תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • דאצ'יה
  • דאצ'יה סנדרו סטפווי
  • דאצי'ה אוטומטית מעכשיו ברכישה אונליין

    דאצ'יה סנדרו סטפווי

    אחרי שהרגילו את עמישראל חזרה לתיבה הידנית במחיר מוזל, דאצ'יה מכניסה תיבה רובוטית אוטומטית להיצע שלה עם הסנדרו סטפווי. כרגע רק ברכישה אונליין במחיר של 77 אלף שקלים

    • 14-04-2016
    • מאת: קינן כהן, צילום: דאצ'יה

    עם תחילת שיווק דגמי דאצ'יה בישראל היא הביאה הרבה שינויים בהרגלי צריכת המכונית החדשות שלנו ובכלל. שיטת המכירה של "שלם וקח" על בסיס מלאי קיים, מחיר שורה תחתונה ברור, מכוניות שפתאום הפכו את הדילמה בין משומשת בת שנה או שנתיים לחדשה מהניילונים למשמעותית יותר וכמובן שיווק כל הדגמים אך ורק עם תיבת הילוכים ידנית.

     - מבחן דרך - דאצ'יה סנדרו

    כעת הולכת החברה הזו צעד נוסף, ומציעה לראשונה גם גרסה אוטומטית רובוטית לדגמיה. כרגע מדובר אך ורק בגרסת הסטפווי המוגבהת של הסנדרו, אבל אנחנו כבר ידעים גם על דאסטר רובוטי שהוצג בתערוכת פרנקפורט שנה שעברה ועתיד להגיע לישראל בהמשך.

    ברבעון הראשון של שנת 2016 מכרה דאצ'יה 973 כלי רכב, גידול של 55.2 אחוזים מרבעון ראשון של שנת 2015 (שהם למעשה 37 אחוזי גידול ריאליים על פי מדד קארספורום), מתוכן 285 היו מדגם סנדרו בגרסת סטפווי, תיבה אוטומטית היא באופן טבעי מכפלת כוח משמעותית ברשימת ההעדפות של הלקוח הישראלי.  

    התיבה האוטומטית היא החדשות הגדולות כאן, אבל גם העובדה שמכירות המלאי הראשון והמוגבל ייעשו אך ורק דרך אתר החברה, בו הלקוחות בוחרים צבע ומשלמים מקדמה על סך 2,000 שקלים ומשריינים רכב מהמשלוח הראשון.

    התיבה הרובוטית (מצמד יחיד) תשודך למנוע ה-0.9 ליטר בנזין שלושה צילינדרים בהספק 90 כ"ס. על פי פרסומי החברה הביצועים זהים לרכב הידני (11.1 שניות למאה, 168 קמ"ש מירביים) וכמו כן נתוני צריכת הדלק (נתון רשמי משולב של 19.6 ק"ל לליטר).

    האבזור הסטנדרטי הוא מערכת מולטימדיה עם מסך מגע 7 אינץ' ותוכנת ניווט מקומית, בקרת שיוט, בלוטות', פנסי ערפל ומסילות גג. בנוסף לאבזור הבטיחות הרגיל, אבל ארבע כריות אוויר בלבד.

    המחיר הוא 77 אלף שקלים, יקר יותר מהגרסה הידנית ב-7,000 שקלים, שעדיין מייצר פער של כ-10,000 שקלים בינה לבין הסופר מיני האוטומטית הקרובה אליה (סיאט איביזה 1.0 ליטר). 

    dddd