אוטודיל פותחת את סניף פלמחים

אלפא

אוטודיל, חברת הטרייד אין הביתית של צ'מפיון מוטורס, פותחת את הסניף הרביעי שלה דרומית לראשון לציון ושמה על הכוונת את איזור השפלה והדרום

  • 14-01-2015
  • מאת: מערכת CarsForum

אוטודיל, חברת הטרייד אין הביתית של צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן, אאודי, סקודה וסיאט, סמל"ת, יבואנית פיאט, אבארט, לנצ'יה ואלפא, וכן של מכשירי תנועה, יבואנית סוזוקי, קרייזלר, ג'יפ ודודג', היא נכון לרגם כתיבת שורות אלה החברה הגדולה בישראל למכירת מכוניות מיד ראשונה פרטית, אך עד עתה פעלה רק בשלושה סניפים - חיפה, בני ברק וירושלים.

הווה אומר, שתושבי הדרום שלא רצו לכתת רגליהם עד איזור המרכז לכל הפחות, נאלצו לוותר על השירותים אותה מעניקה החברה. בימים אלו חונכת אוטודיל את הסניף הרביעי שלה, שהוקם באיזור פלמחים/שורק ונמצא מעט דרומית לראשון לציון.

אוטודיל

הסניף החדש מתפרש על שטח של כ-8 דונם עם מקום למלאי של כ-250 מכוניות. במתחם יהיה גם אולם תצוגה בגודל 400 מטרים רבועים בו יוצגו מספר מכוניות וימוקמו עמדות המכירה. כמו שלושת סניפי אוטודיל האחרים, גם סניף ראשון לציון יציע ללקוחותיו את הקונספט לפיו עובדת החברה - ליווי מלא של התהליך מרגע מכירת הרכב הישן ועד להזמנת הרכב החדש, או שדרוג מרכב משומש, לרכב פחות משומש תחת קורת גג אחת.

תומר דותן, מנכ"ל משותף, מסר כי: "לפני כעשרים שנה השקנו בישראל את הרעיון של PowerCenter אחד גדול בתפיסת ה-One Stop Shop. מקום אחד שמרכז עבור הלקוח את כל הדרוש להחלפת רכבו בתוך כמה שעות. מתחמים אלו, המספקים לקוני הרכב יד שנייה שירות וחוויה המוכרת מאולמות התצוגה של המכוניות החדשות יצרו מהפכה של ממש ומגמה חדשה שמורגשת כבר בימים אלו ובעתיד תלך ותתחזק - יותר ויותר לקוחות בציבור הרחב מעדיפים את הקנייה המוסדית במגרשי הטרייד אין ופחות את ההתעסקות הפרטית וההתרוצצות הנדרשת בחיפוש ומכירת רכב מיד שניה. המתחם החדש בפלמחים פונה עם אותם עקרונות ללקוחות האזור והדרום ואנו מאמינים שהוא יעזור לאוטודיל, בעתיד הלא רחוק, לחצות לראשונה את רף ה-10,000 כלי רכב בשנה".

dddd