תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • מיצובישי
  • מיצובישי PHEV-GT קונספט

    מיצובישי

    מיצובישי תציג בתערוכת פאריז מכונית קונספט של קרוסאובר גדול בעל יחידת הנעה היברידית פלאג אין, טווח הנסיעה החשמלי המוצהר הוא 120 ק"מ והטווח הכולל הוא 1,200 ק"מ

    • 15-09-2016
    • מאת: קינן כהן, צילום: מיצובישי

    על פי הקונספטים האחרונים ולאור העובדה שמחליפה ללנסר הוותיקה אינה בכלל נראית באופק, ושספייס סטאר היא לא בדיוק כרטיס הביקור הכי אטרקטיבי ליצרנית רכב, נראה שמיצובישי מושכת ידיה מכל פעילות של ייצור כלי רכב שאינם כביש-שטח או קרוסאוברים למיניהם ובמקביל גם ממשיכה להשקיע בתחם הפלאג-אין הייבריד. אגב, לא מפתיע סגמנט הג'יפונים למיניהם הוא כידוע בעל שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בתעשייה וכן התצורה הזו מאוד "ידידותית" לאריזה של מערכות הנעה הדורשות נפח לסוללות.

    גישה שמשרתת היטב את מיצובישי כרגע הן בשל הצורך שלה במזומנים ומהר והן בהיבט התדמיתי לאחר שהודתה כי רימתה בנתוני צריכת הדלק האמיתית של המכוניות שלה במשך כ-25 שנים.

    האותיות GT בשם לא מרמזות על השראה ספורטיבית אלא מייצגות את קיצור השם גרנד טורר. בחזית הוא מציג את "המגן הדינאמי" שזה השם שמעניקה מיצובישי לגוש הכרום בחזית המכוניות שלה דוגמת האאוטלנדר הנוכחי – רק שכאן, כמו במכוניות קונספט העסק קיצוני הרבה יותר במופע שלו.

    בהודעה לעיתונות שפרסמה החברה אין אף מילה אודות נפח מנוע הבעירה הפנימית או ההספק המשולב, אלא רק ציון שיחידת ההנעה משלבת שלושה מנועים חשמליים, אחד לגלגלים הקדמיים ושניים מאחור כך שלמעשה מדובר ברכב בעל הנעה כפולה. למעשה ה"פרטים הטכניים" היחידים הם שימוש בסוללות חדשות וכן שהמנוע תוכנן במיוחד עבור שילוב במערכת פלאג אין לשיפור יכולת הטעינה הרגנטיבית.

    הקונספט יוצג כאמור בתערוכת פאריז בסוף החודש.

    dddd