Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכוויתי קשות ממרום הצמרת. רצו לפרק את המנוע של הוולקן היקרה שלי לטפל ב"בעיה" לא קיימת. למסכנה אין היום מוסך. חרשתי את הפורום ויצאתי מבולבל. ליטל כן או לא? מישהו מכיר את מוסך הצומת בבני-ברק? אנא הושיטו עזרה.

פורסם

איזו בעיה לא קיימת ?

 

אם אתה מחפש מחלקת דיאגנוסטיקה טובה, פנה למוסך הדקל באזה"ת הרצליה.

המלצות נוספות על מוסכים ובעלי מקצוע תמצא פה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

זה היה לפני יותר משנתיים במהלך טיפול תקופתי שגרתי. טענו שמצאו נזילה של מים לתוך איזה שמן במנוע ושצריך לפתוח את המנוע ולראות במה מדובר. רצו משהו כמו 2500 ש"ח והזהירו שעלול להיות גבוה יותר אחרי שיפתחו. סירבתי לתקן כי לא נראה לי אמין הסיפור. מאז עברו כאמור יותר משנתיים ועוד לא ראיתי אינדיקציה לבעיה כלשהי...

פורסם
זה היה לפני יותר משנתיים במהלך טיפול תקופתי שגרתי. טענו שמצאו נזילה של מים לתוך איזה שמן במנוע "איזה שמן במנוע"?.. יש רק שמן אחד שם וזהו שמן המנוע עצמו. דרך אגב, אני פעם נסעתי 3 (!) שנים עם ראש מנוע דולף (מעביר קומפרסיה למים ומים לאגן) עד שהיה לי מספיק אצ'ה - פצ'ה לתקן. אבל אז הייתי צעיר וטיפש. כמובן ששלמתי כפול ומכופל בגלל שמשכתי כול כך את הבעיה ונגרם נזק גם למכלולים אחרים. לפי שמך אני מבין שהינך בעלים של סיטרואן וולקן. אז קודם כול, יש לך אוטו טוב ודבר שני - לרכב כזה אני ממליץ לך על מוסך גבע (משה גבע) ברחוב תושיה, תל אביב (מול "דיסקל").
:-D :-D בהצלחה!
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון: אחרי התלבטויות רבות, בחרתי לבסוף לנסות את מוסך גבע ברח' התושיה 24, תל-אביב (מורשה לפיז'ו וסיטרואן). היו לו מעט המלצות בפורום, אך כולן היו חיוביות. ליטל קיבל לאחרונה מספר ביקורות קשות והוא נראה לי גם עמוס מדי. ההימור היה מוצלח! משה גבע בעל המוסך הוא יקה, פדנט, ישר, מקצוען ובעיקר יודע להעריך את כספו היקר של הלקוח המקבל ממנו שירות. הטיפול כלל טיימינג, משולשים קדמיים, מוטות ייצוב, הכנה לטסט ועוד... ממליצים בחום. רן והוולקן.

פורסם

רן, טוב לשמוע שמצאת בעל מקצוע שאתה יכול להמליץ עליו.

אנא פרסם את הודעתך פה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7312 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...