תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • במוו
  • במוו X1
  • ב.מ.וו 1X החדש בישראל

    במוו X1

    דלק מוטורס מחילה בשיווק הדור החדש של ב.מ.וו 1X. גדול, מעוצב ומאובזר יותר מקודמו הוא ינסה לנגוס חתיכה מעוגת הקרוסאוברים היוקרתיים. המחיר – החל מ-242 אלף שקלים

    • 11-11-2015
    • מאת: קינן כהן, צילום: ב.מ.וו

    הדור הקודם של ב.מ.וו X1 היה די מוצלח בכל הקשור לתכונותיו, אבל התקשה להתבלט בשל עיצוב אנמי ובעיקר חוסר החלטיות בנוגע לקהל היעד אליו פנה. הוא נראה הרבה יותר כמו סדרה 1 סטיישן מוגבהת מאשר קרוסאובר שיקרוץ לקהל אופנתי. זה נבע במידה לא מבוטלת מהעובדה שהוא היה הראשון בקבוצתו.

    הדור החדש שלו, שמתמודד מול אודי Q3, מרצדס GLA כבר לוקח כיוון ברור יותר מבחינת המראה והמיצוב שלו. העיצוב שלו מיישר קו עם X3 ו-X5 הנוכחיים עם החזית המתכנסת לגריל כליות גדול וגם הפרופיל נטש את מראה הסטיישן לטובת יציבה דינאמית ורוכנת קדימה.

    מבחינת ממדים חיצוניים, השינוי זניח למעט תוספת של חמישה ס"מ לגובה הכללי, ייתכן וזה מסביר למה למרות ירידה של תשעה ס"מ שלמים בבסיס הגלגלים (276 בקודם לעומת 267 בנוכחי) מצהירה החברה על גדילה משמעותית בחלל תא הנוסעים. גם סביבת הנהג שונה מהותית מהדור היוצא והמראה שלה יוקרתי מהתא השחור על שחור שהיה בעבר. האבזור כולל כעת כסטנדרט מושבים חשמליים, גג שמש פנורמי, מסך מולטימדיה בגודל 6.5 אינץ' (או 8.8 אינץ' כאופציה) ופנסי לד מלאים.

    את הדור החדש יניעו בישראל שני מנועים מהדור החדש של מנועי שלושת וארבעת הצילינדרים של ב.מ.וו. ה-X1 sDrive18i יקבל את מנוע ה-1.5 ליטר שלושה צילינדרים טורבו והספקו יהיה 136 כ"ס. לגרסת ה-X1 sDrive20i מנוע ארבעה צילינדרים גם הוא מוגדש טורבו ולו 192 כ"ס.

    בשלב זה מיובאות רק גרסאות ההנעה הקדמית של X1 החדש. מחירי הגרסאות הם החל מ-242 אלף שקלים ל- X1 sDrive18i ו-277 אלף שקלים ל- X1 sDrive20i.

    dddd