פיג'ו 208 הגיעה לאוויר העולם במטרה ברורה להיות שוב סופר-מיני מובילה. לאחר שסדרות ה-205 וה-206 של פיג'ו נחשבו לאמות המידה של קטגוריית הסופר-מיני בכל הקשור לנוחות נסיעה או להתנהגות כביש, כששתיהן הופכות לדגם הנמכר ביותר של היצרנית (קודם ה-205 ולאחר כעשור גם ה-206), הגיעה ה-207. אין דרך אחרת לסכם את תקופת שירותה של ה-207 במדי פיג'ו מלבד מילה אחת – אכזבה. ה-207 לא הייתה מכונית רעה בכלל, היא פשוט הייתה המכונית שפיג'ו לא הייתה אמורה מעולם להיות. גדולה מידי, כבדה מידי וגרמנית מידי. עם פיג'ו 208 מנסה היצרנית לחזור לנוסחה המנצחת של שנות ה-80, ה-90 והעשור הראשון של שנות ה-2000. התוצאה היא סופר-מיני לא גדולה במיוחד, אבל מעוצבת למדי. המכונית עברה דיאטה רצינית בכל הקשור לממדים (האורך קוצר בכ-7 סנטימטרים) או למשקל העצמי בהשוואה ל-207 (שקוצץ בכ-150 קילוגרמים). תא הנוסעים עוצב בתצורה ייחודית למדי עם לוח שעונים קטן שיושב "מעל" ההגה ולא מאחוריו. גלגל ההגה קטן ויושב נמוך יחסית. זאת תנוחה שדורשת קצת התרגלות, אבל זה לא משהו שלא התרגלנו לראות בצרפתיות ההן "של פעם". לצידן של הגרסאות הרגילות מוצעת גם גרסת ה-GTi של פיג'ו 208. מדובר בגרסה ספורטיבית ונאה עד מאוד של ה-208, שמצוידת במנוע 1.6 ליטר טורבו עם 208 כוחות סוס. ממש כמו ה-GTi המיתולוגיות היא מחזירה את ההנאה לנהיגה ומציעה שפע של קסם לצד נוחות נסיעה סבירה לחלוטין. קצת חבל שרמת האבזור הבסיסית של ה-208 היא יותר מדי בסיסית, אחרי הכל התרגלנו כבר לקבל מערכת מולטימדיה או כיוון מראות חשמלי גם בדגמי הבסיס של המתחרים. במסגרת מתיחת הפנים של הדגם - נעשו שינויים עיצוביים בפגוש הקדמי ובפנסים מלפנים ומאחור, ומנוע ה-1.6 ליטר של הגרסה האוטומטית הוחלף במנוע 1.2 ליטר טורבו שמשודך לגיר אוטומטי עם 6 הילוכים (4 בעבר). בנוסף לכך להיצע המקומי נוספו 2 גרסאות - גרסה אוטומטית מוזלת וגרסת דיזל ידנית עם מנוע בנפח 1.6 ליטר.
צריכת דלק, ביצועים, נוחות נסיעה.
אבזור, בידוד רעשים.
סופרמיני מוצלחת.
תערוכת ז'נבה 2019 מתקדמת בפול גז וריכזנו עבורכם את כל הדגמים הסדרתיים המעניינים שיגיעו (אולי) לארץ בעתיד
פיג'ו משיקה את ה-208 קאפ, רכב מירוץ מופשט ומחוזק ומודיעה על יריית הפתיחה של ליגת מירוצים על טהרת ה-208
בסוף השבוע האחרון קרו שני דברים שהרעידו את הקרקע של הספורט המוטורי הישראלי, המסלול בערד אירח מירוץ אמיתי ראשון ולובינסקי הודיעה כי תתחיל לייבא פיג'ו 208 ייעודית למירוץ
פיג'ו ישראל מייקרת את ה-208 האוטומטית באלפי שקלים, מעכשיו - החל מ-99,000 שקלים