Jump to content

servus

  • הודעות

    226
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    גרמניה
  • תחביבים
    מכוניות, אופנועים, וטייס פרטי בשעות הפנאי
  • מקצוע
    חירטוטים

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של servus

נהג צעיר

נהג צעיר (3/14)

28

מוניטין

  1. לפני כמה שבועות העברתי יום מדהים עם ההיסטוריון של במוו, והכנו חמישה סרטונים על חמישים שנות חטיבת M באנגלית. בדרך כלל התוכן זמין רק לאנשי מכירות ברחבי העולם אבל חשבתי שיעניין פה כמה אנשים, אז הנה הן, 50 שנות חטיבת המרוצים ובתוכם המכוניות השוות בהיסטוריה של במוו בכמה סרטונים: שנות ה70: שנות ה80: שנות ה90: שנות ה2000: שנות ה2010:
  2. אני לא כלכך יודע לתאר מה אני עושה - מדבר בשביל כסף זה התיאור הכי טוב. מלמד מנהל עסקים פה ושם. @nitch מאז ומעולם עסק בדברים להם השתיקה יפה. @MB190E מסרב לספר לי מה הוא עושה. בקיצור כולם פסיכיים
  3. אין לי מספרים אבל בשנה הראשונה לא היתה בכלל אופציה להזמין אותה ידנית וקומפטישן, האמת לא בטוח שעכשיו כן... לדעתי רוב הקונים הם אנשים כמוני שיש להם ילדים קטנים ומחפשים רכב שיודע הכל. והתיבה עושה עבודה מצוינת במצבה הכי אגרסיבי, בשבילי לפחות זה מספיק בהחלט שתדע שאינסגיניה זה רכב אנדר-רייטד בטירוף!
  4. שלא ידיר שינה מעיניך, באמת שנראה טוב במציאות ובאמת שמתרגלים, אני כבר מאוהב! אוטומטית, אני עצלן, וכן, הנעה אחורית. מסלול ייקח קצת זמן, צריך לחכות לעונה הבאה בתור התחלה כדי לעשות את הקורס שהמכונית באה איתה כדי לעלות את ההגבלה ל290 קמ״ש, ואז לרינג!
  5. שלום לכולם! מסתבר שלא הייתי פה כבר עשור! אומנם היו כל מני מכוניות ואופנועים שעברו תחת ידיי, אבל חשבנו חברי הטוב @nitch ואנוכי, שרגע, אנחנו חברי פורום כבר כעשרים שנה, מתוכן את רובן בילינו בחוצלארץ, אז בטח יש עוד כמה כאלה. כשהצטרפתי לפורום היה זה אי שם בתחילת שנות ה2000 והייתי בצבא. נהגתי בדייהו רייסר של אמא, ואחרך קניתי את הרכב הראשון שלי - איביזה טורבו צהובה, שהפכה לגולף TDI 130 וממנה אודי A3 גם כן דיזל עם 140 כוח סוס. עברתי לגרמניה ומאז היו לי BMW 320td, 120d, 520d, X5 30d ולפני שבוע החזרתי את מה שאני חושב הוא הרכב עם המנוע הטוב בהיסטוריה X5 M50d 400 hp. ומאחר ואני בבידוד ומשועמם מהרגיל, הנה היא הכלה החדשה, אולי מכונית הבנזין האחרונה שלי: M3 Competition בצבע הכי מגניב שיצא השנה אפור מאט מטאלי בשם ברוקלין גריי. אז יש לנו רק 1000 קילומטר, ועוד 1000 צריך ללכת להחליף שמן מנוע ודיפרנציאל, אך אני כאן לומר שלא נהגתי בחיי בבמוו מסתבר, עד שלא נהגתי במקס (ככה אני קורא לו). עד כה היה אסור לי לעבור 5500 סל״ד או 170 קמ״ש (טוב אולי קצת, על האוטובאן), אבל וואוו כמה כוח ומה שמדהים זה האופציות האינסופיות לתכנות הרכב, אני אישית תכנתתי את כפתורי M1 M2 כדוקטור ג׳קיל ומיסטר הייד, אחד מופרע לגמרי (אבל עם בקרת אחיזה מופעלת) והשני בדרגת 316i מליסינג. טוב לא באמת, אבל כמעט. זהו חברים, אם אתם רוצים לדעת עוד על המכונית (ואני מניח שאתם יודעים יותר ממני), מוזמנים לראות אותי עושה את ההשקה האירופאית החיה לפני כמה חודשים בסרביה כאן: אני מניח שאני לא אענה על כל ההודעות כי מסתבר שאני "נהג חדש" כאן, אבל מקווה שעוד חברים בחוצלארץ ישתפו בצעצועים שלהם. @RS סומך עליך שתעזור פה קצת גם כן. הכותב הוא מדריך מוסמך מטעם במוו, בדרך כלל לאופנועים אבל לפעמים אני נאלץ להתעסק גם במכוניות.... Servus
  6. חברים, חשבתי עליכם שחברה פרסמה את הנושא הבא בפייסבוק: פליימות ואלינט שנת 65, לחלקים או לשיפוץ , הניע פעם אחרונה לפני ארבע שנים. מנוע,גיר והרבה חלקים , 10,000 שקל ,אפשר גם החלפה בטרקטור או משהו 0523-645234 בשעות היום לצערי אין לי יותר מידע, גם מאחר ואני בגרמניה. מצורפת גם התמונה, ובהצלחה למעוניינים.
  7. אז ככה: לא יצא לי להיות כאן כמה זמן ולא ראיתי את כל תגובות אחיזת ההגה. היו שבועיים עמוסים בעבודה. תאמינו לי שאני יודע מה נכון בתיאוריה מבחינת אחיזת הגה - גם אני חובב רכב כמוכם. תאמינו לי אבל גם כן, ויסלחו לי כל התיאורטיקאים למיניהם, שיש לי שעתיים עם כזה רכב - זה פשוט ברח לי מהראש. לא יותר ולא פחות - התרכזתי בכביש ולא בזווית האחיזה. מה שכן הרגשתי (יחסית) בטוח בצורה הזו - וזה מה שהיה חשוב. בלי קשר, עד 250 קמ"ש האוטו ממש לא מתרגש והרגשתי כאילו אני נוסע עם האוטו שלי 150 על אותו הכביש (ב.מ.וו 120d). גם מעל 300 הרגשתי בטוח יחסית, הבעיה היא בתנועה שעל הכביש, שבכל זאת הייתה קיימת. וכן, הלוואי ויכלתי לקחת אותה למסלול, אבל כביש הררי אחד היה צריך להספיק. לסיכום, היה כיף. שיהיה חג שמייח לכולכם!
  8. אתה אמיתי? או שאני אמור לנהוג עם יד אחת בשעה 12 של ההגה על 330 קמ"ש? אני לא ערס, ואני לא רוצה למות. שאלה מעניינת, כשתודרכתי על ידי הסוכן, הוא אמר שהם בדיוק עושים ניסוי לגבי לחץ אוויר מתאים, ולכן מילא קצת פחות ממה שכתוב ב"ספר". טען שהנורית תיכבה כשהצמיגים יתחממו. זה אכן קרה אחרי כמה קילומטרים על הכביש הראשי, אבל נדלקה שוב מאוחר יותר.
  9. הגענו ל328. גם זה לא פשוט בכביש ציבורי בשבת בבוקר. אבל האוטובאן הספציפי הוא מהמודרניים שיש, עם שישה נתיבים. בקשר לסאונד- המצלמה של האייפון לא ממש מעבירה אותו כמו שצריך.
  10. אז ככה: לינק חדש יגיע בדקות הקרובות. רוני, אני לא כתב רכב כמוך (הייתי צריך לצאת) אוונטדור: 700 כ"ס, הינע בארבעת הגלגלים והמראה הפנימי כמו אודי משודרגת מאוד. למי שמכיר את ממשק ה-mmi, ירגיש בבית. גם הכל עובד כמו שצריך, ומצופה בעור עבודת יד. אבל - זה לא עניין אותנו לשניה, כי ברגע שמניעים את הבהמה, אי אפשר שלא להתרכז במנוע וזהו. גם במינכן, לא היה אדם אחד (ואשה אחת) שעברנו לידם ולא סובבו את הראש. ולא, לא (כל פעם) נתנו גז כמו ערסים ברמזור. בעצם כמעט בכל פעם. ללמבו יש 3 מצבי צבירה - כביש, ספורט ומסלול. כל אחד מהם יותר פסיכי מהשני ומצמצם את פעילות מערכות הבטיחות. למען האמת, לא הרגשנו שום צורך לעבור למצב המסלול - ספורט היה די ויותר. אחרי 10 דקות שעברו כמו נצח כדי לצאת מהעיר (מהמורות לא עושות למתלי הפורמולה טוב), הגענו סוף סוף לאוטובאן 8 ממינכן לשטוטגרט. ואז זה קרה. אין לי שום מילים לתאר את הכוח שיוצא לרכב הזה מהגלגלים, וכמו שכבר אמרתי אין להוציא אותה ממסלולה. גם בכביש המשובח שנסענו, ולצערנו הרב, הייתה תנועה יחסית ערה, וככה יצא לא מעט לנסות את הבלמים הקרמיים המדהימים של האוטו. זהו, מה עוד אומר? אני כבר מתכנן על הליסינג לינק חדש: שאלות?
  11. חברים, מאז שאני נמצא בגרמניה אני שואף לנהוג על מה שידי מצליחה להשיג, ואתמול הגיע יום השיא בקריירה המוטורית שלי. למשך שעתיים שלמות, למבורגיני אוונטדור הייתה בידיי (ובידי אחי) אני לא יודע מה להגיד חוץ מזה שהרגשתי בשמיים, והנהיגה הייתה כמו במשחק מחשב. האוטו יושב על האוטובאן כמו על פסים, וגם מעל ל300 קמ"ש אין בעיה לקחת סיבובים בכביש המשובח. לסיכום, כמעט בכינו מאושר אתמול וזו היא המטרה החדשה לחיים. המחיר: מתחיל מ320 אלף יורו. (או 5000 לחודש בליסינג ל3 שנים) אני לא יודע כמה שנים זה ייקח, אבל יום אחד.... ווידאו קצר (פעם ראשונה שלי מעל 300 קמ"ש) :https://www.facebook.com/photo.php?v=10150664168556112
  12. servus

    התחדשתי! 120d החדשה

    עיצוב, הנדסה, מנועים - בקיצור דגם חדש. לי יש את גרסת הספורט שכוללת מליון דברים מג'נטים ספציפיים, הגע ספורטיבי, תפר אדום בכסאות ובהגה, וכו. חוץ מזה הוספתי דברים חשובים לי. גג-חשמלי, בקרת שיוט, מערכת משודרגת, ערכת אייפון, ועוד. מיותר לציין שאפשר לבנות את האוטו בדיוק כמו שרוצים, ולכן גם חיכיתי שלושה חודשים. (הובטח לי אבל שאקבל אותו ישר אחרי ההשקה) חוץ מזה, זו הפעם הראשונה שלקחתי ליסינג ואני משלם עליו באופן חודשי, במקרה שלי 316 יורו לחודש פלוס 5000 ששילמתי עם קבלת הרכב. זהו בגדול, לגבי תמונות - אני לא מהחזקים בצילום, מחכה שאדון RS יגיע למינכן ויצלם לכם אותה
  13. servus

    התחדשתי! 120d החדשה

    זה דגם חדש לגמרי שיצא לפני שבועיים לשוק. ייקח עוד זמן עד שיגיע לארץ
×
×
  • תוכן חדש...