סיטרואן קקטוס היא מכונית ייחודית למדי למראה. בסיטרואן הקדישו לא מעט מחשבה כדי להפוך את המכונית הזאת למיוחדת למדי, מספיק שונה מכל מה שאתם מכירים על הכביש כדי לגרום לכם לסובב את המבט ואולי גם להגיע בסופו של דבר לאולם התצוגה. זה עובד והמכונית העתידנית למראה הזו מרשימה למדי גם במציאות ולא רק בתמונות. תא הנוסעים כולל כמה אלמנטים עיצוביים ייחודים, כמו תא הכפפות שנפתח כלפי מעלה או ידיות הדלתות שנראות כמו ידית של מזוודה ישנה. רמת האבזור סבירה בסך הכל אך בדגם היחיד שמגיע ארצה חסרים כמה פריטי אבזור קטנים אך סטנדרטיים אצל רוב המתחרים, כמו הרמה לחלונות החשמל או חלונות אחוריים. המנוע היחיד שמוצע עם סיטרואן קקטוס בישראל בשלב זה הוא מנוע ה-1.2 ליטר 3 צילינדרים החדש של פיג'ו-סיטרואן. מדובר במנוע 3 צילינדרים טוב, אך הוא מעט חלש ומשודך רק לגיר ידני - קצת בעייתי בשוק הישראלי. לזכותה של הקקטוס יש לציין נוחות נסיעה מעולה שאינה באה על חשבון התנהגות הכביש, שנותרת מצויינת.
עיצוב חיצוני; נוחות נסיעה;
מנוע קצת חלש; אין גיר אוטומטי;
למי שמחפש רכב ייחודי למראה במחיר לא גבוה במיוחד;
: רכב משפחתי מצויין, חכם, ביצועיסט וחסכוני. תת דגם:1.2 טורבו FUN
המלצה -שימש אותי בעיקר בדרכים בין עירוניות. צריכת דלק בכביש פתוח 1:22. עירוני 1:14. משולב 1:17. ממשק מעצבן בהתחלה אך מתרגלים אליו. הרכב מרווח מאוד מקדימה, סביר מאחור. תא מטען מספק לשימוש משפחתי.
לחיוב - צריכת דלק, ביצועים מעולים בטורבו, אמין, גיר ידני נעים, כיף לנהיגה. מזגן מקפיא. סביבת נהג יפה ואיכותית. רמקולים סבירים.
לשלילה - הממשק המקורי של מסך המגע סה"כ לא רע, אבל הסיטרואן טאץ' הישראלי מעצבן. נוחות סבירה אבל לא סיטרואנית. אין ידיות אחיזה לנוסעים. משענת יד קצת מפריעה להחלפת הילוכים.
הוסף את חוות הדעת שלך ותחלוק את הידע שלך עם אחרים
כתוב חוות דעת על סיטרואן קקטוסשימש אותי בעיקר בדרכים בין עירוניות. צריכת דלק בכביש פתוח 1:22. עירוני 1:14. משולב 1:17. ממשק מעצבן בהתחלה אך מתרגלים אליו. הרכב מרווח מאוד מקדימה, סביר מאחור. תא מטען מספק לשימוש משפחתי.
צריכת דלק, ביצועים מעולים בטורבו, אמין, גיר ידני נעים, כיף לנהיגה. מזגן מקפיא. סביבת נהג יפה ואיכותית. רמקולים סבירים.
הממשק המקורי של מסך המגע סה"כ לא רע, אבל הסיטרואן טאץ' הישראלי מעצבן. נוחות סבירה אבל לא סיטרואנית. אין ידיות אחיזה לנוסעים. משענת יד קצת מפריעה להחלפת הילוכים.
סיטרואן קקטוס עובר מתיחת פנים של אמצע החיים, מתחדש במערך מתלים חדש ומוותר על חלק האייר-באמפס
נהגנו בסיטרואן קקטוס האוטומטי, ראינו את מערכת ה"רכב מחובר" של איתוראן, והתבשרנו על תג מחיר שישאיר עודף מ-100 אלף שקלים ו-5 שנות אחריות
פשוט, אבל גאוני. גימיקי, אבל פרקטי. בולט בלי לחורר את הכיס. סיטרואן קקטוס הוא רכב שאולי לא קל לעיכול לכל אחד – אבל מה זה טעים... יצאנו לסיבוב קצר עם גרסת הטורבו
לובינסקי, יבואנית מכוניות פיג'ו, סיטרואן ו-MG לישראל מסכמת שנה של צמיחה ומציגה מחירים חדשים ואטרקטיביים לשלל הדגמים שלה
לא ממש ג'יפון אבל גם לא ממש משפחתית, לא מושלם אבל מסתמן כאחת מהיציאות הטובות ביותר של סיטרואן ב-20 השנה האחרונות. סיטרואן קקטוס במבחן.
סיטרואן חושפת דגם קונספט חדש, שהוא בעצם קקטוס ללא גג ועם כמה פתרונות ייחודיים. חזרתה של המהארי המיתולוגית?
הקקטוס, רכב הפנאי הייחודי של סיטרואן, מגיע לישראל. יוצע בשלב זה עם תיבת הילוכים ידנית בלבד וברמת אבזור אחת בלבד.
סיטרואן חושפת דגם קונספט ל-C4 היברידי, שיעשה שימוש באוויר במקום בחשמל. ההבטחה - 50 קילומטרים לליטר.
הקקטוס החדש של סיטרואן נחשף. קשה להאמין, אבל הוא ממש דומה לדגם הקונספט המשוגע שהציגה סיטרואן בשנה שעברה. אצלו ב-2015.
הכירו את קקטוס - דגם קונספט חדש מבית סיטרואן, המרמז על סדרת דגמים עתידית של היצרנית.