מוסך גדעון לוי

פרטי התקשרות

  • ירושלים הרכב 1

איך מגיעים?

logo
  • 2 מדרגים
  • 50% יחזרו למוסך גדעון לוי

התמחויות כלליות: מכונאות רכב; דיאגנוסטיקה; פחחות וצבע; חשמל רכב; מיזוג אוויר; טיפולים תקופתיים; הכנת רכב לטסט;

התמחויות ביצרנים: אופל, אלפא, במוו, ביואיק, דייהו, דייהטסו, הונדה, טויוטה, יונדאי, מאזדה, מיצובישי, ניסאן, סאאב, סובארו, סוזוקי, סיאט, סיטרואן, סקודה, פיגו, פולקסווגן, פורד, פיאט, קאדילק, קיה, קרייזלר, רובר, רנו, שברולט, איסוזו, סאנגיונג

תאור העסק:מוסך גדעון לוי בירושלים נוסד בשנת 1967 ע"י גדעון לוי כמוסך שירות של כלל סוגי הרכבים ומוסך הסדר של מספר חברות. במוסך מתמחים ברכבי דייהטסו ודייהו ומעניקים שירות מקצועי וסבלני ברמה הגבוהה ביותר.

אודות מוסך גדעון לוי

 

 

המוסך מונה כ-20 עובדים ומספק שירות מקיף ומלא החל מטיפולים תקופתיים כולל מכונאות, אלקטרוניקה, מיזוג אוויר, פחחות וצבע. צוות המוסך כולל מכונאים מהשורה הראשונה בעלי וותק וניסיון רב אשר עוברים הכשרות מקצועיות באופן תדיר שמטרתן להבטיח את הטיפול ברכב באופן הטוב ביותר ושביעות רצונו של הלקוח.

 

במוסך גדעון לוי מאמינים כי טיפול נכון מתחיל באבחון נכון. במוסך מיטב ציוד הדיאגנוסטיקה המתקדם, וצוות מקצועי לטיפול היעיל והאמין ביותר. המכשור כולל סורק תקלות שתפקידו לאתר תקלות במהירות וביעילות ומסייע לפתרון מהיר של התקלה, ללא צורך בהחלפת חלקים מיותרת.

 

מחלקות המוסך:

מכונאות כללית

פחחות וצבע

דיאגנוסטיקה ממוחשבת

חשמל ומיזוג אוויר

 

המוסך פועל מאז הקמתו לפי עקרונות של אמינות ומקצועיות . ניתן להתייעץ עם יועצי השירות בכל זמן ולגבי כל תקלה – חינם!

 

חוות-דעת אמיתיות על מוסך גדעון לוי (2)

כתוב חוות דעת
מציג 1-2 מתוך 2 תוצאות.

מוסך גדעון לוי

אנונימי   סקירה באתר 09-12-2013

האם יחזור למוסך גדעון לוי:

שביעות רצון כללית:

כשהגעתי למוסך גדעון לוי {בהמלצת חבר} התקבלתי ע"י גדעון והצוות בחיוך גדול, וכשעזבתי את המקום גם אני יצאתי משם עם חיוך של אדם מרוצה שטופל ע"י אנשים מקצועיים ואמינים! עמדו בזמנים! ועשו עבודה יפה ונקייה כמו גדולים! אני ממליץ בחום!!!

מוסך גדעון לוי

אנונימי   סקירה באתר 23-05-2013

האם יחזור למוסך גדעון לוי:

שביעות רצון כללית:

גועל נפש של שירות. בעל המוסך גדעון לוי לא נעים תוקפני והתודעת שרות שלו אפסית. מה גם שמקצוענים הם לא!! למוסך הזה אני לא אחזור בחיים ומקווה שגם אתם לא תכנסו אפילו.

dddd