Jump to content

איציק נ.

אחראי ראשי
  • הודעות

    16,361
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    32

איציק נ. שיחק אותה בתאריך מרץ 24

התכנים של איציק נ. היו האהובים ביותר!

4 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    פסגות אפק
  • איזה רכב יש לך?
    Peugeot 3008 MY2018 1.6HDi
  • מקצוע
    שיפוצים, קבלן רשום.
  • עמוד הבית שלכם
    https://www.facebook.com/itzikshiputzim

צפיות אחרונות בפרופיל

19,107 צפו בפרופיל

הנקודות של איציק נ.

מגובב מוביל

מגובב מוביל (13/14)

2.8 אלף

מוניטין

5

תכנים שנפתרו

  1. איציק נ.

    עידן+, הכיצד?

    אתה מתחבר לאנטנה פרטית שלך או לאנטנה של הבניין ?
  2. כמה מ"מ הצלחות בדגם הזה ? טיפ קטן להבא: תשתדל ללכת עם יצרנים שמציעים ציפוי אבץ או צביעה נגד חלודה למניפות קירור ו/או למרכז הטבור של הצלחות (אני רכשתי תרסיס אבץ קר של לוקטייט [Loctite 7800] וצבעתי עצמאית אחרי ניקוי של שכבת השומן). איציק
  3. בין מה שכתוב בפועל במחשב היבואן לבין מה שקורה בפועל - יש לעיתים הבדלים תהומיים. היבואן הוא שחקן ראשי במשחק ומוסך מורשה הוא חלק מהחיילים בשח-מט הזה. הם יודעים לשחק את המשחק בצורה כזו שהיצרן יאשר את התביעות ללא בעיה. היבואן גם לא מחליט פה כלום; המוסך פונה ישירות ליצרן עם תיאור הכשל (זה רכב באחריות) והיצרן אומר מה לבדוק ומה לעשות. אם הוא מחליט על החלפת מנוע - זה נגמר. המוסך מגיש את התביעה עם כל הנתונים, היבואן מאשר שהרכב טופל בזמן וזהו. תכלס הרכב טופל בזמן, כל 20k.
  4. נכון, אומנם אין לי את המידע המדוייק לדקה זו - אבל על סמך בדיקות שעשיתי בעבר הוא אכן המליץ על כל 20K ק"מ טיפול. מבלי להיכנס למה מומלץ ומה לא - עדיין לא נתקלתי (בשום קנה מידה שהוא, קטן או גדול או בכלל - ואני חבר גם בקבוצות פייסבוק כאלה ואחרות ששם באים להתלונן על תקלה שהיא) במקרה של מנועים שנשברים בין הטיפול השני לשלישי - כפי שקורה בצי רכב שלכם. בפורום הזה יש גם אנשים שהם בעלי תפקידים בציי רכב, אנשי מוסך ובעלי מוסכים שרואים את כל הזוועות האפשריות ובשום סנריו המקרים שעלו בצי רכב שלכם לא עלו כאן עד היום. עם "אצבע באויר" אני חושב ש: או שיש כאן טיפול כושל של המוסך או שהמנועים עוברים הרעבת שמן אצלכם בחברה (בטווח של 20K ק"מ בין טיפול לטיפול קיים חשש יותר מסביר שהמנוע יצרוך שמן ואם לא בודקים שמן על בסיס קבוע ומשלימים - הדרך להרעבת שמן ושבירת המנוע היא מאוד קצרה. היצרן לא יכול להוכיח את זה וגם לא היבואן). עקרונית אני מבין שהעלאת את הפוסט במטרה לחלוק את הניסיון שלך עם חברי הפורום, כי בסופו לא הצלחתי למצוא שום שאלה או תהיה שאפשר לענות עליה באופן נקודתי... לכן חשוב להסביר שהמקרה אצלכם בצי רכב הוא, לדעתי האישית, לא מקרה מייצג לתקלה הספציפית שחוזרת אצלכם בצי. איציק
  5. תחשוב על זה ככה: רכבו של פותח השרשור עבר 54 אלף קמ. עבר רק 2 החלפות שמן בחייו, באיזור 20 ובאיזור 40. בהתקרבו להחלפה השלישית הוא קרס. רכב שמטופל כמו שצריך היה אמור לעבור בין 3 ל 5 החלפות שמן (10-20-30-40-50 או 15-30-45). מנועי טורבו בנזין מהסוג הזה מאוד לא סלחנים להזנחת טיפולים, לא בסיכה ולא במצתים. קצין הרכב שחווה כל כך הרבה בעיות צריך להיות עירני ל 2 דברים: א. ייתכן וצריך להחמיר בשגרת הטיפולים ב. לוודא שהמכוניות שלו לא עוברות טיפולי שמש. ספציפית למנוע הזה - לאורך עשור, אם לא יותר, לא נצפו בפורום או בשום מקום אחר מקרים שמדברים על שבר במנוע וחוסר התנעה (בכלל) ובטח שלא בגיל כך כך צעיר של הרכב, כך שאם קצין הרכב מעיד על עוד כשלים כאלה, זה אומר ששגרת הטיפולים כושלת או שהרכבים עוברים טיפולי שמש (או, גרוע עוד יותר, שימוש בשמן מאיכות נמוכה). כשמדובר בליסינג אני לא אתפלא על שום דבר.
  6. תשאל כל מי שמתעסק במנועי טורבו בנזין בעשור האחרון ותראה שכל 20k קמ זה התאבדות למנוע כזה, אין פלא שיש קריסה של חלקי מנוע. תכלס זה מנוע שצריך טיפול כל 10k קמ, גג 15k אם משכת. סיבה נוספת נהדרת לא לקנות רכבים מליסינג, טיפולים כל 20k קמ....
  7. קירות משותפים בבתים ישנים מאוד זה ריסקי. נתקלתי פעם בדירה (בגבעתיים) שהקיר בין הסלון של דירה X לחדר שינה בדירה Y היה בלוק 7. כל עוד אתה יודע שמדובר בקירות בעיתיים, זה אומר שמתקני תלייה שהם זרועות - יורדים מהפרק. אתה צריך מתקן תליה רגיל לגמרי בלי שום זרועות או מפרקים כי אלו מצריכים קידוח עמוק למטרת דיבלים וברגים בקוטר גדול שיחזיקו את המשקל שיוצר המומנט ברגע שהמסך מתרחק מהקיר. תקדח בעדינות + תשתמש במגביל קדיחה (אם יש לך) שיש במקדחה \ תסמן על המקדח את העומק שאתה רוצה לקדוח ותתחיל לעבוד. אם הקיר ידוע כמתפורר\חולי - אז עם המקדח שאתה מתכנן לקדוח איתו חור לדיבל תרד ב 1 מ"מ בתור התחלה. איציק
  8. דיברתי עם חבר טוב שיש לו חנות חלפים, והוא הפנה אותי למכר אחר שלו. יש לו למכור כזה שסתום - משומש תקין (סדר גודל של 250 שקל). אם מעניין אותך, אשלח לך את הנייד שלו בפרטי.
  9. שווה לבדוק מסנן אויר למנוע וכמובן לוודא שאין צינורות קרועים\יבשים\אכולים (אמרת עכבר ?....) סולר טרי כבר תידלקת ?
  10. חייב לציין: מצד אחד - מאוד מבין על מה אתה מדבר ולמה התכוונת. מצד שני - אם כולם היו חושבים כמוך, רוב הסיכויים שלא היינו קונים כלום בחיים. מסתפקים בנרות להאיר את הבית וב-2 אבנים להצית אש (עם עץ כמובן, לא [חס ושלום חלילה] גז שעבר תהליך והוסיפו לו ריח בחברת הגז !). חיים רק פעם אחת, ולא תמיד צריך או כדאי להסתכל יותר מידי קדימה. אחרי גיל 40-50 נהוג לומר: מה שנגמר בכסף - לא בעיה (תשאל את ראיסי, חבר של חמינאי ) איציק
  11. לחפש בחנויות הוותיקות "וואקום גיר" לסובארו DL או במכוני שיפוץ גירים אוטומטיים וותיקים. מצרף תמונה... לא יודע אם זה יעזור אבל נראה לי שזה הכיוון.
  12. 2013 עברה חלפה לה, כבר אין מכוניות ספרטניות ברמה של הספורטאז' שלכם. המכוניות היום הרבה יותר מודרניות ופוטנציאל התקלות תמיד קיים גם אם לא בהכרח מתממש בקדנציה שלכם. אתה יורה להמון כיוונים ופשוט קשה להבין או לעקוב מה הכיוון שלך... V40, אדג', פורסטר, 3008... מצד אחד אתה אומר שהנאה מנהיגה\מהירות\ספורטיביות\כניסה ללא מפתח לא חשובים לך, מצד שני אתה הולך בדיוק למכוניות שכן מציעות את הערך המוסף שלהן בפרמטרים שהזכרת (מי יותר מי פחות). תנסו לגבש איזשהו "טעם" בבחירה שלכם או שפשוט תלכו על ספורטאז' זהה חדשה יותר (1.6 אטמוספרית) עם מתג ביטול כרית אויר - ובא לציון גואל. איציק
  13. יש מלא מדריכים (כולל המלצות על חומרים ושיטות יישום) https://carsforum.co.il/forum/73-אסתטיקה-לרכב-דיטיילינג-שיפורים-קוסמטים-מדבקות-חלונות-כהים-וכיוב/ ואם לא מצאת מה שחיפשת, יש גם ביוטיוב.
  14. לא קיים מקום כזה (שעושה דיטיילינג ב 200 שקל)
×
×
  • תוכן חדש...