הדור ה-3 של המשפחתית הקומפקטית של יונדאי ביצע קפיצת מדרגה משמעותית לעומת הדור הקודם, הפעם מדובר במכונית שלמה ובוגרת מבעבר, הן מבחינת עיצובית והן מבחינת איכות והתנהגות. ה-i30 מציעה תא נוסעים מרווח ומצוייד היטב כבר מגרסת הבסיס, כאשר רשימת האבזור כוללת חבילת מערכות בטיחות מקיפה למדי. ה-i30 מקבלת הפעם גם יחידת הנעה מודרנית עם מנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר המשודך לתיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים.
אבזור, מרווח פנים.
נוחות נסיעה.
אטרקטיבית מבעבר
יונדאי i30N היא הניסיון הראשון של היצרנית בהוט האצ' אמיתית. איתי יצא לבדוק האם הם התחילו חזק או שכאבי הגדילה חזקים מדי
"לא ראשונה מסוגה, כן אבן דרך משמעותית". גרסת הביצועים של יונדאי i30 נוחתת בארץ - נהיגה ראשונה שהשאירה הרבה שאלות ועוד יותר טעם של עוד
מקסים לקח את יונדאי i30 החדשה למבחן והחליט שזו הזדמנות מצוינת לדרוך לגרמנים שוב על יבלות ההדחה שלהם מהמונדיאל
יונדאי משיקה את דגמי 2018 עם דור חדש ל-i30, טוסון טורבו, סונטה מחודשת ובקרוב גם איוניק חשמלית
עם עיצוב מוקפד ואלגנטי, מנועי טורבו ותיבת הילוכים בעלת מצמד כפול ברור לגמרי שאירופה הקלאסית נמצאת על הכוונת של יונדאי i30 החדשה