במוו סדרה 1 היא המכונית הקטנה והזולה ביותר בהיצע הדגמים של המותג היוקרתי מגרמניה. אך למרות תג המחיר הנמוך (יחסית) שלה, עדיין מדובר בבמוו אמיתית. כלומר, כזו שמצוידת בהנעה אחורית ומגיעה עם תא נוסעים מאובזר לעילא ולעילא. התנהגות הכביש טובה כראוי וכמצופה במוו ואפילו הביצועים בגרסת ה-116i הבסיסית לא רעים בכלל, למרות הספק המנוע הצנום. קצת חבל שנוחות הנסיעה אינה גבוהה במיוחד וגם המרווח במושב האחורי אינו מרהיב, אבל בשביל זה כנראה שכבר צריך לקנות סדרה 3. עכשיו תשכחו את כל מה שכתבנו על במוו סדרה 1 עד כה ותעברו למוד מחשבתי אחר, כי אנחנו הולכים לדבר על ה-M135i. זאת כבר אופרה אחרת לגמרי, מכונת קרב קומפקטית ומרשימה למדי עם התנהגות כביש מושחזת והספק של 320 כוחות סוס על מרכב קטן כל כך. בקיצור, זה טיל בליסטי שיכול גם לשייט במהירות אבל גם לתקוף סיבובים ובאמת לנצל את ההנעה האחורית שבמוו טרחה כל כך להתקין במכונית.
מתיחת הפנים של הסדרה 1 נוחתת בישראל עם תג מחיר התחלתי של 181,500 ש"ח לדגם 118i והבטחה להיות דינאמית ומאובזרת יותר
הקטנה של במוו משתדרגת לקראת תערוכת ג'נבה הקרובה ומקבלת עיצוב חדש, מנועי שלושה צילינדרים ומערכות בטיחות ונוחות חדשות
אלפא רומיאו העלתה מהאוב את השם המיתולוגי ג'ולייטה, סיטרואן מנסה לשחזר את תהילת העבר של ה-DS האגדית, וב.מ.וו מספרת על הקשר הגנטי ל-Ti2002 המהוללת בכל הזדמנות אפשרית. רק אחת מהן מצליחה להחזיר עטרה ליושנה
דלק מוטורס מרחיבה את היצע הדגמים של במוו סדרה 1 בישראל עם גרסת 135M ספורטיבית מחד וגרסת בסיס חדשה מאידך.
במוו מציגה M1 בגרסת 3 דלתות - הגרסה הספורטיבית של במוו סדרה 1 מושקת עם מנוע בהספק של כ-320 כוחות סוס.
במוו חושפת את הדור החדש והשני במספר לסדרה 1 הקומפקטית. תציע מרווח פנים עדיף ומנועי טורבו מודרניים וחסכוניים.