תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • אח קטן - פולקסווגן T-Roc נחשף

    פולקסווגן

    פולקסווגן חושפת את המתחרה שלה בשוק הג'יפונים הקטנים. הכירו את T-ROC

    • 24-08-2017
    • מאת: יואב אשד | צילום: יצרן

    פולקסווגן מציגה את האח קטן של הטיגואן והטוארג, ונכנסת לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים.  התחרות  - מכוניות דוגמת מאזדה CX3 וניסן ג'וק.

    הטי רוק מבוסס על פלטפורמת ה-MQB המודולרית של הקונצרן. כלומר הוא אינו "גרסה מוגבהת" של הפולו, אלא דגם בפני עצמו. אורכו 423 ס"מ, רוחבו 181 ס"מ ואורך בסיס הגלגלים הוא 260 ס"מ. תא המטען של הטי רוק יהיה מהגדולים בקטגוריה, עם נפח של 445 ליטר.

    העיצוב של הטי רוק רענן ומעניין, עם גג דמוי קופה בזכות קורות C שמשתפלות בזווית קהה יחסית, וממדים קומפקטיים. מלפנים פנסי לד צרים שביניהם שבכה משושה ורחבה, ובמרכזה סמל רחב ופאנל דמוי מגן גחון בצבע כסוף. בנוסף, פולקסווגן גם שמה דגש על התאמה אישית ותציע אפשרויות רבות לשילוב צבעים.

    בפנים מקבל הטי רוק תא נוסעים מודרני שדומה לזה בפולו ובגולף החדשות, עם דגש על עיצוב נקי והנדסת אנוש קלה לשימוש. ברמות הגימור הגבוהות ניתן יהיה לבחור דיפונים בצבעים שונים לקבלת מראה צעיר יותר.

    הטי רוק יציע מגוון אבזור עדכני. מערכת מולטימדיה בעלת מסך 6.5 אינץ' כסטנדרט או 8 אינץ' כאופציה, עם תמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, מערכת סאונד תוצרת ביטס, וכאופציה ניתן להוסיף את לוח המחוונים הדיגיטלי של הקונצרן.

    גם מערכות בטיחות לא חסר. כבר מגרסת הבסיס הטי רוק מקבל זיהוי הולכי רגל, בלימה אוטונומית, אזהרה ותיקון סטייה. הגרסאות הבכירות יוסיפו גם בקרת שיוט אדפטיבית עם מערכת סיוע בפקקים, זיהוי תמרורים, מצלמת רוורס, ועוד.

    הרכב מצויד בהיגוי עם יחס וקשיחות שישתנו בהתאם לאופי הנהיגה, ובגרסאות הבכירות קיימת גם מערכת לבחירת מצבי נהיגה בהתאם להעדפת הנהג.

    לפי פולקסווגן, היצע המנועים צפוי לכלול שישה - שלושה המונעים בבנזין ושלושה דיזלים. היא מספרת גם כי תיבות ההילוכים תהינה ידניות ורובוטיות כפולות מצמדים. היא אמנם לא מספרת אילו מנועים אלו יהיו בדיוק, אבל אפשר להניח כי לפחות מנועי הבנזין, שהם אלו שרלוונטיים עבורנו - יהיו מנועי ה-1.0 ליטר, 1.5 ליטר ו-2.0 ליטר, כולם מוגדשי טורבו כמובן. בנוסף, תוצע גם אופציה להנעה כפולה - כנראה במנוע הגדול, אבל העובדה הזו טרם קיבלה אישור סופי.

    dddd