תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ניסאן
  • ניסאן ומובילאיי ישתפו פעולה

    ניסאן

    ניסאן ומובילאיי מכריזים על שיתוף פעולה של חלוקת מידע ובניית "ספר כבישים גלובאלי"

    • 21-05-2017
    • מאת: משה בדש | צילום: יצרנים

    מובילאיי לא עוצרת: לאחר שטסלה הכריזו על פירוק החבילה בינם לבין מובילאיי, ולאחר שמובילאיי חתמה על הסכמים עם פולקסוואגן ו-BMW, ניסאן ומובילאיי חתמו על הסכם שיתוף פעולה לצורך מיפוי אוטונומי.

    ניסאן הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת מובילאיי הישראלית על מנת להאיץ את ההתקדמות הטכנולוגית של רכבים אוטונומיים.

    רכבי ניסאן אוטונומיים אשר יצוידו ברכיבים מבית מובילאיי, יפיקו מידע אנונימי המבוסס על קהל המשתמשים של הרכבים על מנת ליצור את הדור הבא של מפות הניווט לרכבים.


    ניסאן Vmotion קונספט. יגיע עם מובילאיי מובנה?

    בהחלטתה על שיתוף הפעולה עם מובילאיי, הצטרפה ניסאן לחברות כמו BMW ופולקסווגן. בעבודה מול מספר יצרני רכבים, מובילאיי תוכל לאגור ולחלוק מידע במאמץ אחד משותף על מנת לשפר את טכנולוגיית המיפוי.

    בהצהרה שנתן הפרופסור אמנון שעשוע, יו"ר מובילאיי נאמר: "אנחנו מברכים על ההזדמנות לקחת את הנושא לצעד הבא עם השותף המוערך שלנו - ניסאן. אני שמח שהעבודה החדשנית שלנו, אשר נעשית על ידי צוותי ההנדסה שלנו מביאה תוצאות בצורה של הבעת אמון מצד הלקוחות להשתמש ב-REM.

    יש לנו עכשיו התחייבויות משמעותיות ממספר יצרני רכב גלובליים להפיק ולשתף מידע מרכבים אשר מצוידים במערכת ADAS מבוססת מצלמה (ADAS - Advanced Driver Assistance Systems), אשר יאפשרו להשתמש בספר הכבישים הגלובלי הזה כמידע קריטי בתוך הרכבים האוטונומיים".


    אאודי A7 של מובילאיי. כבר מגיעה עם מובילאיי. ועוד כמה דברים

    עושה רושם שמובילאיי מצליחה למצב את עצמה כחוד החנית של מערכות אוטונומיות לרכבים, למרות שכולנו אוהבים לשנוא אותה, אבל קשה להתעלם מהאמון אשר מביעים בה מספר יצרני רכב גדולים.

    גילוי לב קטן - לאחרונה נהגתי בכמה רכבים אשר צוידו במערכת מובילאיי, ואני חייב לציין שלמרות כמה פעמים בהן היא הייתה קצת פרנואידית, בסך הכל היא הייתה בסדר גמור, ברמה כזאת שאני בטוח שהמערכת הזאת כבר מנעה מספר לא קטן של תאונות, קטנות וגדולות.

    קרדיט - אתר Carscoops.

    dddd