בסוף 1969 החלה רובר בפיתוחה של ה-SD1 - מכונית סאלון בתצורת האצ'בק ייחודית. הביצועים היו טובים אבל איכות ההרכבה חיסלה את הצלחתה. סקירה היסטורית.
NSU הייתה יצרנית הרכב הראשונה בעולם שעברה לשימוש במנוע וואנקל במכונית סדרתית, מנוע שהיה גם נקודת הכשל העיקרית של ה-RO80 וגרם גם לקריסתה של החברה. סקירה היסטורית מאת חן פרחי.
כשהוצג הדור השני של הגולף הוכו אנשי אופל בתדהמה - המכונית הייתה פחות רדיקאלית מכפי שציפו. הדבר לא פגע בהצלחתה של הקאדט E, שהוצגה שנה מאוחר יותר כמתחרתה הישירה. סקירה היסטורית מאת חן פרחי.
בדור השני של הגולף שמה פולקסווגן דגש על נושאים כמו מרווח הפנים ורמת האבזור. התוצאה הייתה מוצלחת למדי. סקירה היסטורית של פולקסווגן גולף MK2 מאת חן פרחי.
פולקסווגן גולף חוגגת 30 מיליון מסירות, אז כאן הכל התחיל. סקירה היסטורית של המכונית שלא הייתה חדשנית או או מבריקה במיוחד, אבל השפיעה מאוד על שוק הרכב האירופאי.
ה-131 של פיאט היא המכונית המשפחתית האחרונה של היצרנית שזכתה להצלחה יחסית בעולם. סקירה היסטורית מאת חן פרחי.
בשנת 1975 הציגה רנו את ה-30, מכונית סאלון/פאר, שאליה הצטרפה כחצי שנה מאוחר יותר גם גרסה זולה יותר בשם רנו 20. סקירה היסטורית.
בשנת 1969 הציגה פיאט את ה-130 - ניסיון ראשון להשתלט ברצינות על סגמנט מכוניות היוקרה. זה לא כל כך הצליח לה. סקירה היסטורית מאת חן פרחי.
שני הדורות הראשונים של מרצדס S קלאס זכו להצלחה נאה ועזרו לקבע את מעמדה של מרצדס כיצרנית רכבי יוקרה. סקירה היסטורית.
ב-1973 ניסתה בריטיש ליילנד לרכב על הצלחת המיני והציגה את המכונית שהפכה להיות אחת מהכושלות ביותר בכל הזמנים - אוסטין אלגרו.