הדור ה-4 של קיה ריו ממשיך עם הנוסחה של הדור הקודם, עם ממדים נדיבים ביחס לקטגוריה (בסיס גלגלים של 258 ס"מ) שיוצרים תא נוסעים ותא מטען אשר יכולים להספיק בעבור משפחה צעירה. גם יחידת ההנעה נותרה דומה לזו של הדור הקודם עם מנוע בנזין 1.4 ליטר, אולם הפעם הגיר האוטומטי בעל 6 הילוכים ולא 4, מה שמסייע לשיוט נינוח יותר במהירויות בין עירוניות וניצול יעיל יותר של כוח המנוע למרות הספק נמוך יותר (100 כ"ס במקום 109 כ"ס). בניגוד לדגמים אחרים בהיצע הדגמים הנוכחי של קיה, הריו אינה מגיעה עם מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות ומסתפקת במובילאיי בהתקנה מקומית.
מוניטין אמינות, 7 שנות אחריות, נוחות נסיעה, מרווח פנים.
חוסר במערכות בטיחות אקטיביות, ביצועים.
נוחה ומרווחת, אך מיושנת.
טלקאר משיקה את מתיחת הפנים של קיה ריו שמקבלת עדכון לעיצוב, עוד מערכות בטיחות ומולטימדיה מתקדמת יותר. המחיר – 105,000 ₪
קיה ריו קיבלה יחידת הנעה חדשה ומערך בטיחות מקיף. יכול להיות שהיא הפכה מהמכונית שהכי קשה להצדיק בקטגוריה לזו שהכי קשה לפסול?
קיה ריו הישראלית מקבלת מנוע טורבו ותיבת הילוכים כפולת מצמדים. המחיר - 103,000 ₪
קיה ריו החדשה מכריחה אותנו לחשוב מחדש על מה המונח "סופר מיני" אומר. מתאימה למשפחה? או שהיא פשוט עדות לצמחיה המתמדת בדרישות
קיה ריו החדשה מגיעה לישראל עם עיצוב חדש, ממדים גדולים יותר, תיבת הילוכים מתקדמת יותר - אבל בלי בטיחות אקטיבית ועם אותו מנוע
הדור הבא של הסופר מיני של קיה - הריו תוצג רשמית בתערוכת פאריז הקרובה. בינתיים היא מציעה לנו הצצה לאיור של הדור הבא