Jump to content

Idotr

  • הודעות

    10
  • כאן מאז:

הנקודות של Idotr

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לפני כשנה וחצי התעניינתי ביגואר XE-S . אני אוהב מכוניות קומפקטיות אבל הייתי צריך רכב משפחתי וזו האופצייה שהכי אהבתי לנהיגה . הייתי די חם על הרכב וכבר הגעתי לסגור עסקה אבל בסוכנות הציעו לי הצעה די מזלזלת (הנחה של כ-10% בסוף שנה) ובהתחשב בירידת הערך של הרכב והמוניטין ה"לא מזהיר" העדפתי ללכת על "בטוח" וקניתי ב.מ.וו M135 . אני מאוד אוהב את הרכב (כפי שכתבתי ההעדפה שלי היא לרכבים קומפקטיים) אבל אשתי והילדים מיללים שהרכב קטן ואין מקום. חשבתי שלאור העובדה שמאז הקנייה , ארע הברזיט והליש"ט ירד באיזה 20% או יותר , אולי היבואן החדש יעדכן את המחירון , אבל ממה שראיתי , "גורנישט". המחירון הרשמי נותר אותו דבר , כך שגם אם יתנו הנחה קצת יותר גדולה , עדיין המחיר מופרז. אם היו מורידים את המחיר ב-20% (כמו ירידת הליש"ט) ה-XE היה הופך לאופצייה מאוד מעניינת עבורי.
  2. Idotr

    הרצת רכב - ב.מ.וו M135i

    תודה על כל התגובות . במסירה של האוטו הבחור לא היה חד משמעי ודיבר על 1000-2000 ק״מ. הגעתי עד עכשיו לסביבות 1000 ק״מ ואולי עברתי פעמיים שלוש בקצת את ה-3000 סל״ד (שבהחלט נותן כח) . מניח שליתר בטחון אחכה עוד 1000 ק״מ אבל בזמן הזה כבר אעלה עם המנוע יותר פעמים לסביבות 3000-4000 סל״ד. למי ששאל לגבי התוספות - כשהזמנתי את הרכב היה רק רכב אחד בצבע שחור ללא תוספות מקוריות - העדפתי צבע אחר (בחרתי בכסוף - סולידי) ותוספות שמותקנות באופן מקורי אבל לא התפרעתי - חיישנים ומצלמה אחורית , מערכת התראת בטיחות , מערכת סטריאו משודרגת של הרמן קרדון (בבית יש לי מערכת סטראו שעלתה פעם כמו רכב משפחתי חדש אז לא מתרשם כ״כ מהמערכת ברכב) וכניסה ללא מפתח (keyless) .
  3. אחרי יותר מ-4 חודשי המתנה קיבלתי לפני כחודש את ה-M135i . מתכנן לקחת מדריך לנהיגה ספורטיבית לאחר הרצה של הרכב - מהו הקילומטרז המומלץ לדעתכם להרצה - 1000ק״מ מספיקים או יותר ?
  4. אני לא מכיר את שמעון מזרחי , ולא בטוח שהייתי רוצה להכיר, אבל הוא עו"ד , כנראה עו"ד טוב מאוד בתחומו (כשם שכיו"ר קבוצת ספורט, הביא את הקבוצה שלו לטופ של אירופה, חלק מזה עם שכל , התמדה ועבודה קשה וחלק מזה ע"י פוליטיקה , כוחנות ואולי גם כמה טריקים לא הכי ישרים) . האם אתם מצפים שכעו"ד , המגן על נאשם יצהיר שמרשו פושע נאלח שפעל בפזיזות וסיכן אחרים . נו באמת.
  5. כבעלים של מאזדה 3 ספיריט בת 9 , ממליץ גם כן לשקול את הדגם החדש. אולי לא נחשב כמותג אקסקלוסיבי אבל לטעמי אחד הרכבים הקומפקטיים היפים בשוק, מהנה לנהיגה, מנוע חזק , חסכונית , הכי אמינה שאפשר (אצלי - 9 שנים ללא תקלה אחת, פעם בשנה טיפול שנתי וזהו) וכשתרצה למכור יעמדו בתור .
  6. תודה . הייתי צריך לסגור מבחינתי את הפינה הזאת . מניח שבשביל סיבוב בנס הרים אחת לשבועיים , עדיין יהיה לי כיף אדיר עם ה-135 ובכל זאת ביום יום , למעט הבגאז׳ , היא תהיה הרבה יותר שימושית ונוחה עם הילדים מאשר ה-235 עם השתי דלתות .
  7. לדעתי חסר קצת מידע - האם יש לך ילדים גדולים (שצריכים יותר מרווח מאחור) . האם חשוב לך מבחינה תדמיתית להראות שיש לך רכב יוקרתי או שאתה מעדיף מותג צנוע יחסית ? האם אתה מתכנן נהיגה ספורטיבית או רק אוהב להרגיש את המנוע בקו ישר ? מה מבחינת האבזור חשוב לך ? האם האצבק חזקה יכולה לבוא בחשבון (ואז נכנסות בתקציב שלך מכוניות כמו ה-m135 שהזמנתי או אולי גם m235 שאמורה להיות מדהימה וכן גולף r ואאודי s3) שיהיו לדעתי מהנות יותר לנהיגה . נראה לי שאם אתה חייב את הגודל ומחפש את ההנאה בנהיגה הב.מ.וו 330 היא הכתובת .
  8. דווקא את המרצדס לא ניסיתי , גם כי היא נחשבת פחות ספורטיבית , אבל לא פחות כי תדמיתית עדיין קצת קשה לי עם מרצדס (בסוף בכלל הלכתי על ב.מ.וו m135i ) .
  9. יצא לי דווקא לבדוק לאחרונה את היגואר xe (דגם ה- 25t ). והב.מ.וו 330 (כל אחת מהן לסוף שבוע שלם). אהבתי קצת יותר את התחושה ביגואר גם מבחינת אחיזת כביש וגם מבחינת נוחות (אם כי חשוב לציין שהיגואר הגיעה עם צמיגי 17 אינץ והב.מ.וו עם 19 אינץ) והיא גם הרגישה מבחינתי כנהג כרכב פחות גדול , אבל למרות שעל הנייר המנוע של היגואר כמעט זהה מבחינת הספק , המנוע של הב.מ.וו היה הרבה , הרבה, הרבה יותר טוב . מגיב הרבה יותר מהר ללחיצה על הגז בתאוצות ביניים ונשמע מצויין בשביל מנוע 4 צילינדרים. כנראה מה שמספיק טוב למכונית כמו פורד מונדאו לא מספיק טוב למכונית עם תג מחיר כפול . חשבתי כבר על היגואר xe s עם מנוע 3 ליטר v6 מפיתוח שלהם אבל המחיר היה כבר גבוה מדי . בנוסף השירות וההתייחסות בסוכנות ב.מ.וו היו מדהימים (מעדיף לא לפרט לגבי יגואר אבל לא היה משהוא) והבנתי ממכרים שזה נמשך גם אחרי הקנייה וזה משהוא שצריך לקחת בחשבון. אם התנהגות כביש חשובה , נראה לי שכרגע הב.מ.וו היא האופציה הכי טובה . נראה לי גם שהביקוש לב.מ.וו ביד שנייה הוא מצויין וכשקונים מכונית במחיר כזה זה פקטור חשוב (אחד הפקטורים העיקריים מבחינתי שהפיל את היגואר) .
  10. לאחר 9 שנים עם מאזדה 3 ספיריט (ממנה נהניתי מאוד בסך הכל) החלטתי לפנק את עצמי ולפני כחודשיים הזמנתי ב.מ.וו M135i חדשה (5 דלתות , אוטומטית) . חשבתי בהתחלה לקנות מכונית משפחתית גדולה יותר וקיבלתי לסוף שבוע ב.מ.וו 330 , אך פחות אהבתי את התחושה בה (הרגישה לי מעט גדולה ונוקשה) , ואחרי נסיעת מבחן אחת ב-M135i לא היה לי בכלל ספק שאני מעדיף את התחושה של רכב קטן יותר . האמת היא שגם לפני שקניתי את המאזדה , ניסיתי כמה משפחתיות גדולות כמו מאזדה 6 ופורד מונדיאו ולא התחברתי. מכיוון שיש לי שני ילדים בני 6 ו-10 , מאמין שלפחות ב-6 שנים הקרובות הם יסתדרו עם המושב האחורי של ה-M135 . אני אמור לקבל את הרכב החדש בעוד כחודש וחצי , וכשמחכים מתחילים לעלות כל מיני רעיונות . מכיוון שהילדים נוסעים איתי לא מעט , והקטן יושב על כסא בטיחות מוגבה ועדיין נזקק לעזרה שלי בחגירה של חגורת הבטיחות היה נראה לי שה-M135 עם ה-5 דלתות יהיה לי יותר פרקטי מה-M235i שלו יש רק 2 דלתות ובצירוף ההפרש הלא קטן בין הרכבים (גם כך התקציב הראשוני שלי היה נמוך בהרבה ואשתי כמעט הרגה אותי) והעובדה שהשוני במראה של הרכבים לא מאוד משנה לי אפילו לא ניסיתי את ה-M235 . בחודש האחרון כשנכנסתי לרשת ראיתי שבביקורות מציינים שלמרות הדמיון , יש ייתרון בהתנהגות הכביש ל-M235 וחשבתי אולי לנסות בכל זאת את ה-M235 . במידה ומישהוא כאן נהג על שני הרכבים, האם ההבדלים מאוד משמעותיים ושווים את ההפרש בכסף והחיסרון בפרקטיות ? (מניח שאין לי הרבה זמן אם בכלל לבצע החלפה). האמת היא שאני לא נוהג הרבה וקרוב לוודאי אהנה מהרכב אולי בסופי שבוע פעם בשבועיים/שלושה (מתכנן עם קבלת הרכב, לקחת מדריך לנהיגה ספורטיבית ליום או יומיים מלאים). נ.ב - האם גם ב-M235 יש מתלים אדפטיביים בסטנדרט ? ביום יום אני גר ברמה"ש המשופעת בבאמפרים אכזריים והאפשרות של המתלים האדפטיביים ב-M135 היוותה מבחינתי יתרון לא קטן. בתודה מראש (וסליחה על החפירות)
×
×
  • תוכן חדש...