תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • לנדרובר
  • לנדרובר דיסקברי 5
  • מגלים את הדיסקברי

    לנדרובר דיסקברי 5

    לנד רובר פרסמה הבוקר תמונה ראשונה של הדיסקברי 5 שייחשף במלואו ב-28 בספטמבר בתערוכת פאריז

    • 06-09-2016
    • מאת: קינן כהן, צילום: לנד רובר

    שבע שנים חלפו מאז הוצג דיסקברי 4 וכעת מגיע תורו של המחליף להופעת בכורה. הדגם החדש הינו למעשה הדור השלישי של רכב השטח, אך מכונה דיסקברי 5 שכן לכל אחד מהדורות ניתן מספר חדש במתיחות הפנים שעברו.

    לאורך כל הדורות הללו שמר הדיסקברי על הייחוד שהביא איתו עוד בהצגה של הדור הראשון ב-1989 – אלגנטיות והידור לצד יכולות שטח בלתי מתפשרות. את זה הוא מתכוון לעשות גם בדגם החדש שימשיך להיות רכב שטח בגודל מלא בעל שבעה מושבים. מה שכן ישתנה הוא טיפוס של הדיסקברי בשאיפה של לנד רובר למצב אותו גבוה יותר בשוק בתחרות ישירה מול אודי 7Q וגם וולוו 90XC שכן תחתיו נמצא כעת הדיסקברי ספורט. אבל למרות שהוא יהיה קרוב יותר לריינג' רובר מבחינת חומרים, טכנולוגיה וככל הנראה גם מחיר – הוא יוסיף להציע יכולות שטח מצוינות, כך לפחות מוסרת החברה.

    העיצוב החיצוני כפי שנראה בתמונות החזית מאמץ את המראה החדש של לנד רובר כפי שכבר הופיע באיווק ובדיסקברי ספורט עם שני פסי כרום צרים בגריל ויחידות תאורה צרות מעל פגושים מאסיביים. הדגם צפוי להופיע עם מנועי דיזל ובנזין חדשים בנפחי 2.0 ו-3.0 ליטרים בהתאמה.

    אחת הנקודות המשמעותיות ביותר בדגם החדש נוגעת למשקל שלו, בעוד הדורות האחרונים שילבו שלדת סולם עם מרכב אחוד – קומבינציה מאוד לא שגרתית – הדור החדש צפוי להיות בעל מרכב אחוד בלבד, מה שיביא לחיסכון משמעותי במשקל.

     

    dddd