין כבדה? עד פה! זה כבר עובר את הגבול!
  4. דבר ראשון, תודה רבה. האמת שמה ששלחת לי העלי לי יותר שאלות משנתן תשובות, למשל, מה זה Super Start, מעולם לא שמעתי את הביטוי הזה. וגם מה זה Top Bulb Oscillate, מה הכוונה ואיך זה בא לידי ביטוי? מהתעמקות קצת בנושא הצלחתי להבין כמה סיבות שיכולות לגרום להבדלים בזינוק בין מסלולים, תמיד יש עוד כמה דברים ללמוד...
  5. איזה אפשרויות כייול יש לך בעץ?
  6. מאוד תלוי בצמיגים שלך, אם הכוח מהמנוע יותר גדול מכוח האחיזה שהצמיגים מספקים הם יחליקו ואם הם יספקו מספיק אחיזה הם לא יחליקו. החוכמה היא למצוא את הנקודה שבה אתה מוריד מקסימום כוח לגלגלים בלי שהם יחליקו.
  7. אין פה אדגות, יש סוגי עצים, Pro Tree עץ של 0.4 שניות, ועץ Sportsman עממי שיותר קל לעבוד איתו.
  8. אני לא יודע אם ניחושים זו מילה טובה לתאר זינוק אבל זינוק זה גם לא כל כך טריוויאלי כמו שחושבים. ברמות הגבוהות אומרים שאם ראית את הירוק נדלק לפני שהתחלת לזנק, כנראה שהפסדת את המקצה. צריך לדעת את התזמון של העץ טוב ולדעת להגיב אליו בהתאם אחרת חבל על הזמן.
  9. טוב, אני מניח שלא יכלו לעבור על זה בשתיקה.
  10. הפעם באמת הצליחו לעבוד עלי, כבר באמת האמנתי שזה יצא לפועל.
  11. אופס, תראו מה עומד לפניהן... גילגול, איפה צילמת את זה? משהו שאתה רוצה לספר לנו?
  12. מזכיר לי נשכחות... בזמנו, כשהייתי בסדיר היינו מנסים באופן אובססיבי לעלות את זיק עם ג'פסים, כל פעם פרויקט של להביא בולדרים ושקי חול. למעלה הגענו, אבל רק מהצד השני
×
×
  • תוכן חדש...