מעמד טלפון לרכב 053-8094498

פרטי התקשרות

logo
logo
  • 0 מדרגים
  • 0% יחזרו למעמד טלפון לרכב

התמחויות כלליות: שלל פתרונות קיבוע ומעמדים לטלפון ברכב, דיבוריות בלוטות' אלחוטיות, שעוני GPS ועוד

התמחויות ביצרנים: אאודי, אופל, אלפא, במוו, ביואיק, דודג', דייהו, דייהטסו, הונדה, וולוו, טויוטה, יגואר, יונדאי, לאדה, לנציה, מאזדה, מיצובישי, מרצדס, ניסאן, סאאב, סובארו, סוזוקי, סיאט, סיטרואן, סקודה, סמארט, פיגו, פולקסווגן, פונטיאק, פורד, פורשה, פיאט, קאדילק, קיה, קרייזלר, רובר, רנו, שברולט, אינפיניטי, איסוזו, האמר, לנדרובר, לקסוס, סאנגיונג, מיני, ג'יפ, MG, פרארי, מזארטי, גרייטוול, דאצ'יה

תאור העסק:מחפשים מעמד טלפון לרכב ומתלבטים מכל האפשרויות שיש בשוק? באתר Handsfree תוכלו למצוא שלל מחזיקי טלפון איכותיים שלא ישברו לכם אחרי שבוע

אודות מעמד טלפון לרכב

כמה פעמים קניתם מעמד טלפון לרכב והוא נשבר לכם אחרי יומיים? כמה פעמים קניתם מעמד טלפון לרכב והפומפה שלו הפסיקה להחזיק את המעמד אחרי שעתיים של חניה בשמש? לצערנו הרכב השוק מוצף במעמדים פשוטים שאולי עולים כמה גרושים בסין, אבל כנראה שהם גם מיועדים לחום בסין ולא לשמש הישראלי. לא ממש ברור למה מעמד נוח ויציב לטלפון עוד לא הפך לסטנדרט בכל רכב חדש שיוצא מהחברה, לנו זה נראה כמו משהו שכבר מזמן היה צריך להיות קיים בכל רכב חדש. מה, מחזיק כוסות זה פריט אבזור לגיטימי אבל מעמד לכוסות לא?

עד שעולם הרכב יתעורר ויבין שיש לנו צורך, נצטרך להסתדר עם פתרונות חלופיים. לשמחתנו הרבה יש בשנים האחרונות לא מעט חברות שמתמחות דווקא בתחום הזה. חברות שלא סתם לוקחות פומפה פשוטה ואיזה מוט סלפי מקוצר ויוצרות מזה מעמד שמחזיק בדיוק יומיים, אלא חברות רציניות שמתכננות מעמד טלפון לרכב ספציפי, כזה שמתאים בדיוק לדגם הרכב שלכם ויושב בדיוק במקום. כזה שעשוי מפלסטיק איכותי ומתחבר לפלסטיק של הרכב, ככה שהוא לא נושר בכל פעם שאתם סתם חונים במקום חם או סתם עולים על באמפר גדול.

חברת פרוקליפ מייצרת תושבות ייעודיות שמתחברות ישירות לדש-בורד של הרכב ללא קידוחים וללא ברגים. התושבות הייעודיות מתחברות לפלסטיק של לוח השעונים בנקודה אסטרטגית, ככה שהם גם יתפסו חזק מאוד ולא יפלו וגם יהיו במיקום ממש נוח ככה שיהיה אפשר לתפעל את הטלפון תוך כדי נהיגה. על התושבת הזאת מתקינים עריסה ייעודית לדגם הטלפון, ככה שהטלפון שלכם יישב בדיוק בעריסה בלי מלחמות מיותרות. השילוב בין השניים מאפשר גם החלפה קלה של מעמד הטלפון לרכב. למשל אם החלפתם טלפון לא צריך להחליף את כל התושבת אלא רק את העריסה ואם החלפתם רכב לא צריך להחליף את העריסה אלא רק את התושבת.

לקבלת הנחה מיוחדת לגולשי האתר על מעמדי פרוקליפ לרכב התקשרו למספר 0538094498 ומסרו את הקוד cars1

 

חוות-דעת אמיתיות על מעמד טלפון לרכב (0)

כתוב חוות דעת
dddd