תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה סורנטו
  • קיה סורנטו המחודש עכשיו בישראל

    קיה סורנטו

    קיה סורנטו המחודש מקבל מערכות בטיחות מתקדמות, תיבת 8 הילוכים אוטומטית ומערכת מולטימדיה מקורית עם תמיכה מלאה בעברית

    • 30-10-2017
    • מאת: זיו כהנא | צילום: יצרן

    לפני כמה חודשים דיווחנו לכם כאן על מתיחת פנים לקיה סורנטו, ולאחר שהוצג בתערוכת פרנקפורט לפני כחודש, כעת מודיעה יבואנית קיה, טלקאר, על תחילת שיווקו בישראל.

    הסורנטו עבר שינויים קלים בעיצוב החיצוני והפנימי, שעיקרם פגושים קדמיים ואחוריים חדשים, הפנסים מאחור הוחלפו לפנסי לד ופנסי הערפל הקדמיים קיבלו את עיצוב קוביות קרח מהספורטאז' GT. רמת הגימור הבכירה מציעה כעת תאורת לד מלאה (קסנון בעבר). כמו כן ישנם גם חישוקי סגסוגת בעיצוב חדש בקוטר 18 ו-19 אינץ'. בפנים כוללים השינויים גלגל הגה ולוח מחוונים בעלי עיצוב חדש, מערכת מולטימדיה חדשה הכוללת צג מגע 8 אינץ'  עם תמיכה מלאה בעברית, יישומים כגון וויז ופנגו, מצלמת נסיעה לאחור עם קווי הנחיה דינמיים, ותצוגה חדשה למערכת בקרת האקלים.

    הסורנטו הוא הראשון ברכבי הפנאי של קיה להציע תיבת הילוכים אוטומטית חדשה בעלת 8 הילוכים. תיבה זו, שתוכננה על-ידי קיה, כוללת 143 טכנולוגיות הרשומות כפטנט, ומספקת החלפת הילוכים חלקה יותר מבעבר, תוך הפחתה של פליטות המזהמים. תיבה זו תוצע בשידוך למנוע הדיזל 2.2 ליטר (200 כ"ס) המוכר, או בשידוך למנוע בנזין 3.5 ליטר V6 (277 כ"ס) חדש והנעה כפולה בלבד. מנוע ה-2.4 ליטר בנזין המוכר מעבר נשאר גם הוא בהיצע בשידוך לתיבת 6 הילוכים הישנה והנעה קדמית.

    התיבה החדשה מציעה ארבעה מצבי נהיגה שונים: Eco, Comfort, Sport ו-Smart. הנהג יכול לבחור במצב המועדף עליו באמצעות בורר מצבי נהיגה, כאשר כל אחד מהמצבים מאפשר לנהג להתאים אישית את התגובות של מערכת ההינע, ולשפר את צריכת הדלק או מאפייני ההאצה בהתאם להעדפותיו. בורר מצבי הנהיגה משפיע גם על משקל ההיגוי, לתגובות היגוי רגועות יותר או מיידיות ומערבות יותר. מצב Smart, נועד להבין ולצפות את העדפות ההיגוי של הנהג, ולבצע מעבר באופן אוטומטי בין המצבים.

    שינוי חשוב נוסף בסורנטו המחודש הוא בסעיף מערכות הבטיחות המתקדמות, הכולל כעת מערכת סיוע אקטיבית לשמירה על נתיב, מערכת בלימת חירום אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת התראת התנגשות מלפנים, ומערכת התראת עירנות נהג בכול רמות האבזור. לרמת האבזור פרימיום הבכירה יותר מתווספים גם בקרת עמעום אור גבוה אוטומטי, פנסים ראשיים בטכנולוגייתFULL LED  עם בקרת תאורה דינמית, ומערכת לזיהוי רכבים בשטח מת כולל התראת תנועת רכב חוצה מאחור.

    אבזור הנוחות של הסורנטו כולל חישוקי 18 אינץ', תאורת יום ופנסי ערפל קדמיים מבוססי לד, בקרת אקלים מפוצלת, חיישן גשם, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 8 אינץ' בעברית מלאה, מצלמת נסיעה לאחור עם קווי הנחיה דינאמיים, מפתח חכם, בלם חניה חשמלי, מושבי נהג ונוסע מתכווננים לגובה, מנגנון כיבוי אורות אוטו', וחיישני חניה אחוריים וקדמיים. כאשר רמת הגימור EX מוסיפה על כך גג זכוכית פנוראמי עם חלק קדמי נפתח, ריפודי עור ופנסי לד אחוריים. רמת הגימור פרימיום הבכירה מוסיפה מערכת הנעה כפולה אלקטרונית מבוקרת מחשב, מושב נהג חשמלי מתכוונן, ולוח מחוונים הכולל מסך 7 אינץ'. את המפרט המלא תוכלו למצוא כאן.

    קיה סורנטו – גרסאות ומחירים:

    2.4 ל' בנזין אורבן – 199,900 ₪
    2.4 ל' בנזין EX – 224,900 ₪ 
    2.2 ל' דיזל פרימיום – 275,900 ₪
    3.5 ל' בנזין פרימיום – 279,900 ₪

    dddd