תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • קיה
  • קיה סול
  • ריקול לקיה סול

    קיה סול

    טלקאר, יבואנית קיה לישראל מפרסמת הודעת קריאה לתיקון לדגם סול שיוצרו בין 09/2015 – 01/2014

    • 07-01-2016
    • מאת: הודעת יח"צ, צילום: קיה

    הודעת תיקון חוזר נשלחה  ללקוחות בעלי רכב מתוצר קיה מדגם סול שיוצרו בין התאריכים 18.01.2014 – 30.09.2015.

    יצרנית הרכב חברת קיה מוטורס הודיעה למפיציה כי ההודעה נובעת מצורך לבדיקה ובמידת הנדרש תיקון רעשים ממערכת מסרק ההגה הנובעים מליקוי אפשרי שהתגלה בו.

    מספר כלי הרכב המושפעים מהקריאה בישראל הינם 831 כלי רכב.

    הפעולה היא לצורכי בדיקת רעשים בעת סיבוב ההגה ימינה ושמאלה, ואיננה משפיעה כלל ועיקר על תפקוד מערכת ההגה ויכולת ההיגוי של המכונית.

    לכל בעלי הרכבים המושפעים תשלח הודעה בכתב בימים הקרובים. לקוח שירצה לבדוק אם מכוניתו נכללת בקריאת השירות, יכול להתקשר למוקד שרות לקוחות של היבואן או לבדוק באתר האינטרנט http://recall.kia-israel.co.il/ , שיחת חינם בטל' מס' 1-800-377-775.

    את ה"קריאה החוזרת" ניתן יהיה לבצע רק במוסכי השרות של החברה. רשימת המוסכים מפורסמת באתר האינטרנט של החברהwww.kia.com : תיקון הקריאה החוזרת יתבצע ללא תשלום. מומלץ לתאם את מועד התיקון מראש עם המוסך.

    משך התיקון:  30 דקות עד שעתיים.

    על פי תקנה 306 (א) לתקנות התעבורה, בעל רכב שלא יבצע בפועל את ה"קריאה חוזרת" תוך 6 חודשים, משרד התחבורה לא יחדש את רישיון הרכב ולא תתאפשר העברת בעלות.

     

     

    dddd