Jump to content

מרק10

  • הודעות

    30,053
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

5 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    כפר הזעזועים
  • מקצוע
    הנדסת טילים גרעינים

צפיות אחרונות בפרופיל

14,588 צפו בפרופיל

הנקודות של מרק10

ראש למגובבים

ראש למגובבים (14/14)

1.1 אלף

מוניטין

34

תכנים שנפתרו

  1. אזהרה: מאחר והמכשיר מייצר מתח בדיקה של 250 וולט ומעלה הוא מיועד על פי חוק לשימוש בידי חשמלאי בעל רשיון מתאים בלבד. מי שחטף פעם מכה ממגר מבין שזה לא נעים. נכון שהזרם הפוטנציאלי נמוך מאוד, אבל עדיין הסכנה גבוהה ויש מצב גם לנזק לאדם ובטוח לרכוש בשימוש לא נכון. (כבר ראיתי מכשירי אלקטרוניקה שנבדקו עם מגר והאלקטרוניקה הלכה לפח). נניח ורכשת את המגר הכי טוב בשוק ואתה מבצע בדיקה ומגלה שקיימת פריצה בבידוד של המוליכים החשמלים בתקרת הסלון ולא קרוב למנורה. האם אתה תבצע את החלפת מוליכי החשמל לבד ?
  2. לפני הכול להחליף מצבר ולבדוק האם קיימת טעינה והאלטרנטור לא נפגע. לבדוק פיוזים ראשיים אשר נמצאים בדרך כלל בתא המנוע על החלק העליון של המצבר. בדרך כלל מדובר על פיוז מתכתי בעל ערך נקוב של 120A-140A. כמו כן לחפש פיוז נוסף של 10A אשר גם שייך למערכת הטעינה.
  3. במידה ולאחר החלפת המצבר התקלה עדיין מופיעה גרור את הרכב למוסך. זו לא בעיה של פיוז. צריך לבצע סריקת תקלות ולחלץ קוד תקלה.
  4. התנעה נכונה בעזרת כבלים לא צריכה לגרום לשריפת פיוזים. האם במקרה הפכתם את הקוטביות של הכבלים בזמן ההתנעה ?
  5. ברכבך קיימים 2 חיישני טמפ'. אחד ביציאת המים מהרדיאטור והשני מותקן על הפיצול המתחבר למנוע. מדובר על חיישני טמפרטורה מסוג טרמיסטורים NTC שההתנגדות שלהם יורדת ככול שהטמפ' עולה. בעזרת כול רב מודד אתה יכול לבדוק אם החיישן תקין או לא. ראה תרשים מצורף.
  6. בצע סריקת תקלות. ייתכן שקיימת בעיה בלוח השעונים. מה דגם/קוד המנוע כפי שרשום ברישיון הרכב ?
  7. אל תשאל איפה בחולון אלא באיזור גוש דן. לא כול בעל מקצוע מוכן לקחת עבודה כזו על עצמו בגלל המורכבות של העבודה והזמן. ברוב הרכבים צריך לפרק את הדשבורד, כריות האוויר, גלגל ההגה ועוד..מדובר על עבודה של יום עבודה.
  8. * לא ניתן להוסיף שום רכיב בכדי לשפר את ביצועי המזגן ברכבך. ** אתה יכול להחנות את הרכב במקום מוצל ולהשאיר רווח קטן בחלונות אם זה מתאפשר אצלך דבר שישפר את יכולת הקירור של המזגן. בתור התחלה לא הייתי לוקח כרפרנס לביצועי המזגן את הימים האחרונים. אם הרכב היה חשוף שעה שעתיים לשמש בשעות הצהריים כאשר הטמפ' החיצונית נסקה ל-43 מעלות צלזיוס גם מזגן תקין ברכבים מסויימים יתקשה לקרר בצורה יעילה את תא הנוסעים בפרק זמן קצר. אני מציע לך בשלב ראשון לבצע את הדברים הבאים: 1. בדיקה/החלפה של מסנן אוויר של מערכת המיזוג. 2. לנקות את המעבה מלכלוך ואבק אשר סותמים את מעבר האוויר דרכו (ראה תמונה מצורפת). עם הניקוי נעשה עם מים זורמים שים לב לא להרטיב חלקים של מערכת החשמל. 3. בדיקה של הטמפ' של האוויר היוצא מפתחי מיזוג האוויר לפי הנחיות ייצרן הרכב. 4.במידה והטמפ' שנמדדה בפתחי מיזוג האוויר גבוהה מ-6 מעלות צלזיוס כאשר הטמפ' החיצונית נעה בין 30-35 מעלות צלזיוס זה הזמן לבדוק אצל בעל מקצוע את כמות הגז במערכת וגם לחצי עבודה.
  9. אני מציע לך לקחת נשימה עמוקה ולחפש מידע כיצד ואיך מערכת המיזוג ברכב עובדת. רמז...למדחס רגיל במנוע בנזין/דיזל (לא מדחס בעל ספיקה משתנה) יש קלאצ' מגנטי. למה צריך קלא'צ מגנטי ?
  10. גם אני אחרי קריאת ההודעה הראשונה רציתי לכתוב שכנראה חל בלבול בין שמן גיר/מנוע. אני זוכר בעבר שלאחד מחברי הפורום קרה אותו מקרה.
  11. הדלתית של ה-CD לא נפתחת מסיבות אחרות ולא בגלל מחסור בגריז.
  12. אתה צריך ללכת לביקורת אצל ד"ר גנדי המפורסם
  13. אוי ווי...עלולים לשלוף אותך דרך החלון ותת לך זמבורה בראש.
×
×
  • תוכן חדש...