תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיאט
  • סיאט אטקה
  • סיאט משיקה אטקה FR

    סיאט אטקה

    סיאט משיקה גרסת FR לג'יפון שלה. עם אבזור ספורטיבי ומנוע חדש

    • 05-04-2017
    • מאת: פבל צ'רניצקי | צילום: יצרן

    אם כבר קרוסאובר (הכלאה), אז עד הסוף. ואם כבר הכלאה בין משפחתית לרכב שטח, אז למה לא להכניס למשוואה גם את הגרסה החמימה של אותה משפחתית. האמת? דווקא מסיאט - עם האופי הספורטיבי שלה - לא כל כך מפתיע לראות יציאה כזו. במיוחד אחרי שפחות או יותר כל יצרנית, עם מיתוג ספורטיבי או בלעדיו, כבר עשתה את זה.

    אחרי שהשיקה את האטקה בגרסאות סטייל ואקסלנס, היום מודיעה סיאט על השקת גרסה חדשה - FR. הגרסה החדשה תקבל, כמו שאר דגמי FR של החברה, עיצוב חיצוני ופנימי ספורטיבי יותר. כמו עם הדגמים האחרים בדור הנוכחי של דגמי סיאט - באיביזה החדשה, בלאון מתוחת הפנים ובאקטה, גרסת ה-FR ממוצבת לצד לאקסלנס במיקום בהיררכיית הדגמים, כאשר האקסלנס שמה דגש על איכות ויוקרה וה-FR על ספורטיביות.

    ה-FR מבדילה את עצמה מהגרסאות האחרות של האטקה בעיקר בעיצוב החיצוני. מסגרת חלונות ופסי גגון שחורים, פגושים וחצאיות בצבעי הרכב, חישוקי 19 אינץ' עם צמיגי 245/40 וכמובן חבילת עיצוב חיצונית ייחודית וסמלי FR מלפנים ומאחור.

    גם על תא הנוסעים לא פסחו המעצבים של סיאט ונתנו לאטקה FR מושבים ספורטיביים עם ריפוד אלקנטרה או עור לבחירה, נגיעות שחורות ברחבי התא, ספי דלתות מאלומיניום, הגה ספורטיבי, וגם פה - סמלי FR שמפוזרים בכל מיני נקודות אסטרטגיות.

    סיאט אטקה FR מקבלת את כל מנועי הבנזין והדיזל איתה נמכרת האטקה הרגילה - החל ממנוע ה-1.4 ליטר טורבו בנזין 150 כ"ס וכלה בתוספת חדשה להיצע הדגמים - מנוע 2.0 הליטר המוכר של הקונצרן שמפיק 190 כ"ס. כל המנועים ישודכו לתיבות הילוכים ידניות או כפולות מצמד, ותוצע גם אופציה להנעה כפולה.

    מחברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית סיאט לישראל, נמסר כי נושא ייבוא האטקה FR בבדיקה. 

    dddd