תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן נבארה
  • ניסאן נבארה חוזר לישראל

    ניסאן נבארה

    ניסאן נבארה חוזר לישראל בדור חדש עם אבזור בטיחות ונוחות ואחריות ארוכה. המחיר: 245,000 ש"ח

    • 13-11-2017
    • מאת: זיו כהנא | צילום: יצרן

    יותר משנתיים לאחר שהופסק שיווקו של הנבארה בישראל, מודיעה היום קבוצת קרסו, יבואנית ניסאן על תחילת שיווקו של הטנדר היפני בדור חדש לחלוטין. הנבארה בדורו הנוכחי הוצג בגרסתו האירופאית כבר לפני כשנתיים בתערוכת פרנקופרט 2015, והוא מתבסס על הפלטפורמה של הדור הקודם עם מספר שינויים הכוללים בין היתר צמצום במידות וחסכון במשקל, כאשר השינוי המשמעותי ביותר נמצא במערך המתלים, שכעת כולל קפיצי סליל מאחור בניגוד לקפיצי העלים שבד"כ מותקנים בטנדרים מסוג זה.

    עפ"י ניסאן המתלה האחורי החדש מאפשר חסכון של כ-20 ק"ג במשקל, יחד עם שיפור משמעותי בנוחות הנסיעה וביכולת התמרון של הרכב, וכל זאת מבלי לפגוע ביכולת השטח וכושר ההעמסה שעומד כעת עפ"י נתוני היבואן על 954 ק"ג (לעומת 900 ק"ג בדגם הקודם, ולעומת נתוני היצרן שמדברים על 1,052 ק"ג בדגם החדש). לצורך השוואה, הטנדר היחיד חוץ מהנבארה שאנחנו מכירים שמצויד בקפיצי סליל מאחור הוא הסאנגיונג אקטיון ספורטס, ועל פי מפרט היצרן כושר ההעמסה שלו עומד על לא יותר מ-390 ק"ג לדגם שנמכר בישראל (דיזל הנעה כפולה).

    חידוש נוסף בנבארה הוא ביחידת ההנעה חדשה, הכוללת מנוע טורבו דיזל בנפח 2.3 ליטרים עם צמד מגדשים אשר מפיק 190 כ"ס ב-3750 סל"ד ומומנט של 46 קג"מ הזמין החל מ-1500 סל"ד. הכוח עובר עפ"י בחירת הנהג לגלגלים האחוריים או לכל הארבעה תיבת הילוכים אוטומטית חדשה עם 7 הילוכים. יחידת ההנעה הזו מביאה את הנאברה מ-0 ל-100 קמ"ש בתוך 10.8 שניות ועד למהירות מירבית של 180 קמ"ש, עם תצרוכת דלק ממוצעת העומדת על 14.5 ק"מ לליטר עפ"י נתוני היצרן.

    הנבארה מוצע ברמת גימור אסנטה בלבד הכוללת - אבזור הבטיחות חריג לקטגוריה,שמציע לראשונה בטנדר כלשהו בישראל, מערכת בלימת חירום אוטונומית וניטור מרחק מלפנים. בנוסף ישנן גם 7 כריות אוויר, ואת כל אבזור הבטיחות המקובל, יחד עם מערכות עזר לזינוק בעליה ולירידה במדרון, ומערכת eLSD המדמה דיפרנציאל מוגבל החלקה.

    אבזור הנוחות גם הוא עשיר למדי וכולל - נעילת דיפרנציאל אחורית, וו גרירה, חישוקים קלים בקוטר 18', מצלמה אחורית, מדרגות צד מקוריות, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחים מאחור, מפתח חכם, צג מידע צבעוני 5'  בלוח המחוונים ועוד. למפרט המלא של ניסאן נבארה לחצו כאן.

    הנבארה יגיע עם אחריות יצרן ל-5 שנים או 160 אלף ק"מ, ומחירו יעמוד על 245,000 ש"ח.

    dddd