ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,540 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 41.6 אלף צפיות
קניית רכב משומש: מצבור מאמרים וטיפים מאת מנהלי וגולשי האתר מה יותר חשוב - יד, שנתון או קילומטרז'? דוגמאות מהחיים על רמאויות בקניה מיד 2. מדוע הבדל כה גדול בין מחירון יד2 למחירון לוי יצחק?
הודעה אחרונה מאת פבל, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 8 תגובות
- 71 צפיות
שלום מצ"ב דו"ח ביטוח, אני לא מתמצא בזה ואודה למי שיוכל לעזור לי לפענח, אני רואה: החלפת מס' רישוי (מה זה?) 3 תביעות ביטוח (האם הרכב הזיק ונתבע, או הוזק ותבע?) באחת מהן שולמו תגמולים של 47K שזה מעיד על נזק משמעותי, אך אין ירידת ערך. לבדרי הבעלים בגלל שחלפו 5 שנים אין לו מסמכים או דו"ח שמאי ומה שהוחלף זה טומבון פנס וכנף תודה מראש
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 27 צפיות
מה החוות דעת על הרכב ? מישהו יכול לספר מנסיון?
הודעה אחרונה מאת NetanelShaked, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 95 צפיות
היי אני מחפש המלצות על דגמים לרכב ראשון גיר: אוטומט מטרת שימוש: בעיקר נסיעות יומיות של 20-30 דק לכיוון, בין כפר סבא להוד השרון/פתח תקווה. ולעיתים רחוקות נסיעה מכפר סבא לבאר שבע. חשוב לי בטיחות, נוחות בזמו נסיעה (בין היתר כי אני בן אדם גבוה - 1.90 פלוס). חיסכון בדלק יהיה נחמד, תיקונים לא יקרים יהיה נחמד. תקציב: גג 40ק אשמח גם לנימוקים למה אתם ממליצים על מה שממליצים, שגם אלמד קצת משהו על הדרך …
הודעה אחרונה מאת PASHUT, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 38 צפיות
שלום לחכמי הפורום מחפש רכב למשפחה עם 2 ילדים (בוסטר ומושב בטיחות), שיהיה מרווח ואמין. צריכת דלק פחות מעניינת, טיפולים שוטפים אני עושה לבד (אם זה משנה כפרמטר), והרכב צריך להיות משנת 2016. אין לי רכבים ספציפיים שאני פוסל, אבל כן חשובה לי אמינות טובה עד כמה שאפשר. התקציב הוא 40,000 (אפשר למתוח בעוד כמה אלפים בודדים). מה שראיתי עד עכשיו זה בעיקר הונדה ג'אז. זכור לי שזה רכב עם מכלולים די אמינים. אני רואה שרובן נסחרות מעל המחירון; אני לא פוסל בגלל זה, השאלה עד כמה זה נפוץ וסביר. אשמח לשמוע המלצות נוספות בכיוון
הודעה אחרונה מאת GaT, -
-
- אחראי פורום
- 15 עוקבים
- 28 תגובות
- 632 צפיות
התקציב - סביבות 100,000 ש"ח. דרישות - תלוי את מי שואלים, בכל מקרה מרווח פנים, תא מטען וצריכת דלק פחות מעניין אותנו. רקע: אנחנו בני זוג בשנות ה 30, ללא ילדים (וללא צפי). עד עכשיו היינו עם שני רכבים נפרדים. שלי בעיקר רכבים ספורטיביים, שלה סופר מיני רנדומלית כלשהי. בעקבות שינויים כאלה ואחרים אין יותר צורך ב 2 רכבים והצטמצמנו לאחד. מה יש היום? משתמשים במאזדה 2 שלה, עושה את העבודה בצורה מעולה. המטרה בעיקר להתחדש ברכב קצת יותר חדש וקצת יותר חזק. מה היא רוצה? לא אוהבת לנהוג בכלל, בתקופה האחרונה יוצא לה לנהוג אחת לחודש נסיעות קצרות. מתקשה מאוד לנהוג ברכבים גדולים, לפי התיאור שלה זה לא בה…
הודעה אחרונה מאת Paprika-Metuka, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 21 תגובות
- 422 צפיות
היי, אנחנו מחפשים לקנות רכב, תקציב סביב ה60 אלף. דרישות: 5 דלתות מרווח (יכול להיות סטיישן, גיפון או כל 5 דלתות מרווח). נסיעות בין עירוניות. כרגע נמצאים בצומת דרכים כזו: 1. על הפרק פריוס 16, 90 אלף קמ, היסטוריית טיפולים טובה מהיום הראשון, סוללה באחריות. האמינות וההיסטוריה עושות חשק, אבל יש את החשש מרכב היברידי בן 10 עם סוללה שכשתלך מוסיפה לסיפור 12 אלף בפוטנציאל. לא יודע מה זה אומר להשקיע ברכב בן 10, גם אם היה מטופל טוב אולי הבלאי של הזמן משמעותי יותר? 2. במקום לקחת סיכון על סוללה ב12 אלף להגדיל את התקציב ולקנות רכב בנזין בן 7 באיזור ה70 אלף שח סביב 2019. מודעות שתפסו לי את העין אבל לא בדקתי - הונדה hrv, סוזוקי קרוס, הונדה סיוויק. …
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 126 צפיות
היי חברה, אני מחפש לרכוש ג'יפון יד 2 בין השנים 2020-2021 פחות או יותר בתקציב של עד 80 אלף שח. אני בעיקר נוסע בתוך העיר עם מעט נסיעות בין עירוניות וברכב בעיקר יש נהג ונוסע נוסף בלבד. אני מחפש ג'יפון אמין, לא גדול במיוחד ולא זללן של זלק. חשבתי על סוזוקי ויטרה, ניסאן ג'וק ובסגנון הזה. מה המלצתכם? תודה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 62 צפיות
אחי מחפש רכב אוטומטי, חזק , פרקטי, נוח , בטיחותי ומהנה לנהיגה. נוסע כ-30K בשנה הרוב בין עירוני. לא חשוב חסכון בדלק (מקבל החזר). כן צריך רכב אמין- ולא אקזוטי מדי. לא פוסל ג'יפונים אבל לא מתלהב מהקטגוריה (אני חשבתי אותו הדבר אבל בסוף יצא שכן הלכתי על 2008). היום הוא עם פורד פוקוס 2016. הרכב יושבת לאחר תאונה. בינתיים הוא מחפש פורד פוקוס 2022, קוגה 2022. מזדה 6 משנתונים יותר ישנים 2.5 ליטר. אילו עוד דגמים אתם ממליצים.
הודעה אחרונה מאת urich, -
אני צריך רכב אוטומטי שנוח להתנהל בו ביום יום מה קוסם במאזדה: העיצוב תחושת הפרמיום בתא הנוסעים (על הנייר) מערכת סטריאו טובה יותר - אני מאוד אוהב מוזיקה מה קוסם ביונדאי: אמורה להיות הרבה יותר ספורטיבית מהירה יותר מנוע בעל אופי ספורטיבי שיש טעם למשוך לקו האדום מערכת פליטה שנשמעת מצויין חדה יותר שאלה שאני לא כל יודע איך לענות עליה: מה יותר חשוב לי? חוייה ביום יום, ברכב שקט, נעים ונוח שכיף להעביר בו את הזמן לעבודה או מקסימום חיוך בכביש המפותל בסופ"ש? האם מישהו נהג במאזדה ויודע אם יש בכלל טעם לצאת איתה לטיול נהיגה?
הודעה אחרונה מאת mcshmupi, -
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 6 תגובות
- 151 צפיות
אחרי 20 שנה של רכיבה על אופנוע, הוא נגנב , ובהגיעי לגיל 50 , החלטתי לעשות את המעשה הסביר ולעבור לרכב. נסיעה יומית תל אביב רחובות - פקקים מעצבנים בעיקר בדרך חזור, זה רכב שיהיה שני במשפחה. סדר גודל 15K ק״מ בשנה מחפש משהו קטן נוח חסכוני ואמין , חקרתי את הרכב והצ׳טים והגעתי למסקנה שהקליאו מודל 2022-23 יכול להיות תמורה טובה לכסף מצד שני, צרפתית, והחששות צפים… חיפשתי פה ביקורת והתבלבלתי יותר , סוגי גירים, מנועים רצועות ומכלולים… האם אפשר לקבל עצה לגבי קליאו מודל 2023, רמת גימור RS Line ? יתרונות/ חסרונות והאם יש עדיפות למשהו אחר בתקציב של 80k-90? אגב, איך פריסבי מבחינת חברה? אמינים או להתרחק? …
הודעה אחרונה מאת axSupreme, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 5 תגובות
- 159 צפיות
אשמח לעזרה בהבנת הטופס בדיקת רכב לפני קניה יונדאי איוניק 2018 74 אלף קילומטר 65 אלף שקל
הודעה אחרונה מאת yahaga, -
-
מעונין לרכוש רכב קראוסובר זול עד 30 אלף בערך ראיתי שהקוגה נמכר בזול דובר כאן רבות על בעיות במנוע האם יש למישהו מידע בנושא כמו כן מה ההבדלים ברמות הגימור ובהנעה 2 על 4 ו4 על4
הודעה אחרונה מאת TZR84, -
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 6 תגובות
- 200 צפיות
מחפש המלצה לרכב בתקציב של כ־70-75 אלף ש״ח בערך זה יהיה הרכב הראשון שיהיה בבעלותי, ובעיקרון אני הנהג היחיד ואסע לבד 90% מהזמן. רוב הנסיעות יהיו עירוניות, בעיקר בחיפה, ובסופי שבוע יהיו גם נסיעות ארוכות יותר לירושלים. העדפות: שנתון כמה שיותר גבוה במסגרת התקציב, רכב משפחתי ולא סופר מיני. עדיפות לרכב גבוה אם אפשר, ואם יש אבזור נוח ונחמד לנהג זה בהחלט בונוס. חשוב לי שהרכב יהיה אמין ובטיחותי, אבל גם שלא יהיה חלש מדי. אני מחפש רכב עם כוח סביר, שיהיה נעים וכיף לנהיגה, ולא כזה שמרגיש מתאמץ בכל עקיפה או עלייה. לדוגמא, ניסיתי Honda HR-V והיא הרגישה לי עגלה. גם לא סוזוקי קרוסאובר כי נסעתי עליו הרבה ולא עפתי על הרכב. אשמח להמלצות
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 עוקבים
- 53 תגובות
- 2 אלף צפיות
הי שלום לכל החברים מחפש לקנות 7 מקומות עד 60 אש"ח הציעו לי ניסאן אקסטרייל 2017 דיזל 140,000 ק"מ מחיר הרכב כ- 55,000 ועוד נשאר קצת ליישור קו - במסגרת התקציב. איך הרכב? אמינות? צריכת דלק? בנוסף, אף פעם לא היה בבעלותי רכב דיזל, מה המשמעויות? במקביל, המליצו לי הרבה על מיצובישי אאוטלנדר שהוא אמין מאוד מצד שני הוא יקר בהרבה, בשביל להיכנס בתקציב שלי אני צריך לרדת לשנתון 2014 או שנתון 2016 עם 230,000 ק"מ תודה רבה לכל העונים 🙂
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 81 צפיות
מה אומרים על פולקסווגן קאדי מקסי 2010 דיזל קומבי 1900 סמק?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 עוקבים
- 19 תגובות
- 765 צפיות
מתייעץ פה בפורום לראשונה. מחפש לקנות רכב יד שנייה בתקציב לא גדול 23,000 גג. עד היום היה לי פיאסטה 2012 שקיבלנו.(האמת עשה את העבודה אילולא זה שלא היה מתוחזק טוב לפני) נמאס לי לחפש יפניות בשנתונים ישנים קילןמטראז גבוה ומחיר בשמיים . מתלבט על פורד קוגה 2014 132,000 קילומטר או מאליבו 2016 140,000 קילומטר . איזור מחירים שלהם 20 עד 23 מישהו מכיר יודע להמליץ או להזהיר מהרכבים האלה. וכן כמה באמת דלק הם לוקחות מבין לבד שזה לא הונדה סיוויק.
הודעה אחרונה מאת ראובי, -
-
- 5 עוקבים
- 5 תגובות
- 364 צפיות
היי, שוקל לרכוש יונדאי אלנטרה N ידנית. עשיתי נסיעת מבחן (ולא היה צורך לשלם מקדמה). רכב מרשים מאוד מבחינה דינאמית. יש עוד רכב בבית שכנראה יהיה הרכב הראשי, אבל גם האלנטרה צפויה לשמש את המשפחה מידי פעם. מעריך שלא תיסע יותר מ-10000 ק"מ בשנה. אציין שמעולם לא החזקתי רכב ספורטיבי, אבל זה חלום ישן שלי. רוב הזמן ישמש כדיילי, מידי פעם ישמש לנסיעה דינאמית ברחבי הארץ, לא מתכנן לעלות על מסלולים. מנסה להבין עלויות אחזקה כדי לקבל תמונה לאן אני נכנס. מודע לצריכת הדלק, מודע למחירי הצמיגים. ניסיתי לקבל מהשירות של יונדאי שגרת טיפולים ועלויות אבל הם לא ממש משתפים פעולה. מצאתי מחירון חלפים של כולמוביל (https://www.colmobil.co.il/spareparts/) וישבתי קצת עם GEMINI בשביל להבין מה המק"ט…
הודעה אחרונה מאת GTאי, -
- 2 עוקבים
- 0 תגובות
- 97 צפיות
אחרי בחינה של כמה אופציות לרכבים, הגעתי למסקנה שצריך לחזור לשולחן השרטוטים. אשתי ואני לא מצליחים להחליט איזה רכב אנחנו בכלל צריכים. כרגע יש לנו תינוקת וכלב גדול. מתכננים אולי להתרחב בעוד כשנתיים. כרגע יש לנו MG3 שנצטרך להחזיר בסוף החודש. אשתי טוענת שהוא קטן מידי, במיוחד כשגם הכלב יושב מאחורה ויש הרבה מטען. באופן אישי אני חושב שכרגע הרכב מספיק ובמקרה הנדיר (שקורה אולי פעם ב 3-4 חודשים), אמנם צפוף בתא מטען אבל יש מקום. רוב הזמן הרכב נוסע ריק או שזה רק שלושתנו. אנחנו מחפשים לקנות או לשכור רכב. הנסועה הצפויה באזור 15K-20K בשנה, לרוב בין עירוני. לאשתי לפעמים יכולות להיות קצת נסיעות בשטח בגלל העבודה אבל אני לא בטוח…
הודעה אחרונה מאת NewNotYoung, -
-
- אחראי פורום
- 7 עוקבים
- 19 תגובות
- 537 צפיות
אני עומד כרגע בפני הצעה של רכישת רכב רנו גראנד סניק 2021 מנוע 1300 מפריזבי היה עד עכשיו בליסינג נהג יחיד עשה 80000 קמ רוצים עליו 60000 יש היסטורית טיפולים מלאה הרכב עבר את כל הטיפולים עוד לפני הזמן לדוגמא עשו לו כבר את הטיפול של 100 אלף ויש אחריות ל3 שנים אבל היא מחריגה הרבה מכלולים יקרים ברכב כמו קלאצים מוח גיר ואלקטרוניקה אשמח לשמוע את חוות דעתם של חברי הפורום ובמיוחד אם יש מהם שמכירים את הרכב באופן אישי האם זו עסקה משתלמת אני נוסע כל יום כ 40 קמ עירוני ובין עירוני ומתכוין להחזיק בו כמה שנים טובות כך שירידת הערך והקושי למכור פחות רלונטי כרגע השאלה היא בעיקר האמינות והמכניקה
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
שלום, אני מתלבט לרכב ראשון עבורי בין Seat Ibiza 2026 FR ל-Peugeot 208 GT. עשיתי עליהם נסיעת מבחן וקשה לי להחליט מה עדיף.
הודעה אחרונה מאת kingcars, -
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 8 תגובות
- 233 צפיות
שלום, מחפש רכב עד 20 אלף- לא סופר מיני אבל כן מיני (פיאט פנדה, סיאט איביזה, סוזוקי סוויפט וכו) בעיקר מה שאני מחפש זה שתהיה אמינה וחסכונית - כמה שפחות להתעסק במוסכים, ובעיות. (ושנסיעות בין עירוניות לא יהיו נוראיות) אשמח לקבל המלצות על דגמים מאוד אמינים ומה צריך לבדוק לפני כדי לראות שאין לרכב בעיות שחוזרות?
הודעה אחרונה מאת urich, -
-
- 4 עוקבים
- 2 תגובות
- 261 צפיות
בהמשך לדיון בשירשור הזה חשבתי שנוכל להעלות פה כלים כמו שיצר @חד אופן נוכל לדון על הצעות לייעול או בקשות לכלים נוספים. כל זה מתוך מחשבה שיש כאן אנשים מוכשרים שמסוגלים לתת פתרונות לבעיות שיש לנו עם לוחות הרכב השונים. מי יודע, אולי מפה תגיע הישועה למצב הנוכחי של שוק הרכב. אני מודה מראש לכל מי שמבין שאם יכולתי, הייתי בונה בעצמי את הכלים האלה, הייתי בעצמי פותר את הבעיות שאני נתקל בהן ולא מסתמך על טוב ליבם ויכולות של אחרים. מנהלים: אם יש מיקום יותר טוב לשירשור, או שמיותר בעיניכם השירשור, ההמשך לשיקול דעתכם ותודה מראש.
הודעה אחרונה מאת Tal7, -
-
- אחראי פורום
- 6 עוקבים
- 11 תגובות
- 445 צפיות
שלום וסליחה מראש אם פרסמתי במקום הלא נכון. אני מעוניין לרכוש רכב חדש מיבוא מקביל (אצל יבואן הרשמי מבחר דגמים ורמות גימור פחות מדברות עליי). מצאתי את 2 הסוכנויות odysseycars ו eurodriveשיודעים לתת או מחיר יותר טוב או לייבא דגם שאין אצל יבואן העיניין הוא שלא יצא אף פעם לרכוש דרך יבוא מקביל, גם אין לי מישהו שאני מכיר שעשה זאת. אשמח מאוד לשמוע חוויות שלכם או של אנשים שאתם מכירים שעברו תהליך דומה. בתושה מראש.
הודעה אחרונה מאת GTאי, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 8 תגובות
- 237 צפיות
בס"ד שלום רציתי שתעזרו לי לקנות רכב אמין. המחיר הוא 100-110 אלף. לפחות שנת 2023 רכב גבוה 5 מקומות ולא חשמלי, לא חייב היברידי מה שיותר טוב אם בנזין מה שניראה לכם מה ההמלצות? תודה
הודעה אחרונה מאת 89cody, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 8 תגובות
- 182 צפיות
שלום לכולם, מאז השחרור (7 שנים) אני נוסע על יונדאי i10 ידנית ועכשיו אני רוצה להחליף לרכב אחר בחרתי רכב ידני כי בכל מקום קראתי שגיר אוטומטי יש לו יותר תקלות מגיר ידני ובמיוחד ברכבים גרמניים שיש לו DSG7 בעייתי. הייתי רוצה סקודה פאביה ידנית חדשה אבל לצערי משנת 2021 הם מייבאים רק אוטומט אז אני מבין שבמוקדם ובמאוחר אצטרך לקנות רכב אוטומט. וראיתי ברכבים גרמניים שיש בעיה עם הגיר DQ200 DSG7/מכטרוניקס ושהתקלה יכולה לקרות תקופה קצרה אחרי הקנייה והוא עדיין נמצא ברכבים חדשים. לא הצלחתי להבין האם זה תקלה נפוצה או שזה תקלה באחוז נמוך מהרכבים ורציתי לשאול אותכם האם זה משפיע על סקודה פאביה חדשה? אשמח שתעשו לי סדר כי זה יהיה קצת מבאס לקנות רכב ב140…
הודעה אחרונה מאת saar5555, -
-
שלום לכולם, נפצעתי קשה במלחמה והגיע הזמן לתחבורה רצינית ונוחה, ב3 השנים האחרונות יש לי טסלה מודל 3. להלן הפרמטרים: 1. הרכב חייב להיות חדש מהיבואן - לא 00 ולא נעליים, דרישה של אגף השיקום 2. רכב גדול ונח - לטסלה בקושי הצלחתי להכנס עקב פציעות מרובות בגפיים 3. שמירת ערך - צריך למכור עצמאית ולהחליף אחרי 3.5 שנים לכן צריך לשמור על ערכו 4. לא חשמלי - עברתי בית ואין לי עמדת טעינה, אחרת טסלה Y החדשה היית אופציה 5. צריכת דלק, ביטוח יקר ואיבזור מרבי - מוכן להתפשר פה, אין כלכך ברירה במחירים האלה 6. תקציב 350k-450k - זה ישמע מצחיק, אבל אי-אפשר פחות מזה לנד קרוזר זאת הבחירה היחידה שלי? גם פה בתקציב נכנס רק האיבזור הבסיסי יחסית …
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
- אחראי פורום
- 11 עוקבים
- 23 תגובות
- 708 צפיות
היי חברים. אבי ז"ל נפטר לא מזמן. עד היום השתמשתי ברכב שלו לצורך הסעתו ולצרכי האישיים. משום שהחלטנו למכור את הרכב כנראה בקרוב מאוד מחפש המלצה לרכבים מנהגים מנוסים ושמכירים את השוק. אין לי נסיון בשוק הרכבים, אי לכך רוצה לרכוש בקרוב בחברת טרייד אין או משהו דומה רכב שעבר בדיקות וללא חשש גדול לנזק/בעיות. אין לי רצון וזמן להתעסק עם אנשים פרטיים ועם רכבים שאולי במצב לא טוב. כרגע התקציב בין 35-50 אלף. מעדיף לא להוציא יותר אבל אם ישתלם תשמעותית להוסיף עוד קצת אשקול זאת. אם אפשר לחסוך בלי השפעה משמעותית לאיכות עדיף לחסוך. 1. נקודות קריטיות: -רכב כמה שיותר אמין וללא תקלות, עם חלקי חילוף זולים ומצויים במקרה הצורך/בדיקות ש…
הודעה אחרונה מאת motior, -
-
- 3 עוקבים
- 3 תגובות
- 232 צפיות
יש עכשיו מבצע במועדון הייטקזון עם הנחה של כ-8% על טויוטה יאריס קרוס חדשה. רמת הגימור שם היא Style שלא קיימת בארץ, אמרו לי אבל שזאת לא אמורה להיות בעיה ושמחויבים לטפל ברכב. האם יש איזה שהם חסרונות? האם יש ירידת ערך אחרת בגלל שזה יבוא מקביל?
הודעה אחרונה מאת motior, -
רכישת 2 רכבים
מאת דבלה- 2 עוקבים
- 1 תגובות
- 109 צפיות
אני צריך לרכוש 2 רכבים, לאחר חזרה לארץ מתקופה ארוכה בחו"ל. מאחר ואין לי מושג איך, למה וכמה הייתי רוצה המלצה על חברה שמייעצת ברכישת הרכב מהחיפוש עד קבלת מפתח ומה שבאמצע. יש למשהו המלצה? האם זה באמת כדי, להבנתי החלק שהם יכולים לחסוך בעלות הרכישה/בדיקה הם לוקחים כעמלת העבודה. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת sperial,
-
מי מחובר 43 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 281 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yosi554
- SlowRide
- Stavik
- RedLabel
- 106turbo
- Yoyo770
- yoav911gt2
- asix
- motior
- Iwind
- tan tan
- amlh
- בנס
- mcshmupi
- matan_mil
- דוד495
- stx
- סולל הדרך
- yoni162
- DubelBoom
- _slayer_
- itaysamurai
- Liquidator
- שביט
- hunter22
- gpm11
- גולדן191
- yor2
- Michazzz
- הרקוליטו
- Step
- Tal7
- איציק נ.
- hondacivic02es
- Rongaflugen
- parnuk
- Igalz
- amosbmw
- פיזיקאי שימושי
- יבגניפ
- eladts
- Ragnar
- EliC25
