מוסך המהנדסים

פרטי התקשרות

  • עכו נהרייה רחוב המוסכים, א.ת. דרומי 0

איך מגיעים?

logo
  • 3 מדרגים
  • 100% יחזרו למוסך המהנדסים
מורשה יבואן

התמחויות כלליות: מכונאות רכב; דיאגנוסטיקה; פחחות וצבע; חשמל רכב; מיזוג אוויר; טיפולים תקופתיים; הכנת רכב לטסט; העברת רכב טסט;

התמחויות ביצרנים: סיטרואן, פיגו

תאור העסק:מוסך מהנדסים הינו מוסך שרות מורשה סיטרואן ופיג'ו משנת 1976 וממוקם בעכו. מרכז שירות הינו חלק מקבוצת מוסכי השירות של דוד לובינסקי, היבואן הרישמי לרכבי סיטרואן ופיג'ו בישראל. מעניקים שירות מקצועי, אמין ובשקיפות מלאה.

אודות מוסך המהנדסים

מוסך המהנדסים ממוקם באזור התעשיה הדרומי בעכו ומשרת את לקוחות עכו, נהריה, קריות, חיפה והצפון. המוסך מצויד במיטב המיכשור וכלי העבודה החדישים ביותר בתחום הרכב, על מנת לאפשר אבחון ומתן פתרונות מקצועיים ומהירים, משלב הדיאגנוסטיקה ועד פתירת התקלה והוצאת הרכב מן המוסך. לאורך כל משך הטיפול ברכב, הלקוח מעודכן ומעורב בתהליך ע"י יועץ שירות צמוד.

 בין לקוחות המוסך נמנים משרד הביטחון, משטרת ישראל, חברת החשמל, גופים ציבוריים, חברות, עסקים ולקוחות פרטיים, אשר נהנים משרות מסור ומקצועי משלב הגעת הרכב למוסך ועד ליציאתו. הצוות הטכני במוסך מונה אנשי מקצוע מהטובים והבולטים בתחום הרכב, בעלי שנות ניסיון רבות באבחון, תיקון וטיפול ברכבים בכלל וברכבי סיטרואן ופיג'ו בפרט. כל אנשי המקצוע עוברים השתלמויות מקצועיות מדי תקופה במטרה להתעדכן בחידושים האחרונים בענף הרכב.

 

חוות-דעת אמיתיות על מוסך המהנדסים (3)

כתוב חוות דעת
מציג 1-3 מתוך 3 תוצאות.

מוסך המהנדסים

רונן שלום   סקירה באתר 15-12-2013

האם יחזור למוסך המהנדסים:

שביעות רצון כללית:

מוסך המהנדסים

גדעון וורמוט    סקירה באתר 05-03-2013

האם יחזור למוסך המהנדסים:

שביעות רצון כללית:

מזה 12 שנה אני לקוח של מוסך מהנדסים בעכו את סעיד מנהל המוסך היכרתי בביקורי הראשון במוסך במשך כל השנים הללו קיבלתי שירות מיקצועי, אמין ,ואדיב במקרים בהם עלי היה להשאיר את המכונית במוסך העמיד לראשותי סעיד את מכוניתו האישית ללא כל תמורה למרות שהביקור במוסך מהווה נטל כספי בכל פעם שאני מגיע למוסך אני שמח לפגוש את אנשי המוסך המלצתי החמה להגיע למוסך מהנדסים

מוסך המהנדסים

גיא שלום   סקירה באתר 03-03-2013

האם יחזור למוסך המהנדסים:

שביעות רצון כללית:

אני מטפל בשני רכבים במוסך מהנדסים בלבד ואני מגיע מאזור בינימינה לטפל אך ורק אצל סעיד

dddd