ריקול לסאנגיונג

סאנגיונג אקטיון

קריאת תיקון (ריקול) לבעלי רכב מתוצרת סאנגיונג מהדגמים קיירון, אקטיון, אקטיון ספורט ורקסטון מהשנים 2010 –2008 להחלפת רכיב במתלה הקדמי

  • 13-04-2016
  • מאת: הודעת יח"צ, צילום: יצרן

הודעת תיקון חוזר (ריקול) נשלחה ללקוחות בעלי רכב מתוצר סאנגיונג דגמים: קיירון, אקטיון, אקטיון ספורט ורקסטון שיוצרו בין התאריכים 01.2008 – 11.2010

יצרנית הרכב חברת SsangYong הודיעה למפיציה כי ההודעה נובעת מהצורך בהחלפת תפוח המשולש הקדמי התחתון העלול להיפגם תחת תנאי עומס ונהיגה מסוימים.

מס' כלי הרכב המושפעים בישראל הנם 660 כלי רכב.

הפעולה היא לצורכי החלפת תפוח המשולש הקדמי התחתון.

לכל בעלי הרכבים המושפעים תשלח הודעה בכתב בימים הקרובים. לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שרות לקוחות של היבואן או לבדוק באתר האינטרנט http://recall.ssangyong.co.il/, שיחת חינם בטל' מס' 1-800-377-775.

את ה"קריאה החוזרת" ניתן יהיה לבצע רק במוסכי השרות של החברה. רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של החברה www.ssangyong-israel.co.il תיקון הקריאה החוזרת יתבצע ללא תשלום. מומלץ לתאם את מועד התיקון מראש עם המוסך.

משך התיקון:  כשעתיים.

על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את ה"קריאה חוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב ולא תתאפשר העברת בעלות.

dddd