תוכלו למצוא מידע נוסף במגזין על

  • טויוטה
  • טויוטה קורולה
  • טויוטה קורולה החדשה - נחשפה בטעות?

    טויוטה קורולה

    סרטון על חבילת הבטיחות האקטיבית של טויוטה ייתכן וחשף את מתיחת הפנים של הקורולה

    • 10-03-2015
    • מאת: פבל צ'רניצקי

    אני חושב ש"אופס" היא המילה הנכונה לתאר את ה"דליפה" התורנית. בסרטון שמסביר על חבילת הבטיחות האקטיבית החדשה של טויוטה, נראית מכונית שדומה באופן מחשיד לטויוטה קורולה, אך עם מספר שינויים. האם מתיחת הפנים של המכונית הנמכרת ביותר בישראל נחשפה ב"טעות"?

    ראשית הסתייגות - טויוטה לא מסרה כל מידע אודות המכונית המוצגת בסרטון האנימציה החדש שלה, ויכול מאוד להיות (אם כי לא סביר) שמדובר בכלל במכונית דמיונית שהגה יוצר הסרטון, אך הדמיון החריג של החזית שלה לאלו של האוריס והאוונסיס המחודשות שהוצגו לאחרונה נותן משקל לא קטן לאפשרות שאכן מדובר בקורולה החדשה.

    טויוטה קורולה החדשה 2016

    המכונית המוצגת בסרטון מקבלת כאמור חזית שמזכירה את זו של שני הדגמים האחרונים של טויוטה לעבור את סשן העדכונים. הפנסים הקדמיים צרים ומעוגלים יותר ופתח יניקת האוויר על הפגוש הקדמי רחב יותר, ומוקף כרום, דבר הנותן לו נוכחות חזקה יותר. מאחור אין כמעט שינויים מלבד פס הכרום שמחבר בין הפנסים האחוריים שהתרחב מעט.

    מלבד מה שיכול להיות טויוטה קורולה החדשה, הסרטון מספר על חבילת מערכות בטיחות חדשה של טויוטה שכוללת את כל הפיצ'רים שנדרשים בידיי צו האופנה הנוכחי. היא כוללת בלימה אוטומטית, זיהוי סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים עם התראה על חריגה מהמהירות המותרת ומעבר אוטומטי בין אורות נמוכים לגבוהים.

    טויוטה קורולה החדשה 2016

    הקורולה הנוכחית נחשפה באמצע שנת 2013 כך שעפ"י אורך חייהן של מכוניות, הגיוני שחשיפתה המלאה של מתיחת הפנים תתקיים בעוד כשנה. יחד עם זאת, לא יפתיע אותנו אם היא תגיע מוקדם מהצפוי בעקבות הסרטון.

    צפו בסרטון המלא ותחליטו בעצמכם:

    dddd