תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סוזוקי
  • סוזוקי סוויפט
  • סוזוקי סוויפט
  • קטנה ביפן - סוזוקי סוויפט החדשה

    סוזוקי סוויפט

    הדור החדש של סוזוקי סוויפט נחשף ביפן כשלושה חודשים לפני הצגת הגרסה האירופית בתערוכת ז'נבה במרץ

    • 28-12-2016
    • מאת: קינן כהן, צילום: סוזוקי

    הדור הרביעי של מכונית הסופר מיני של סוזוקי הוצג ואיתו כמה מהפרטים הראשונים של הדגם. הבסיס למכונית הוא הפלטפורמה שבה עושה שימוש גם הבאלנו. העיצוב החיצוני פחות זוויתי משל הדור הנוכחי ופנה לכיוון עגלגל, שמזכיר מעט את זה של באלנו. הפנסים החדשים מגיעים עם תאורת יום ומאחור תאורת לד. הפרופיל דומה לעיצוב הנוכחי, אבל עם כמה טוויסטים קטנים כמו ידיות הדלתות האחוריות שכעת נחבאות במעלה קורה C.

    תא הנוסעים, אם להתרשם מהתמונות ומהמפרט עבר שינוי גדול. גם המראה שלו מודרני וגם האבזור ואיכות החומרים. גלגל הגה עם שלושה חישורים שנופל חלל במגיפה הנוכחית עם חלק תחתון שטוח, מסך מולטימדיה גדול ועל פי המפרט שדלף לאחרונה יספק קישוריות להן למכשירי אפל והן למכשירים עם מערכת הפעלה אנדרואיד ובקרת אקלים.

    ביפן תשווק המכונית בלא פחות מאשר שש רמות גימור וגרסאות, כולל היברידית (סוג של, מנוע עזר חשמלי), לא ברור מי מהן רלוונטית לגרסה האירופית וכמובן לישראל. מה שכן ידוע הוא המשל השימוש במנוע ה-1.2 ליטר מהדגם הנוכחי (91 כ"ס) ומנוע 1.0 ליטר טורבו (102 כ"ס)שיצטרף להיצע בהמשך וכן גרסה ספורטיבית. שתי תיבות ההילוכים העיקריות תהיינה ידנית 5 הילוכים או אוטומטית 6 הילוכים, ככל הנראה, לגרסה ההיברידית תהייה תיבה רציפה.

    חבילת בטיחות אופציונלית תכלול התראת התנגשות, בורר תאורה אוטומטי ובקרת שיוט אדפטיבית.

    יותר פרטים ונתונים ייחשפו מן הסתם ככל שיתקרב מועד הצגתה הרשמי, שכן המכוניות הצפויות להיות משווקות באירופה וגם אצלנו מגיעות ממפעל הייצור של סוזוקי בהונגריה והמפרטים עשויים להיות שונים הן בהיבט האבזור והן מבחינת השידוך של יחידות ההנעה ותיבות ההילוכים.

    dddd