Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ציריה התפרקה לי באמצע נסיעה


asher
שימו לב! השרשור הזה בן 7364 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אתמול למדתי על "רטוב" מה שנקרא שתמיד תמיד עדיף לנסוע זהיר ולא משנה אם אין תנועה או יש או לא יודע מה!

שבת בבוקר אני מתניע את האוטו נוסע לחבר שלי ,אני נוסע רגוע רגוע אחרי איזה 10 דקות נהיגה אני שומע בוווום!!! קררררררררררררר חריקה שחבל על הזמן שנייה לא עברה ואני פוגע באבן שפה ונעצר.

אני מכבה את האוטו יוצא החוצה ורואה שהגלגל עומד הפוך לגמרי..במקום לפנות ישר הוא פונה לצד! מתברר שהבוי ג'וינט יצא לגמרי והציריה ניטלשה מהדיפרנציאל וכל השמן נזל.. :(

וכל זה אחרי שעשיתי תיקון לכל הפרונט של האוטו חודשיים לפני!!!

בקיצור מזל שהייתי רגוע ונסעתי על 40-30..לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם הייתי נותן קצת עם האוטו והיו הולכי רגל על המדרכה..

והינה עוד דוגמא שלא טלויה באיך אחנו נוהגים ושתמיד שווה לנהוג לאט יותר.. :!:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול למדתי על "רטוב" מה שנקרא שתמיד תמיד עדיף לנסוע זהיר ולא משנה אם אין תנועה או יש או לא יודע מה!

שבת בבוקר אני מתניע את האוטו נוסע לחבר שלי ,אני נוסע רגוע רגוע אחרי איזה 10 דקות נהיגה אני שומע בוווום!!! קררררררררררררר חריקה שחבל על הזמן שנייה לא עברה ואני פוגע באבן שפה ונעצר.

אני מכבה את האוטו יוצא החוצה ורואה שהגלגל עומד הפוך לגמרי..במקום לפנות ישר הוא פונה לצד! מתברר שהבוי ג'וינט יצא לגמרי והציריה ניטלשה מהדיפרנציאל וכל השמן נזל.. :(

וכל זה אחרי שעשיתי תיקון לכל הפרונט של האוטו חודשיים לפני!!!

בקיצור מזל שהייתי רגוע ונסעתי על 40-30..לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם הייתי נותן קצת עם האוטו והיו הולכי רגל על המדרכה..

והינה עוד דוגמא שלא טלויה באיך אחנו נוהגים ושתמיד שווה לנהוג לאט יותר.. :!:

 

אתה מדבר על משהו שאין אפשרות (או שיש ?) לחזות ... באותה מידה יכולת ללכת ברחוב והיה נופל עליך חרא של ציפור ... זה לא משהו שאפשר לצפות .. אבל בגלל זה לא הולכים בחוץ יותר , כי יש ציפורים .. ?

 

אין מה לעשות , בכביש מהיר צריך לנסוע 100 , ואם דבר כזה היה קורה לך בכביש מהיר... אחי ... תלך לרב בשכונה שלך שיתן לך ברכה שאתה חי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול למדתי על "רטוב" מה שנקרא שתמיד תמיד עדיף לנסוע זהיר ולא משנה אם אין תנועה או יש או לא יודע מה!

שבת בבוקר אני מתניע את האוטו נוסע לחבר שלי ,אני נוסע רגוע רגוע אחרי איזה 10 דקות נהיגה אני שומע בוווום!!! קררררררררררררר חריקה שחבל על הזמן שנייה לא עברה ואני פוגע באבן שפה ונעצר.

אני מכבה את האוטו יוצא החוצה ורואה שהגלגל עומד הפוך לגמרי..במקום לפנות ישר הוא פונה לצד! מתברר שהבוי ג'וינט יצא לגמרי והציריה ניטלשה מהדיפרנציאל וכל השמן נזל.. :(

וכל זה אחרי שעשיתי תיקון לכל הפרונט של האוטו חודשיים לפני!!!

בקיצור מזל שהייתי רגוע ונסעתי על 40-30..לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם הייתי נותן קצת עם האוטו והיו הולכי רגל על המדרכה..

והינה עוד דוגמא שלא טלויה באיך אחנו נוהגים ושתמיד שווה לנהוג לאט יותר.. :!:

 

אתה מדבר על משהו שאין אפשרות (או שיש ?) לחזות ... באותה מידה יכולת ללכת ברחוב והיה נופל עליך חרא של ציפור ... זה לא משהו שאפשר לצפות .. אבל בגלל זה לא הולכים בחוץ יותר , כי יש ציפורים .. ?

 

אין מה לעשות , בכביש מהיר צריך לנסוע 100 , ואם דבר כזה היה קורה לך בכביש מהיר... אחי ... תלך לרב בשכונה שלך שיתן לך ברכה שאתה חי :)

 

 

נתחיל ברוח טובה -

 

"שנים סינים עם כינור גדול,

ישבו בצד הכביש ו- קישקשו בקול גדול,

בא חבר (פרום) גירש אותם וזה הכל,

שנים סינים עם כינור..."

 

ועכשיו ברצינות,

חשוב מאד להבין, כמו שדברים בנהיגה לא קורים פתאום, כך גם עצות חסרות בסיס שניתנות בפורום ע"י אנשים ללא הבנה מינימלית בשליטה ברכב - שוות כקליפת השום !

 

א. את העובדה שהאוטו נכנס לתת-היגוי רואים בעינים. אבל כשרואים זה כבר מאוחר מדי ! לתת-היגוי יש סימנים מוקדמים (בניגוד להיגוי יתר), ולכן ניתן לחזות, לתקן, ולהיחלץ ממנו.

ב. אין זה משנה אם היה חרא של ציפור או לא, וגם לא אם נסעת 40 או 100. אם אתה לא יודע להתאים את המהירות לתנאי הדרך, אתה לא יודע לקרוא את הכביש, אתה לא יודע לזהות מצבי חירום מבעוד מועד, זה רק עניין של זמן עד שיקרה משהו (והנה קרה).

 

אז אם להפיק משהו חיובי מהמקרה, זה ללמוד שנהיגה לא מסתכמת בסיבוב ההגה ולחיצה על הדוושת, צריך לדעת לשלוט במכונה הזו, שאם לא כן הדברים יגמרו ברע.

 

דני G.

(remmib)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי דני.

 

אפשר בבקשה לדעת מה היו הסימנים המוקדמים שהוא היה אמור לראות....?

הרי הצירייה נשברה בפתאומיות, ברגע שנשברת הצירייה מן הסתם אין לו מה לעשות. זה לא תת היגוי כמו שכל אחד נכנס, אלא לפי מה שהבנתי ממה שקראתי זה שנשברה לו הצירייה ברכב, ולכן האוטו נכנס לתת היגוי. מה הוא יכל לעשות ואיך הוא יכל לזהות...?

Back to the original - NC again.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השארתי את הת'רד הזה רק בגלל שדני כתב (ושר שירים) כל כך יפה :wink:

 

אני גם לא בדיוק מבין מה קרה שם, מה שאני יודע זה שככה לא כותבים כותרת (שתבינו - הכותרת הייתה "אמאלה!").

 

כותב ההודעה מוזמן להסביר את עצמו קצת יותר טוב. בכל מקרה - כדאי שיבדוק מה קרה שם בדיוק, כי דבר כזה בהחלט לא אמור לקרות. ואם הרכב עבר תיקון בפרונט לפני כמה זמן - אולי זה קשור...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וד"א ... סתם שאלה טכנית....

איך נהרסת ציריה "פיתאום"?

מה עם תקתוקים?

מכות קטנות בהגה ושאר סממנים קטנים? היו קודם ?

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתמול למדתי על "רטוב" מה שנקרא שתמיד תמיד עדיף לנסוע זהיר ולא משנה אם אין תנועה או יש או לא יודע מה!

שבת בבוקר אני מתניע את האוטו נוסע לחבר שלי ,אני נוסע רגוע רגוע אחרי איזה 10 דקות נהיגה אני שומע בוווום!!! קררררררררררררר חריקה שחבל על הזמן שנייה לא עברה ואני פוגע באבן שפה ונעצר.

אני מכבה את האוטו יוצא החוצה ורואה שהגלגל עומד הפוך לגמרי..במקום לפנות ישר הוא פונה לצד! מתברר שהבוי ג'וינט יצא לגמרי והציריה ניטלשה מהדיפרנציאל וכל השמן נזל.. :(

וכל זה אחרי שעשיתי תיקון לכל הפרונט של האוטו חודשיים לפני!!!

בקיצור מזל שהייתי רגוע ונסעתי על 40-30..לא רוצה לדמיין מה היה קורה אם הייתי נותן קצת עם האוטו והיו הולכי רגל על המדרכה..

והינה עוד דוגמא שלא טלויה באיך אחנו נוהגים ושתמיד שווה לנהוג לאט יותר.. :!:

 

 

מה הקשר ציריה לזה שאחד ממוטות ההגה שלך נשברו ו\או אחד התפוחים נגזר\נשבר ו\או השתחרר ממקומו יצא מהתושבת שלו וגרם לכל זה?!?!?!?

 

 

למה לכתוב שטויות אם אין לך מושג מה אתה כותב?!?!? מה זה לעזאזל בוי-ג'וינט????????

 

 

 

בקיצור, כמו שאתה מתאר את זה לדעתי, ומאוד לדעתי יש קשר הדוק בין הכיוון פרונט שעשו לך באופן חאפרי מאוד לזה שכמעט הלך לך חצי אוטו :)

 

 

מה שקרה נשמע נורא פשוט, לא סגרו טוב את האומים של התפוח של ההגה בצד אחד (שנפתח כמובן במסגרת כיוון הפרונט) הוא השתחרר עם הזמן ואז פשוט ניתק ממקומו, בעקבות זה ושהאוטו היה בתזוזה ומשקל האוטו היה על הגלגל כל עול שימור הכיוון של הגלגל נפל על הציריה ועל המפרק שלה והיא מצידה לא יכולה הרי לשמור על הכיוון של הגלגל היא פשוט הסתובבה עד קצה הפיתול שלה ונתלשה מהמקום החלש ביותר האפשרי - נקודת החיבור שלה לדיפרנציאל - שם היא מוחקזת על ידי פין אבטוח ותו לא. (כי בדרך כלל היצרן לא לוקח בחשבון מכונאי חאפר שלא סוגר אומים)

זה מה שקרה לדעתי.

אני הייתי הולך למוסך או מביא בוחן שיבדוק את האוטו והולך לכסח את המכון שעשה לך כיוון פרונט.

 

 

אה, וגם מפרסם את זה, לכולם, מי זה המקום הזה שעשה לך כזה טיפול חאפר באוטו.

 

 

 

רון.

-אני מצטער אם אני נשמע מעט כועס, בדיוק קראתי את ההודעה של דייויד על זה שהוא פורש ועוד כולי סוער בגלל זה-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקום לכתוב תגובה מתוך "עצבים", אתה צריך לנשום עמוק, להתרווח ולקרוא שוב את ההודעה.

אתה עושה רושם של אחד שמבין ברכב, אז בוא ואבהיר לך מספר דברים:

בוי ג'וינט
= בולג'ונט = תפוח סרן.

 

מה שקרה נשמע נורא פשוט, לא סגרו טוב את האומים של התפוח של ההגה בצד אחד (שנפתח כמובן במסגרת כיוון הפרונט) הוא השתחרר עם הזמן ואז פשוט ניתק ממקומו

מצירוף של ההבהרה שלי עם הסברך נובע שהתפוח שהשתחרר הינו תפוח הסרן ולא תפוח קצה ההגה.

רק במקרה של תפוח סרן שמשתחרר, ציריה יכולה להנתק ממקומה.

במקרה שתפוח קצה הגה ישתחרר הגלגל יהיה חופשי על צירו אך לא יקרוס.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקום לכתוב תגובה מתוך "עצבים", אתה צריך לנשום עמוק, להתרווח ולקרוא שוב את ההודעה.

אתה עושה רושם של אחד שמבין ברכב, אז בוא ואבהיר לך מספר דברים:

בוי ג'וינט
= בולג'ונט = תפוח סרן.

 

מה שקרה נשמע נורא פשוט, לא סגרו טוב את האומים של התפוח של ההגה בצד אחד (שנפתח כמובן במסגרת כיוון הפרונט) הוא השתחרר עם הזמן ואז פשוט ניתק ממקומו

מצירוף של ההבהרה שלי עם הסברך נובע שהתפוח שהשתחרר הינו תפוח הסרן ולא תפוח קצה ההגה.

רק במקרה של תפוח סרן שמשתחרר, ציריה יכולה להנתק ממקומה.

במקרה שתפוח קצה הגה ישתחרר הגלגל יהיה חופשי על צירו אך לא יקרוס.

 

עמית

 

 

 

לפי מה שאתה אומר עמית, מה שקרה הוא הנתקות של תפוח סרן ואז הגלגל אמור ליטות על הצד, בכזה מצב אתה נשאר עם יכולת היגוי, מכיון שהציר האנכי של הגלגל עדיין מוחזק על ידי הבולם מלמעלה ככה שיש מצב שניתן לסובב את הגלגל.

לפי מה שהבחור פה מספר, הגלגל שלו פשוט לא היה ישר אלה פנה החוצה או פנימה, כך שההגיון אומר, לפי מה שאני מבין מדבריו שמדובר בתפוח הגה שניתק.

דבר זה לא סותר כמובן את ענין הציריה שניתקה אף היא, כי אם אתה משחרר את תפוח ההגה הגלגל יכול לקבל זווית צידוד גבוהה כל כך שהמפרק בציריה לא יכול לעמוד בו, ואז מסיבוב הגלגל הציריה פשוט תתלש ממקומה בנקודת החיבור החלשה ביותר שלה (אני חוזר על עצמי...)

במידה והיה זה תפוח סרן שמשתחרר הגלגל היה אמור לקרוס פנימה או החוצה,אבל בכל מקרה לא לצדדים...

 

 

אגב, בקשר לכעס, אני באמת מתנצל על אזכור הטעות, שודאי נעשתה בתום לב... ראה זאת כמחוק...

 

 

רון.

-מיותר לומר שהבנתי שמדובר ב-בולג'וינט, שהוא אגב מפרק כדורי, ולאוו דווקא תפוח הסרן...-

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתם לקחת בחשבון שניתוח התוצאות ברכב, נעשה לאחר הפגיעה במדרכה שלבטח תרמה את שלה לנזק.

 

אלא, שלפי תאור הדברים, ומהנסיון הרב שלי בתיחקור תאונות (מה שלא עשיתי במקרה הזה, אלא הסתמכתי אך ורק על הכתוב), התחושה שלי היא שהחלק לא נשבר לפני הפגיעה במדרכה, אלא דווקא מעצם הפגיעה עצמה.

 

כלומר - תת-היגוי > מדרכה > פגיעה חזקה > נזק > מבט על הנזק > כתיבה בפורום..

 

אבל, ייתכן גם שאני טועה.

 

דני G.

(remmib eht)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7364 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...