תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • ג'יפ
  • ג'יפ גרנד צ'ירוקי
  • ג'יפ גרנד צ'ירוקי טרייל הוק בישראל - שטח ובטיחות

    ג'יפ גרנד צ'ירוקי

    ג'יפ משיקה את גרסת הטרייל הוק הקשוחה של הגרנד צ'ירוקי עם אבזור נוחות ובטיחות עשיר ויכולות שטח בלתי מבוטלות

    • 07-05-2017
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    כחלק כחלק מאיחוד פעילותם של כל מותגי קונצרן FCA תחת יבואן אחד, עבר בתחילת השנה יבוא מותגי קרייזלר ג'יפ ודודג' לידיי סמל"ת. יחד עם הורדת מחירים, הבטיחו אנשי היבואנית להשיק דגמים וגרסאות נוספים של הקונצרן האמריקאי, וכעת נוחתת בישראל גרסת השטח הקשוחה של ג'יפ גרנד צ'ירוקי - הטרייל הוק.

    הגרנד צ'ירוקי טרייל הוק, כמו גרסאות הטרייל הוק של דגמי ג'יפ האחרים, שם דגש משמעותי על יכולות שטח - כיאה למוניטין האלמותי של המותג. הטרייל הוק מצויד גם בעיצוב קשוח שמבהיר את המטרה לשמה הוא נוצר. פגושים ובתי גלגלים עם פלסטיק שחור (במקום שחור מבריק), סופיות אגזוז מוצנעות, וטבעות הגרירה האדומות והממש-ממש-מגניבות בפגוש הקדמי. בשביל הרושם והאפקט התווספו גם צביעה שחורה למכסה המנוע ותגי "Trial Hawk" למכביר.

    אבל עיקר השיפורים של הטרייל הוק נמצאים מתחת לפני השטח. הם כוללים הנעה כפולה קבועה עם הילוך כוח ונעילת דיפרנציאל אחורי, בורר מצבי נהיגה לפי מצב הקרקע (אוטומטי, חול, בוץ, שלג, סלעים), צמיגי 50/50 מחוזקים בקוולאר, מתלי אוויר עם חמישה מצבי גובה, ובקרת מהירות לעליות וירידות בשטח.

    בהיצע הגרסאות, ממוקם הטרייל הוק מעל הלימיטד שהייתה הבכירה עד כה. בנוסף לאבזור השטח, הוא מקבל גם תוספות לאבזור הבטיחות האקטיבית שכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום אוטונומית, תיקון סטיה מנתיב, וניטור שטחים עם התרעה על תנועה חוצה.

    בניגוד לגרסאות האחרות, הגרנד צ'ירוקי טרייל הוק משווק רק עם מנוע הבנזין - 3.6 ליטר עם 282 כ"ס ו-35.4 קג"מ, תיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה הילוכים, תאוצה של 9.1 שניות למאה קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 10 ק"מ לליטר (הצהרת יצרן).

    מחירו של ג'יפ גרנד צ'ירוקי טרייל הוק יעמוד על 436,000 שקלים, 46,000 שקלים יותר מגרסת הלימיטד המקבילה, אך 14 אלף פחות מהלימיטד עם מנוע הדיזל.

    dddd