תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • פולקסווגן
  • פולקסווגן גולף
  • פולקסווגן גולף GTI המחודשת בישראל

    פולקסווגן גולף

    עוד 10 כ"ס ו-0.7 קג"מ, עשירית שניה פחות במיאוץ ל-100 ומערכות בטיחות אקטיביות. גולף GTI המחודשת נוחתת בישראל

    • 04-07-2017
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    חודשיים וחצי אחרי תחילת שיווק הפולקסווגן גולף המחודשת, מגיעה לישראל ה-GTI הספורטיבית. בתפריט - עוד 10 כ"ס שמגלחים עשירית שניה מהמיאוץ למאה קמ"ש, מערכות בטיחות אקטיביות, שינויי עיצוב קלים ורמת גימור אחת.

    מבחינת עיצוב, גם ה-GTI, כמו אחותה הרגילה, מסתפקת בשינויים קלילים ביותר. בתי פנסי הערפל קיבלו קצת יותר נוכחות של פלסטיקה שחורה, הפנסים האחוריים קיבלו תאורת לד מלאה ופחות או יותר זהו. בתוך תא הנוסעים שומרת ה-GTI על העיצוב המוכר ומעדכנת את מערכת המולטימדיה עם קישוריות אפל ואנדרואיד מלאה, ומסך 8 אינץ'.

    ההבדל הגדול ביותר הוא תוספת מערכות הבטיחות האקטיבית שמגיעות כעת כסטנדרט - בקרת שיוט אדפטיבית והתראה על שמירת מרחק עם בלימת חירום אוטונומית במהירויות עירוניות. שאר המערכות - התרעת עייפות, נעילת דיפרנציאל אלקטרונית (XDS), וכל מערכות היציבות המקובלות נותרו על כנן.

    כאופציה, מציעה צ'מפיון גלגלי 18 אינץ' (17 כסטנדרט), מתלים אדפטיביים, מושבי עור, חלונות כהים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס, מערכת סיוע לחניה, ופנסי לד קדמיים.

    ההבדלים במנוע, כמו בשאר המכונית, מינוריים. עדיין מדובר על אותה יחידת הנעה המורכבת ממנוע 2.0 ליטר טורבו ותיבת הילוכים DSG עם שישה הילוכים ושני מצמדים רטובים, אולם ההספק גדל ל-230 כ"ס (220 בדגם היוצא), המומנט טיפס ל-35.7 קג"מ (35), נתון התאוצה ירד ל-6.4 שניות (6.5) והמהירות המרבית עלתה ל-248 קמ"ש (244). בניגוד לדגם היוצא, הפעם צ'מפיון כבר אינה מציעה את ה-GTI עם תיבת הילוכים ידנית.

    מחירה של גולף GTI המחודשת יעמוד על 215,000 שקלים לפני תוספות.

    חושבים שהשיפורים האלה יספיקו לגולף כדי להתעלות על ה-308GTi ועל הלאון קופרה או שאתם בטוחים שזה סתם אוטו למפונקים? הצטרפו לשיחה בפורום וספרו לנו מה דעתכם על פולקסווגן גולף המחודשת

    dddd