Jump to content

צ'מפיון מוטורס שירות

ספונסר לשעבר
  • הודעות

    60
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של צ'מפיון מוטורס שירות

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. שלום, אם אכן מדובר בכיוון בסיסי כתוצאה מנפילת מתח מצבר יש מספר פעולותשנדרש לבצע. יש להוריד את החלון עד למטה ולאחר מכן להעלות אותו עד הסוף. לשחרר לרגע את הלחצן וללחוץ שוב לכיוון מעלה למשך 5 שניות (למרותשהחלון סגור..) יש לבצע פעולה זו בכל חלון בנפרד. במידה ונדרש סיוע נוסף ניתן לפנות לאחד ממרכזי השירות שלצ'מפיון מוטורס. יום טוב קטיה
  2. צהרים טובים, נשלחה אליך הודעה פרטית בהמשך לשאלתך, בברכה, קטיה פנקוב חטיבת שירות צ'מפיון מוטורס
  3. ראשית, גם אנחנו כיבואן מברכים על השינוי ועל כך שיש לנו אפשרות להציע פתיחה של הפונקציות. בנוסף למידע שנמסר בפוסט, אני מבקש להוסיף את הנתונים הבאים: 1.פתיחת שלוש הפונקציות שמוזכרות אפשרית רק בדגמים בהם מותקנת מערכת מולטימדיה מדגם Composition Media דור 2 אולם, גם כאן ישנן מספר יחידות בקרה חריגות בהן לא ניתן לפתוח את הפונקציות. ניתן לזהות את היחידות הנ"ל על פי המק"ט שלהן. כדי לדעת מה המק"ט של יחידת הבקרהיש ללחוץ על לחצן ה Menu, לבחור במסך Setup ולגלול למטה עד שהשורה System information תיחשף. לחיצה על השורה תפתח מסך שבו בחלק העליון יהיה כתוב המק"ט של היחידה. המק"טים הבאים אינם תומכים בהתקנת הפונקציה: 3Q0 035 819 (819 A) / 3Q0 035 820 (820 A) ובהן אין אפשרות לפתוח את הפונקציה. 2.בדגמי הפולו (מלבד דגם הפולו GTI) מותקנת מערכת מולטימדיה מדגם Composition Color. במערכות אלו לא ניתן לפתוח את ה App Connect, ולכן אין וגם לא תהיה אפשרות לפתוח את הפונקציה. 3.במספר דגמים, כגון השירוקו, היצרן לא מציע שקע USB עם שבב זיהוי של אפל ולכן, למרות שקיימת אפשרות תיאורטית לפתוח את פונקציות ה App Connect, מכיוון שפונקציית הCar play לא תפעל, אנחנו לא מציעים את האפשרות לפתיחה. 4.תיקון קל לסעיף 9,פונקציות ה App Connect לא היו פתוחות עבורנו ע"י היצרן מכיוון שגם אפל וגם גוגל לא תמכו בפונקציות בישראל. מכיוון שהחל מעדכון מערכת ההפעלה של אפל ל iOS 9.3 נפתחה האפשרות של הפעלת ה [color= ]Car Play[/color] בישראל, אישר היצרן את פתיחת הפונקציות עבורנו. מאחר וגוגל עדייןאינה תומכת ב Android Auto בישראל, למרות שהיאנפתחת עם פתיחת ה App Connect, אנחנו לא יכולים להציע תמיכה בפונקציה ומי שרוצה להשתמש בה עושה זאת על דעת עצמו בלבד. אנחנו מעריכים שבעתיד, גוגל תתמוך בפונקציה בארץ והיא תפעל כראוי. ניתן לראות את המדינות בהן גוגל תומכת ב Android Auto בקישור הבא: https://support.google.com/androidauto/answer/6348019?hl=en&ref_topic=6348027.לאחר כניסה לקישור יש לבחור בשורה Where to use ע"מ לראות את רשימת המדינות הנתמכות. 5. חשוב לי לציין כי גם כאשר הפונקציות פתוחות ופועלות במלואן, השיקוף של הטלפון אינו מתבצע באופן מלא אל מערכת המולטימדיה ורק פונקציות ואפליקציות אשר עברו אישור של גוגל ואפל ישוקפו. לדוגמה,כרגע, WAZE עדיין לא מאושרת לשימוש ולכן היא לא תשוקף.
  4. שלום, מדובר בחיווי המתריע על נורה שרופה, כל נורה ( איתות,בלם,חניה,ראשית,ערפל וכו') גם נורה תקינה אבל לא מתאימה מבחינת ההספק יכולה לגרום להופעת החיווי. במידה ולא תמצא את מקור הבעיה, הנך מוזמן לבדיקה במרכזי השירות. יום טוב, הילה,חטיבת שירות.
  5. שלום לכולם, כחלק מהרחבת סל השירותים הניתנים ללקוחותינו במסגרת מוקד צ'מפיון מוטורס 24/7 (*6363), נוסף אביזר שמדווח בזמן אמת על אירוע תאונתי שארע ברכב. נציגי המוקד יוצרים קשר עם הלקוח למתן סיוע ככל שנדרש כולל שירותי גרירה, ומלווים את הלקוח ורכבו עד להגעתו למרכז שירות. השירות כולל מתן רכב חליפי מהיום הראשון, טיפול בחלקים מקוריים, הזמנת שמאי, הנחה בהשתתפות העצמית וכדומה. החיישן נועד ומשמש למטרה זו. המשך יום טוב, הילה
  6. בוקר טוב, צ'מפיון מוטורס משקיעה רבות לטובת לקוחותיה, ובוודאי שלא מקבעת תרבות קלוקלת. אחרי הילה, שעושה עבודתה נאמנה, עומד מערך שלם שמסייע לה בסופו של דבר לתקן חווית שירות לא מושלמת של מי מלקוחותינו. אנחנו רוצים לקוחות מרוצים ונפעל לשם כך בכל ערוץ אפשרי. נשמח לעזור,ולעמוד לשירותכם בכל עת. אורית ברכה מנהלת שירות לקוחות
  7. שלום רב, אם הבנתי נכון, קיימת עליה בסל"ד מ 850 לאזור 900-920. היות ומדובר במנוע דיזל עם מסנן חלקיקים, קיימת אפשרות שהעלייה בסל"ד מקורה בהליך ההתחדשות המתבצע באופן יזום ע"י יחידת בקרת המנוע וניהול המנוע. סימוכין ניתן למצוא בספר הרכב - "על מנת לתמוך בניקוי מסנן החלקיקים לדיזל, תיתכן במהלך ההתחדשות עלייה במהירות המנוע בהילוך סרק" - ע"מ 308-310. יום טוב, הילה
  8. תודה על הדאגה לשלומי ועדיין אפשר לפנות אלי בפרטי בכל עניין ואני אשמח לעזור. גמר חתימה טובה ושנה טובה, הילה.
  9. שלום, אשמח לעזור בכל עניין נא העבר לי בפרטי את הפרטים להתקשרות. יום טוב, הילה.
  10. בוקר טוב, אשמח אם תעביר לי בפרטי את מספר הרישוי ומספר הטלפון שלך יום טוב, הילה
  11. שלום, ניתן להוסיף ++G12 או G13 לגבי איבוד נוזל הצינון צריך להגיע לאחד ממרכזי השירות לבדוק את הנושא. יום טוב, הילה
  12. לקוח יקר, מיותר לחזור על הדברים שנאמרו בשיחתנו המשותפת. אין לי כל עניין להתנהל בדפי הפורום. את מלוא השירות תקבל מאיתנו במרכז השירות בחיפה. תודה, הילה
  13. שלום לכולם, לצערי, הלקוח אינו מדייק בתיאור המקרה וחבל. הרכב לא טופל באופן סדיר עפ"י הנחיות היצרן, אין חובה לטפל ברשת אבל כן יש חובה לטפל ברכב כנדרש. לא נאמר ללקוח שעליו לשלם 10,000 ש"ח - נאמר שרק אחרי הורדת ראש מנוע יהיה ניתן להבין את סיבת הנזק ובהתאם להחליט על המשך טיפול. לצ'מפיון מוטורס אין רצון ועניין להקשות עם לקוחותינו ולמנוע אחריות יצרן. כפי שהוסבר ללקוח, אנו נעשה את המירב כדי לעזור. יום טוב, הילה
  14. שלום לכולם, הסקודה ראפיד תתחיל להימכר באולמות התצוגה לקראת סוף החודש.
  15. שלום לכולם, ראשית, אנו נשמח לתת התייחסות פרטנית לכל עניין, לרבות סוגיות הנוגעות לעלויות תחזוקה ומחירים. באופן כללי, שיגרת הטיפולים המבוצעת ברכבים היא נגזרת של הנחיות היצרן ובהתאם להגדרות ספציפיות לדגם הרכב. בנוסף, כל חלף מקורי שמוחלף במסגרת תחזוקת הרכב (בדומה לתעודת האחריות המקורית) זוכה לאחריות של שנתיים ללא הגבלת ק"מ (חלפים ועבודה). זה ללא ספק יתרון שלרוב לא תמצאו בשימוש בחלפים תחליפיים שלעיתים זולים יותר. בכל מקרה, ניתן לפנות אלי ואני אשמח לעזור. יום טוב, הילה חטיבת השירות
×
×
  • תוכן חדש...