איציק נ.
אחראי ראשי-
הודעות
16,348 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
-
ימים ב"תורמים ביותר"
32
איציק נ. שיחק אותה בתאריך מרץ 24
התכנים של איציק נ. היו האהובים ביותר!
ספרו לנו עליכם
-
מיקום
פסגות אפק
-
איזה רכב יש לך?
Peugeot 3008 MY2018 1.6HDi
-
מקצוע
שיפוצים, קבלן רשום.
-
עמוד הבית שלכם
https://www.facebook.com/itzikshiputzim
צפיות אחרונות בפרופיל
19,078 צפו בפרופיל
הנקודות של איציק נ.
-
צמיגים michelin primacy 4 plus מחפש המלצה למקום אמין
איציק נ. פרסם הודעה בנושא של highmix בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
לצמיגים היקרים יש המון מלאי מ 2023, אותי באופן אישי זה היה פחות מדאיג. זה לא שהצמיג עומד שנים במחסן. מרגע הייצור ועד ההגעה לחנות זה יכול להיות גם עניין של חודשים.- 7 תגובות
-
- 1
-
למנוע בנזין - התקן של השמן שצרפת הוא API SP, שזה אפילו יותר טוב מה- SN\SM\SL שממליץ היצרן. סה"כ זה נראה לי מתאים.
-
אתה עוד לא ראית את הסירטון וכבר יצאת להגנה. מאוד אמין...
-
בהחלט יש מדד כזה, אך לא אצל כל היצרנים תמצא את הנתונים המספריים מפורסמים. כמו כן חשוב לציין ש"הקפאה" מקבלת הרבה מאוד פרשנויות; אתה תרגיש שזה קפוא כבר מרגע שתרד מתחת ל 0 מעלות, אבל יש עדיין מרחק עד שהוא מגיע למינוס 18 מעלות, לכן אל תיקח את הנתונים המספריים בצורה רצינית מידי....מה שנקרא "טוב לדעת" ותו לא בשביל המשתמש הביתי.
- 5 תגובות
-
- 1
-
אתה לא יכול לתלות את ההתנעה של הרכב בענן בלבד ולכן אין סיכוי שתקלת אינטרנט תמנע ממך שימוש ברכב (או פשוט יותר, חניון תת קרקעי ללא WIFI וללא רשת סלולארית) . בטוח שיש באלגוריתם אפשרות להניע דרך האמצעים המקובלים בטסלה (טלפון\כרטיס חכם\WHATEVER) אבל לאור הכמות הקטנה מאוד (באופן יחסי) של הגניבות, כנראה שיש שם משהו יותר אפוי.
-
יש ויש. הברלינגו שלי עלתה בסוף 7/2017 והיא עדיין 7 ספרות...
-
זה תלוי באלגוריתם של היצרן, יש מי שמשקיע ויש מי שפחות. כתבה מלפני שבועיים על טויוטה: https://www.calcalist.co.il/local_news/car/article/bkvjskjm0 בכתבה מסופר שהגנבים נכנסים לטויוטה בצורה מאוד קלה יחסית: מתחברים לתקשורת CAN BUS דרך הפנס הראשי, ולאחר שמחשב שהם רוכשים בכמה אלפי שקלים "מפצח" את הקוד, הוא פותח את הדלתות דרך פקודה ומניע אותו - והכל דרך תקשורת CAN BUS. עכשיו היצרן עושה פיילוט בישראל ובריטניה (מוכת גניבות טויוטה) וע"י עדכון תוכנה הם משנים את האלגוריתם שפותח את האוטו. מן הסתם לא מספרים מה בדיוק הם משנים שם אבל זה הכיוון (אני כבר יכול לחשוב על כמה כיוונים אבל לא רוצה לפרט בשביל לא לתת רעיונות). כנראה שהאלגוריתם בטסלה "קצת" יותר חכם. איציק
-
מישהו מראש העין שיש לו מפתח עכביש שאוכל להשאיל לשעה?
איציק נ. פרסם הודעה בנושא של mojo112 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
אם אתה עדיין צריך אני יכול לבדוק (בשביל להיות בטוח ב 100%) בנוגע לעכביש. מפתח סטנדרטי (חבק) יש לי. להערכתי אתה יכול להגיע אליי גם ברגל (אפשר להיפגש מול שמעון פרס על יפה ירקוני) -
מישהו מראש העין שיש לו מפתח עכביש שאוכל להשאיל לשעה?
איציק נ. פרסם הודעה בנושא של mojo112 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
יש לי כזה מפתח, וגם את הסטנדרטי (שאיתו אני בד"כ משתמש ברכב עם פילטר שמן ישן). @mojo112 אתה בצד של החדשה או הישנה ? -
מישהו מראש העין שיש לו מפתח עכביש שאוכל להשאיל לשעה?
איציק נ. פרסם הודעה בנושא של mojo112 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מה זה מפתח עכביש? איזה רכב זה ? -
עניין של נפח ומקום. *לרוב* - השוכבים גדולים יותר, העומדים קטנים יותר. הרוב מייצרים קרח. במידה ואתה מחפש מכשיר ללא קרח, חפש מכשיר NO FROST (הכוונה למכשיר עם מערכת הפשרת קרח). איציק
- 5 תגובות
-
- 1
-
יונדאי i20 אינספיר 2012 החלפת שסתום מכאני במדחס
איציק נ. פרסם הודעה בנושא של אביה11 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
קיימים שסתומי ספיקה "מכאניים" בתוך המדחס (מפרקים את החלק האחורי וזה נמצא בד"כ על הפלטה של השסתומים) שעובדים על עיקרון של טרמוסטט (עם שעווה בפנים). יכול להיות שבמדחסים מסויימים אפילו לא צריך לפתוח חלק אחורי ויש להם חור ייעודי שאליו נכנס השסתום עם טבעת אבטחה קפיצית בחלק החיצוני). לפי מחיר החלק בבשן (סדר גודל של 230+מע"מ) זה אמור להיות שסתום מכאני דווקא. -
יונדאי i20 אינספיר 2012 החלפת שסתום מכאני במדחס
איציק נ. פרסם הודעה בנושא של אביה11 בתוך טכני, אחזקה וטיפולים
מה החשש ? אם המזגן עובד והכל חזר לקדמותו, מה הבעיה ? שסתום ספיקה (סולונואיד דיי פשוט) -
לדעתי, הרבה מאוד פעמים כאשר נזרק בפורום הביטוי "רכב סיניים" לדעתי (פחות או יותר) לזה מתכוונים. כולם משקיעים המון בפיתוח וטכנולוגיית הנעה - אבל שכחו להשקיע בכיול המתלים... איציק
-
עשינו נסיעת מבחן על ה ATTO3 ו-2 דברים היו דיל ברייקר: המושב הצר והעיצוב הפנימי (בהקשר לתא הנוסעים; אליאקספרס במיטבו). דווקא מתא הנוסעים בג'ילי התרשמנו לטובה, הרבה יותר מה- ATTO3. BYD יודעים לייצר חשמליות והם חזקים מאוד בכל העולם. למרות שה ATTO3 היה אחד הדגמים שהאיצו את המכירות שלהם בכל העולם - אני בטוח שעם עיצוב פנימי יותר סולידי הם היו מוכרים גם כפול יותר. ג'ילי לא פראיירית בכלל (מייצרת ומוכרת גם את לינק אנד קו ו-Zeekr) ויש להם עוד הרבה "יד ודבר" במותגים אחרים על האספלט. לא מצאנו בה קירקושים או משהו סטייל אליאקספרס אבל היא היתה מעט פחות שקטה מטסלה Y. תא המטען לא רלוונטי (עבורנו לפחות). ההורים לא מעמיסים שם שום דבר שמצריך נפחים מטורפים וגם אם הייתי בוחר לעצמי רכב כזה - אז בפעם ב... שאני נוסע עם כל המשפחה לכמה ימים הייתי פשוט מצמצם ככל שניתן את סחיבת הבית בתא המטען. עגלות וסלקלים ב"ה אין יותר. לקניות פעם בשבוע זה מעל ומעבר. תתחדש !