תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • סיאט
  • סיאט לאון
  • סיאט לאון SC
  • סיאט לאון קופרה בישראל

    סיאט לאון

    סיאט לאון קופרה, גרסת הביצועים הקרבית של הלאון, מגיעה לישראל. מחיר החל מ-215 אלף ש"ח לגרסת ה-3 דלתות SC או 220 אלף ש"ח לגרסת ה-5 דלתות.

    • 05-08-2015
    • מאת: אלירן אברזל

    סיאט לאון קופרה החדשה מגיעה השבוע לישראל. גרסת הקופרה הקרבית של הלאון נחשפה לראשונה לפני למעלה משנה וחצי אבל רק כעת מגיעה ארצה, כמקדמת תדמית של מותג סיאט בכלל ושל הדגם לאון בפרט. הלאון קופרה החדשה תגיע ארצה עם מנוע 2.0 ליטר טורבו-בנזין בהספק מרבי של 280 כוחות סוס ועם תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים (DSG) בעלת שישה הילוכים. הקופרה תגיע ארצה בתצורות 3 או 5 דלתות וברמת אבזור אחידה, למעט חבילת צבעים ייחודית שתוצע כאופציה בתוספת תשלום.

    סיאט לאון קופרה

    סיאט לאון קופרה החדשה היא הסיאט החזקה ביותר שהוצעה עד כה בייצור סדרתי. היא מבוססת על פלטפורמת ה-MQB שמשמשת גם את הלאון הרגילה אך מצוידת בשלל מערכות עזר אלקטרוניות שאמורות לסייע לכל 280 כוחות הסוס לרדת היטב לכביש. רשימת מערכות העזר כוללת בקרת יציבות עם 4 מצבי פעולה, מערכת מתלים אדפטיבית, דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה מכאני (VAQ Haldex) והיגוי פרוגרסיבי. השליטה על המאפיינים של כל אלו מתבצעת דרך בורר ה-SEAT Dynamic Drive שמאפשר בחירה בין 4 מצבי נהיגה – Comfort, Sport, Cupra או מצב בהתאמה אישית.

    המנוע היחיד בהיצע יהיה כאמור מנוע ה-2.0 ליטר טורבו-בנזין TSI המוכר של הקבוצה, כאן בהספק מרבי של 280 כוחות סוס. ביחד עם תיבת ההילוכים כפולת המצמדים (DSG6) והדיפרנציאל מוגבל ההחלקה הקופרה תזנק מעמידה ל-100 קמ"ש ב-5.7 שניות קצרות למדי ותגיע למהירות מרבית של 250 קמ"ש. אנשי איכות הסביבה ישמחו לשמוע שהמנוע החזק הזה עומד בתקן זיהום האוויר יורו6, מצויד כסטנדרט במערכת Start&Stop וצריכת הדלק הממוצעת שלו עומדת על כ-15 קילומטרים לליטר על פי נתוני היצרן.

    סיאט לאון קופרה

    רמת האבזור הסטנדרטית של סיאט לאון קופרה כוללת 9 כריות אוויר, מערכת לזיהוי עייפות הנהג, מתלים אדפטיביים, דיפרנציאל קדמי מוגבל החלקה מכאני, תאורת DRL מבוססת LED, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם ואורות, מערכת שמע עם מסך מגע, דיבורית בלוטות', שליטה על ההילוכים ומערכת השמע מההגה, חישוקי סגסוגת בקוטר 19 אינטש', קליפרים בצבע אדום וגג שמש פנורמי.

    בנוסף תוצע חבילת צבע בהתאמה אישית, שתאפשר לשנות את צבעי מראות הצד, חישוקי הסגסוגת, הגריל הקדמי, ספי הדלתות וסמלי הקופרה בהתאם לבחירת הלקוח. חבילה זו מוצעת בצבעים כתום, לבן או שחור. מחירה של חבילה זו יעמוד על 10,000 ₪.

    מחירה של סיאט לאון קופרה יעמוד על 214,900 ₪ בגרסת ה-3 דלתות או 219,900 ₪ בגרסת ה-5 דלתות.

    סיאט לאון קופרה - מפרט טכני

    סיאט לאון קופרה

    dddd