Jump to content

dorsht

  • הודעות

    16,250
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

  • ימים ב"תורמים ביותר"

    1

dorsht שיחק אותה בתאריך דצמבר 2 2022

התכנים של dorsht היו האהובים ביותר!

5 עוקבים

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    חור בדרום
  • איזה רכב יש לך?
    Tesla Model 3 SR

צפיות אחרונות בפרופיל

10,406 צפו בפרופיל

הנקודות של dorsht

מגובב מוביל

מגובב מוביל (13/14)

1.1 אלף

מוניטין

  1. מה השיקולים? מה חשוב לך ברכב? למה דווקא האניאק? הוא די חלש בנושא של האצות ביחס למתחרות שלו. יש לך איפה להתקין עמדת טעינה בבית?
  2. אתה מדבר על מערכת ה-connectIt של גילקאר?
  3. אתה צודק במשפט האחרון. נראה לי שזה מאורע די נדיר במילא.
  4. נסיעה אחת זה לא נחשב. מה קרה בחזור? כמה בפועל כשאתה מתדלק?
  5. @menir1 מחזירים את הייבוא של הקורולה סטיישן. אבל במחיר מאוד גבוה (180 אלף ש"ח). נראה די ברור שזה רכב שמוכוון לציי רכב, בשוק הפרטי אני מניח ש-95%+ מהאנשים יעדיפו את הקורולה קרוס במחיר הזה.
  6. 1:16-1:17 זה נתון שאני יודע שניתן להשיג מחוץ לעיר. השגתי מספרים כאלו בעיקר בתקופת הקורונה, כבישים ריקים יחסית, רכב לא עמוס (2-3 מבוגרים ובלי מטען). גם בדרך מאילת לבאר שבע השגתי 1:16. בדקתי אחר כך במשאבה והנתונים תאמו את מחשב הדלק. עם זאת, נהיגה פחות רגועה תניב משהו כמו 1:14-1:15 מחוץ לעיר. עדיין לא רע למנוע 2000. 1:20 זו אכן טריטוריה שאפשר להגיע אליה אבל לא ב-3. אתה אכן צודק, במגאן אסטייט דיזל עברתי את המספרים האלו (1:22 מדוד במשאבה, מחוץ לעיר בעיקר) ובקורולה הייתי מאוד קרוב לזה (ממוצע 1:19.2 אם אני לא טועה, על פניי קרוב ל-20 אלף ק"מ והרכב טייל בכל מקום אפשרי בארץ, מאילת ועד החרמון, נסיעות עירוניות, בינעירוניות, פקקים וכו').
  7. לקבל רגעית או בנסיעה ספציפית 1:20 (או יותר) זה לא חכמה. השאלה מה קורה בטווח הארוך ומה קורה כשאתה מתדלק, מה יוצאת צריכת הדלק? מהניסיון שלי גם בנהיגה רגועה, ממאזדה 3 עם מנוע 2000 היה קשה להוציא יותר מ-1:16-1:17. אני מדבר על נתונים שנמדדו על פניי כמה תדלוקים.
  8. כן. עושה סווירלים. לא שריטות כמו שמישהו עושה כשהוא עובר לך עם מפתח על הרכב.
  9. ידני בתנאי שמבוצע כמו שצריך (עם כפפה ולא עם מטאטא, בקווים ישרים ולא בתנועות סיבוביות, עם מגבות איכותית לניגוב הרכב ולא מגבת שניגבה 200 מכוניות ונשטפת על הרצפה כמו בחלק ממכוני השטיפה וכו').
  10. dorsht

    רכב שני עד 30 אש"ח

    ה-500 אמינה בסך הכול אם טופלה כראוי. מנוע ותיק, אמין ודי חסכוני. לרעה הגיר הרובוטי בעל מצמד אחד, פחות נעים לנהיגה וצריך לקחת בחשבון בלאי של החלפת מצמד ו\או מחשב גיר אם יהיו במשמרת שלכם. כאוטו, הרבה יותר ייחודי וכיפי מפיקנטו\i10\ספייס סטאר. גם יותר זריז (לפחות על הנייר). הסיבה היחידה שהייתי פוסל את ה-500 זה בגלל הגיר.
  11. פרטי או מגרש מוכר (טרייד מוביל, טרייד אין של היבואנים וכו'). בתקציב הזה כבר יש אימפרזות, לא? את ה-i30 חשוב לחפש עד 2014 כי אחרי זה שווקה עם גיר רובוטי כפול מצמדים. אופציה לא נפוצה - פיאט טיפו. שנתון גבוה בתקציב נמוך. לא סחירה במיוחד (לקחת בחשבון).
  12. תודה על השיתוף. האמת שצריכת הדלק די מאכזבת. לא יודע אם זו הצריכה של ה-i10 הידנית או שזה עניין של סגנון נהיגה. גם מבחינת אמינות לא נשמע להיט. הייתה לי קליאו מהדור השלישי עם מנוע 1.2 אטמוספרי, צריכת הדלק מחוץ לעיר (מדודה במשאבה) הייתה נעה בין 1:16 ל-1:18, לרוב 1:17. בעיר בסביבות 1:12-1:13 אם אין משהו חריג. רכב יותר כבד מה-i10 ומקטגוריה מעל וצורך פחות דלק. אני לא מדבר על זה שהקליאו יותר נוחה מ-i10 ויותר מרווחת.
  13. לדעתי זה לא מעצבן, התרגלתי לזה מאוד מהר. האיוניק 5 אכן מכונית מעולה, אבל המחיר שלה עלה משמעותית מאז ההשקה. (מצד שני, גם אצל טסלה המחירים עלו. מי שיצאו מורווחים מאוד מהסיפור הם אנשים כמוני, שהזמינו את הצורה הישנה וקיבלו את הצורה החדשה במחיר של הצורה הישנה, מה שמבטא הנחה של כ-13 אלף ש"ח במקרה של ה-SR) אבל בעיניי המינוס הכי גדול שלה זה שהיא נחשבת גניבה. נכון לכתיבת שורות אלה לא נגנבה אף טסלה בארץ (למעט איזה סיפור על ניסיון להונאת ביטוח) בעוד שהאיוניק 5 ו-6 גניבות למדי. האיוניק גם יותר קונבציונאלית וסטנדרטית. בל נשכח עוד יתרון של טסלה - עמדות הסופר צ'רג'ר שלהם. יחס מהירות ומחיר הכי טובים שיש כרגע. טווח נסיעה של כ-600 ק"מ זה אכן מרשים וזה קרוב להצהרת היצרן. אומרים שהטווח שמוצג ברכב הוא בתקן אחר מזה שטסלה מציגים באתר ולכן מקבלים טווח נמוך יותר. יתרון משותף של קיה\יונדאי ושל טסלה - הטווח שמוצג במחשב הרכב די ריאלי.
  14. dorsht

    רשמית: טסלה בישראל

    האמת שאני יכול להבין למה אנשים לא רוצים לשכור חשמליות. בתור תייר הדבר האחרון שאני רוצה לחשוב עליו זה איפה יש עמדות טעינה. בארץ אני מסתדר עם זה מצוין, כי יש לי עמדה בבית וכי לרוב הנסיעות שלי מספיקה טעינה אחת בלי לעצור בשום מקום. בחו"ל פחות בא לי לחשוב על זה אז כנראה שאמשיך לשכור רכב דלקי. אולי במדינות מאוד ספציפיות שיש בהן פריסה טובה של עמדות טעינה הייתי שוקל, שמעתי דברים כאלו על איסלנד למשל.
  15. מאזדה 2 שים לב לחפש מרמת הגימור הגבוהה, ברמת הגימור הבסיסית הרכב מגיע רק עם שתי כריות אוויר. ברמת הגימור הגבוהה יש 6.
×
×
  • תוכן חדש...