Jump to content

ערוסי לפנים

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של ערוסי לפנים

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. ערוסי לפנים

    אני פה לבד?

    חחחחחח מרגישה בודדה כפרה? יש מצב לאיזה דרינק עם ערוסי הבן?
  2. חחח זה תחום חזק אצלנו אבל אצלנו אין בעיות של אשכנזים עם שריטות וזה למה מי יתעסק איתנו ביחלל אצלנו האודי חנתה בחניה סגורה עם שער ומצלמות ובחצר היו שלושה כלבים פעם אבא שלי היה צריך להעיד נגד אחד מיפו ואז גם היו לנו שני שומרים חמושים חחחחח כמה כבוד עשו לי אז בביצפר זה היה כשהייתי קטן פעם יצאתי למועדון בלילה ובא איזה אחד להוריד את הסמל של האודי כבר תפס את הטבעת רק מה לא ידע שחבר שלי מיקו חמום מוח חחחחחח התחיל לרוץ עליו עם סכין שלופה הקווקזי המפגר הזה... סתם מיקו אוהב אותך אחי חחחחח הצלת לי את האוטו למה אם אבא שלי היה רואה שאין על האוטו סמל הוא היה נדלק!!!!11111 חח בכל מקרה היינו צריחים לברוח משם אחר כך למה כמו שאמרתי לכם אין עלי רשיון ואני נוהג באודי רק בלילה שצריך לצאת עם קוזינות חחח ולא רצינו צרות עם המשטרה אבל עכשיו בעזרת השם אני מוציא רשיון ואני יוכל לינוג על המכונית החדשהההההההה ביי כפיר
  3. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מה אתה מטומטם גבר????? חבל למה קוראים אותך כמו שקוראים את פליקס חלפון שהוא ידיד קרוב של המשפחה לא מתאים אני מתל גיבורים בחולון אבל הפעילות העסקית שלנו במשפחה נמצאת בלוד אחים אחים אבל לא מזמינים אנשים מפו הביתה חחחחחחח ביי
  4. הלו הלו גברים ביגלל שאתם לא מטומטמים ככה נראה לי אני יצא איתכם גבר כמו תמיד חחחחחח אני יציע לכם הצעה אחושרמוטה!!! אני מוכן לעשות עליכם פשרה כמו שמקובל אצלנו בעסקים נגיד שאצלנו אים יש בעיות בין שני גברים הולכים אצל אחד מהכבדים והוא כבר מחלית מי צודק ומי לא למה יש עליו חוכמת חיים טוב? אז אבא שלי ראה את ההודעה פו ואמר שהוא מוכן לעשות סולחה ביניכם.. יענו מה שהשאשכנזים קוראים לו בוררות אז תבואו אלינו ללוד ואנחנו ניפתח שולכן וככה ניפתור הכל כמו שצריך בלי משטרות ובלי בלאגנים בסדר? ביי
  5. כפיר גבר מה יש עד שאני לא יחרות את זה עם הסכין על אמא שלך לא תבין?????? זבל ביי
  6. חחחח משחק לי בהימורים.. תשאיר את זה לגברים ילד קטן מושתן ביי
  7. יאשה חחח בטח רוסי חחח כמו הרוסי שמנקה לי את הבית חחח זבל ביי
  8. חחחחחחחחחחחחחחחחח קראת אותי עכשיו גבר מזקיר לי קצת איך הייתי פעם חחח עכשיו אני כבר לא מתלהב ככה אבל מה יש כאן לאנשים נפתחים עלי? קצת כבוד טוב לכולם באמת ביי
  9. אמא שלך עם גורמטים יא זבל!!!!!1 טוב הגיע הזמן לטפל פו בכמה אנשים ביי
  10. רוצה להרגיש מתכת בפנים גבר? מה נפתחתם כולכם? מה קרה אין לכם כבוד? לי יש כבוד עליכם אז למה אני לא מקבל חזרה? ומה נתנו לי שלושה כוחבים???? מינימום חמש חחח באמת אני לא צוחק תזהרו להוריד לי את הכוחבים של הנושא אני רוצה שהרבה אנשים יסתכלו ויעזרו לי אז מה אתם מורידים????
  11. חס וחלילא לריב אמרתי לכם אנחנו אוהבים שדברים הולכים בטוב ככה אבא שלי חינך אותי ברוך השם אני רק רוצה לקבל תשובה לשאלה שלי אבל אם זה לא הולך בטוב אז לא נורא חח ביי
  12. לך חפס יא זבל אם אתה גבר בוא היום לחולון ותדבר איתי אזזזז סבבה? שאל בכל תל גיבורים מי זה כפיר ערוסי יפחדו לענות לך ביחלל חחחח
  13. חחח בדיחה תגיד לאמא שלך יא אשכנזי זבל אני אצא עליך אם תמשיך כמו אצלנו בירקות גם כאן אתה רואה שבכל ערימה טובה -יענו שפו גברים- יש אחד רקוב
  14. חחחח כן גבר זה שעשית משהו רע וממשפחת ערוסי יוצאים עליך חחח סתם פורום של גברים כאן.. דיברתי עם אבא שלי ושאלתי אותו אם יש מצב לקנות פו את הפורום למה זה עסק טוב ומס הכנסה לא מציקים לך כי זה בינטרנט.. הוא לא ענה לי חחח כבר הרבה זמן אנחנו מחפסים לעלות בינטרנט וזה בלאגן פצצות ביי
  15. אמרתי לך שאני לא רוצה מרצדס נכון????? הייתה לנו מרצדס מה שבאו לקחת מהמשטרה חחחח ואני לא אוהב אותה זה כמו של נהג מונית ואיזה כבוד יש לנהג מונית??? מה זה 745??? נסעתי ב330 פעם של בן דוד שלי אבל זה לא מתאים יענו קטן מדי... אבא גדול ברוך השם חח וגם אני לא קטן תודה אחי אני מרגיש שאתה הולך לכיוון הנכון עכשיו חחח ביי
×
×
  • תוכן חדש...